تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 خرداد 1403 - 19:27
کد خبر : 233166

فیلم دوزخ سبز

دانلود فیلم The Green Inferno 2013 – دانلود فیلم

دانلود فیلم The Green Inferno 2013 – دانلود فیلم
دانلود فیلم The Green Inferno 2013 فیلم دوزخ سبز یک فیلم ترسناک آدم‌خواری به کارگردانی الی راث...

دانلود فیلم The Green Inferno 2013 فیلم دوزخ سبز یک فیلم ترسناک آدم‌خواری به کارگردانی الی راث، با فیلمنامه‌ای از راث و گیرمو آمئودو است. در این فیلم لورنزا ایزو، آریل لوی، داریل سابارا، کربی بلیس بلانتون، اسکای فریرا، ماگدا آپانوویچ، نیکلاس مارتینز، آرون برنز، ایگناسیا آلاماند، رامون لائو و ریچارد بورگی ایفای نقش می‌کنند. این فیلم درباره زن جوانی است که به یک گروه فعال می پیوندد که به یک سفر خارج از کشور می روند و در نهایت با یک قبیله آدمخوار برخورد می کنند.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود The Green Inferno 2013 جاستین دانشجوی سال اول کالج به یک گروه فعال اجتماعی دانشجویی به رهبری الخاندرو و دوست دخترش کارا علاقه مند می شود. این گروه قصد دارد سفری به جنگل های بارانی آمازون داشته باشد تا با فیلمبرداری از آنها و پخش فیلم برای افزایش آگاهی، مانع از پاکسازی جنگل ها و جابجایی قبایل بومی توسط یک شرکت پتروشیمی شود. جاستین پیشنهاد می‌کند که می‌تواند از طریق پدرش، وکیل سازمان ملل، به این موضوع توجه کند.

دانلود فیلم دوزخ سبز ۲۰۱۳ این عملیات توسط کارلوس، یک فروشنده مواد مخدر که با این گروه در پرو ملاقات می کند، تامین می شود. آنها با قایق به محل ساخت و ساز می روند و اعتراض خود را آغاز می کنند و در حین فیلمبرداری از پاکسازی زمین، خود را به بولدوزر می زنند. یک شبه نظامی خصوصی استخدام شده توسط شرکت وارد می شود و زمانی که جاستین تقریباً توسط یک افسر کشته می شود، اعتراض در فضای مجازی پخش می شود. این گروه دستگیر می شود، اما کارلوس به پلیس رشوه می دهد تا آنها را آزاد کند. آنها با هواپیما حرکت می کنند اما موتور هواپیما منفجر می شود و در جنگل سقوط می کند و چندین نفر از جمله کارلوس کشته می شوند.

فیلم The Green Inferno 2013 در شهر نیویورک، او در مصاحبه‌ای به پدرش و دیگر کارمندان دولتی دروغ می‌گوید و می‌گوید که او تنها بازمانده سانحه هواپیما بوده، بومیان دوستانه رفتار می‌کنند و قبل از سلاخی شدن توسط شبه‌نظامیان شرکت پتروشیمی به گروه او کمک کرده‌اند. . مدتی بعد، جاستین گروهی از فعالان را می بیند که پیراهن هایی با چهره آلخاندرو به تن دارند.

دانلود دوزخ سبز ۲۰۱۳ در یک صحنه پس از اعتبار، خواهر الخاندرو، لوسیا، با جاستین تماس می گیرد تا او را از یک عکس ماهواره ای مطلع کند که نشان می دهد آلخاندرو هنوز در جنگل زنده است، با رنگ سیاه قبیله ای.

فیلم دوزخ سبز ۲۰۱۳ در سایت Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۰۱ نقد، با میانگین امتیاز ۴.۹/۱۰، دارای امتیاز ۳۸ درصدی است. اجماع انتقادی این سایت می‌گوید: «جهنم سبز ممکن است الی راث نویسنده-کارگردان بسیاری از افراد تازه وارد را جذب نکند، اما طرفداران استعداد او برای تماشای تماشایی ترسناک باید آن را یک انحراف بسیار وحشتناک بدانند». در متاکریتیک، این فیلم بر اساس ۱۹ منتقد، امتیاز ۳۸ از ۱۰۰ را به دست آورده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً نامطلوب» است. تماشاگران CinemaScore به فیلم نمره متوسط ​​«C−» در مقیاس A+ تا F دادند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn