تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 17:57
کد خبر : 230745

فیلم دختری در قطار

دانلود فیلم The Girl on the Train 2016 با زیرنویس چسبیده – دانلود فیلم

دانلود فیلم The Girl on the Train 2016 با زیرنویس چسبیده – دانلود فیلم
دانلود فیلم The Girl on the Train 2016 فیلم دختری در قطار یک فیلم هیجان انگیز روانشناختی رازآلود آمریکایی...

دانلود فیلم The Girl on the Train 2016 فیلم دختری در قطار یک فیلم هیجان انگیز روانشناختی رازآلود آمریکایی به کارگردانی تیت تیلور و نویسندگی ارین کرسیدا ویلسون است که بر اساس اولین رمان محبوب پائولا هاوکینز نویسنده بریتانیایی در سال ۲۰۱۵ به همین نام ساخته شده است. در این فیلم امیلی بلانت، ربکا فرگوسن، هیلی بنت، جاستین تروکس، لوک ایوانز، آلیسون جنی، ادگار رامیرز و لیزا کودرو به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم درباره یک مرد مطلقه الکلی است که درگیر تحقیقات یک فرد گم شده می شود.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم The Girl on the Train 2016 با زیرنویس چسبیده - دانلود فیلم

دانلود The Girl on the Train 2016 ریچل واتسون یک الکلی در حال بهبودی است که هر روز پس از از دست دادن شغل و ازدواج خود، بدون هدف سوار قطار به شهر نیویورک می رود. او از قطار به زندگی شوهر سابقش تام، همسر جدیدش آنا و همسایگانشان اسکات و مگان هیپول می پردازد. مگان برای تام و آنا به عنوان پرستار بچه آنها، ایوی کار می کرد، اما به تازگی ترک کرده بود.

ریچل در طول ازدواجش با تام به خاطر ناباروری خود افسرده شد و دچار مشکل الکل شد که منجر به خاموشی مداوم و رفتارهای مخرب شد. در یک باربیکیوی که رئیس تام برگزار می کرد، او در حالت مستی صحنه ای ساخت و تام بعداً به دلیل آن اخراج شد. در حال حاضر، ریچل در حالی که مست است، اغلب تام و آنا را مورد آزار و اذیت قرار می دهد و در طول روز به طور مکرر با آنها تماس می گیرد، هر چند زمانی که هوشیار می شود کمی از این موضوع به یاد می آورد.

یک روز بعد از ظهر در راه خانه، ریچل با دیدن مگان در حال بوسیدن یک غریبه عصبانی می شود. او برای مقابله با مگان می رود اما ساعاتی بعد در رختخواب خود غرق در خون بیدار می شود. مگان ناپدید شده و ریچل توسط کارآگاه رایلی مورد بازجویی قرار می گیرد زیرا در آن روز او را در اطراف دیده بودند. ریچل با اسکات تماس می گیرد که به عنوان دوست مگان ظاهر می شود تا در مورد این ماجرا به او بگوید. او عکسی از دکتر کمال عبدیچ، روانپزشک مگان را به او نشان می دهد که ریچل او را مردی معرفی می کند که در حال بوسیدن مگان دیده است. در نتیجه، عبدیچ به عنوان مظنون مورد بازجویی قرار می‌گیرد، اما به پلیس می‌گوید که اسکات از نظر عاطفی نسبت به مگان سوء استفاده می‌کرده و شک به او تغییر می‌کند.

دانلود فیلم دختری در قطار ۲۰۱۶ راشل با این باور که عبدیک در ناپدید شدن مگان نقش دارد، قرار ملاقاتی با او می‌گذارد، اما او به بحث درباره مسائل عاطفی خود پایان می‌دهد. عبدیچ جلسه ای با مگان را به یاد می آورد که در آن او فاش کرد که در جوانی بچه دار شده است. نوزاد به طور تصادفی در وان حمام غرق شد و مگان هرگز خود را به خاطر آن نبخشید. مگان مرده پیدا می‌شود و آزمایش‌ها نشان می‌دهد که او باردار است، اما نه اسکات و نه عبدیک پدر نبودند. اسکات وارد خانه ریچل می شود و به دلیل دروغ گفتن به او در مورد آشنایی با مگان، هدایت پلیس به سمت عبدیک و رها کردن او به عنوان مظنون اصلی جدید، به شدت با او مقابله می کند. ریچل سعی می‌کند حمله را به پلیس گزارش کند، زیرا معتقد است که خشونت اسکات نشان می‌دهد که او ممکن است مگان را به قتل رسانده باشد، اما رایلی می‌گوید که او به عنوان مظنون رد شده است زیرا در آن زمان فیلم‌های دوربین مداربسته از او در یک بار وجود دارد.

دانلود The Girl on the Train 2016 با زیرنویس چسبیده - دانلود فیلم

فیلم The Girl on the Train 2016 در قطار، ریچل، مارتا، همسر رئیس سابق تام را می‌بیند و از رفتارش در کباب‌پزی عذرخواهی می‌کند، جایی که او معتقد است یک بشقاب را شکست، غذا انداخت و به مارتا توهین کرد. دومی بیان می کند که بیمار شده و در اتاق مهمان آنها چرت می زند، برخلاف آنچه او معتقد است و در واقع تام به دلیل آزار و اذیت همکاران اخراج شده است. ریچل متوجه می شود که تام در طول نوشیدن زیاد خاطرات نادرست را در سر او کاشت، و همچنین در طول خاموشی هایش از نظر فیزیکی با او خشونت می کرد، که دلیل آن صدماتی است که هنگام بیدار شدن از خواب دیده بود. در همین حال، آنا به تام مشکوک به تقلب می شود و مخفیانه یک تلفن همراه را که در خانه آنها پنهان شده است پیدا می کند. پیام تبریک پیام صوتی نشان می دهد که تلفن متعلق به مگان است.

ریچل که اکنون هوشیار است به یاد می آورد که در روز ناپدید شدن مگان، مگان را در حال ملاقات با تام گرفتار کرد و زمانی که او سعی کرد با آنها مقابله کند، او را مورد ضرب و شتم قرار داد. ریچل با فهمیدن اینکه تام مگان را زمانی که از سقط جنینش امتناع کرد کشته است، به آنا که از قبل آگاه است هشدار می دهد. هنگامی که هر دو زن با تام روبرو می شوند، او عصبانی می شود، سعی می کند ریچل را مجبور به نوشیدن الکل دوباره کند، نوشیدنی را به صورت او پرتاب می کند و سپس او را بیهوش می کند. وقتی ریچل از خواب بیدار می شود، به دنبال درب ورودی می گریزد اما در قفل است. تام سعی می کند او را خفه کند در حالی که آنا از بالای پله ها مراقب ایوی است. راشل دوبار از آشپزخانه عبور می‌کند و یک چوب پنبه‌باز را برمی‌دارد. بیرون، تام او را می‌گیرد و – همانطور که برمی‌گردد – با چوب پنبه‌باز به گردنش می‌زند. سپس آنا ظاهر می شود و آن را عمیق تر به گردن تام می زند و او را می کشد و انتقام مرگ مگان را می گیرد. ریچل و آنا در مصاحبه با رایلی، داستان‌های تأییدکننده‌ای درباره کشتن تام در دفاع از خود، پس از اینکه او اعتراف کرد که قاتل مگان بوده است، می‌گویند. آنا اعتراف می کند که راشل در مورد همه چیز حق داشته است.

دانلود دختری در قطار ۲۰۱۶ بعداً، ریچل از سنگ قبر مگان در یک قبرستان بازدید می‌کند و می‌گوید: “ما اکنون برای همیشه گره خورده‌ایم، ما سه نفر، برای همیشه به داستانی که به اشتراک گذاشته‌ایم وابسته هستیم.” بعداً در سمت مقابل قطار می نشیند و امیدوار به زندگی جدید است.

فیلم The Girl on the Train 2016 با زیرنویس چسبیده - دانلود فیلم

فیلم دختری در قطار ۲۰۱۶ در جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، The Girl on the Train بر اساس ۳۰۷ بررسی، با میانگین امتیاز ۵.۳۰/۱۰، ۴۴% تایید شده است. اجماع انتقادی این وب‌سایت می‌گوید: «اجرای فوق‌العاده امیلی بلانت برای اینکه دختری در قطار به آرامی به سمت ملودرام استثمارگرانه نرود کافی نیست.» در متاکریتیک، این فیلم بر اساس ۴۹ منتقد، میانگین وزنی ۴۸ از ۱۰۰ را کسب کرده است که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است. تماشاگران شرکت‌کننده در نظرسنجی CinemaScore به فیلم نمره «B−» در مقیاس A+ تا F دادند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn