تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1403 - 19:13
کد خبر : 233885

دانلود فیلم The Help 2011 – دانلود فیلم

دانلود فیلم The Help 2011 – دانلود فیلم
دانلود فیلم The Help 2011 یک فیلم درام دوره ای به نویسندگی و کارگردانی تیت تیلور و بر اساس رمانی به همین نام...

دانلود فیلم The Help 2011 یک فیلم درام دوره ای به نویسندگی و کارگردانی تیت تیلور و بر اساس رمانی به همین نام اثر کاترین استکت در سال ۲۰۰۹ است. در این فیلم گروهی از بازیگران شامل اما استون، ویولا دیویس، برایس دالاس هاوارد، اکتاویا اسپنسر، جسیکا چستین، آلیسون جنی، سیسلی تایسون و سیسی اسپیسک حضور دارند.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم The Help 2011 - دانلود فیلم

دانلود The Help 2011 در سال ۱۹۶۳، آیبیلین کلارک، راوی، یک کارگر خانگی آفریقایی-آمریکایی در جکسون، می سی سی پی است که برای الیزابت لیفولت، اجتماعی کار می کند. او مای موبلی دو ساله الیزابت را که از نظر عاطفی نادیده گرفته شده، بزرگ می کند. بهترین دوست آیبیلین، مینی جکسون، برای خانم والترز و دختر دستکاری شده او هیلاری “هیلی” هالبروک، که رهبری گروه اجتماعی زنان را بر عهده دارد، کار می کند.

دانلود فیلم خدمتکاران ۲۰۱۱ دوست مشترک الیزابت و هیلی، یوجنیا “اسکیتر” فیلان، نویسنده مجرد مشتاق، فارغ التحصیل اخیر Ole Miss است که توسط Elaine Stein، سردبیر Harper & Row NYC رد شده است. او با گرفتن یک شغل محلی در نوشتن یک ستون خانه داری، شاهد نژادپرستی سیستماتیک شهر و بدرفتاری تحقیرآمیز با خدمتکاران است.

دانلود  The Help 2011 - دانلود فیلم

فیلم The Help 2011 جانی به مینی می‌گوید که هم می‌داند او در خانه آنها کار می‌کرده است و هم به او قول امنیت شغلی دائمی می‌دهد، بنابراین او و فرزندانش می‌توانند شوهر آزارگرش را ترک کنند. جماعت آیبیلین از او به خاطر رهبری اش در نشریه تجلیل می کند. مینی و آیبیلین اسکیتر را متقاعد می کنند که یک پیشنهاد شغلی در نیویورک بگیرد.

دانلود خدمتکاران ۲۰۱۱ برای انتقام، هیلی به الیزابت فشار می آورد تا آیبیلین را اخراج کند و ادعا می کند که ظروف نقره دزدیده است. او از خود دفاع می کند، هیلی با اشک طوفان می کند و الیزابت او را اخراج می کند. در حالی که آیبیلین با مای که برای او گریه می کند خداحافظی می کند، از الیزابت می خواهد که دخترش را دوست داشته باشد که او نیز گریه می کند. در حالی که او در حال رفتن است، تصمیم می گیرد کارهای خانگی را رها کند تا نویسنده شود.

 فیلم The Help 2011 - دانلود فیلم

فیلم خدمتکاران ۲۰۱۱ عمدتاً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes گزارش داد که ۷۶ درصد از ۲۳۲ منتقد حرفه‌ای با میانگین امتیاز ۷.۰۰/۱۰ به فیلم نقد مثبت دادند. اجماع انتقادی این وبسایت می‌گوید: «اگرچه مسلماً به دلیل پنهان‌کردن مضامین نژادی‌اش، The Help با قدرت بازیگرانش – به‌ویژه ویولا دیویس، که اجرایش به اندازه‌ای قدرتمند است که فیلم را به تنهایی حمل کند، افزایش می‌یابد.»

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn