تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 17:04
کد خبر : 232225

دانلود فیلم The Greatest Hits 2024 – دانلود فیلم

دانلود فیلم The Greatest Hits 2024 – دانلود فیلم

دانلود فیلم The Greatest Hits 2024 یک فیلم فانتزی رمانتیک آمریکایی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی ند بنسون است و بازیگرانی چون لوسی بوینتون، جاستین اچ مین، دیوید کورنزوت و آستین کروت در آن بازی می کنند. دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید  فیلم The Greatest Hits

دانلود فیلم The Greatest Hits 2024 یک فیلم فانتزی رمانتیک آمریکایی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی ند بنسون است و بازیگرانی چون لوسی بوینتون، جاستین اچ مین، دیوید کورنزوت و آستین کروت در آن بازی می کنند.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Greatest Hits 2024 - بلو سابتایتل

 فیلم The Greatest Hits 2024 نوشته، تهیه کنندگی و کارگردانی ند بنسون است. همچنین توسط مایکل لندن و شانون گالدینگ از Groundswell Productions به همراه استفانی دیویس، کاساندرا کولوکوندیس تولید شد. در آگوست ۲۰۲۲، لوسی بوینتون به بازیگران اضافه شد. در همان ماه جاستین اچ مین به بازیگران اضافه شد. در اکتبر ۲۰۲۲، آستین کروت به بازیگران اضافه شد.

دانلود فیلم بزرگترین بازدیدها ۲۰۲۴ عکاسی اصلی از اواخر آگوست تا اکتبر ۲۰۲۲ در لوس آنجلس، کالیفرنیا، به ویژه در مکان‌های: مرکز شهر، اکو پارک، دریاچه نقره‌ای، محله چینی، بویل هایتس، پارک هایلند، ساحل ونیز و آگوا دولچه انجام شد.

زیرنویس فیلم The Greatest Hits 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Greatest Hits 2024 در آگوست ۲۰۲۲، Searchlight Pictures حقوق The Greatest Hits را به دست آورد. اولین نمایش جهانی آن در South by Southwest در ۱۴ مارس ۲۰۲۴ بود. در ۵ آوریل ۲۰۲۴ اکران محدودی داشت و در ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ در Hulu در ایالات متحده اکران شد.

 فیلم بزرگترین بازدیدها ۲۰۲۴ اولین نمایش جهانی آن در South by Southwest در ۱۴ مارس ۲۰۲۴ بود. در سینماهای محدود توسط Searchlight Pictures در ۵ آوریل ۲۰۲۴ اکران شد و پس از آن در Hulu در ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ اکران شد.

زیرنویس The Greatest Hits 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس بزرگترین بازدیدها ۲۰۲۴ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۴۵ درصد از ۶۶ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۵.۷/۱۰ مثبت هستند. اجماع این وب سایت می گوید: “The Greatest Hits بر اساس یک ایده واقعا جالب ساخته شده است، اما در یک برخورد سطحی که اغلب برای تکیه بر احساسات راضی است، گم شده است.” متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۱۵ منتقد، امتیاز ۵۰ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده نقدهای “مختلط یا متوسط” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn