تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1403 - 18:58
کد خبر : 233664

فیلم آخرین نامه از معشوقت

دانلود فیلم The Last Letter from Your Lover 2021 – دانلود فیلم

دانلود فیلم The Last Letter from Your Lover 2021 – دانلود فیلم
دانلود فیلم The Last Letter from Your Lover 2021 فیلم آخرین نامه از معشوقت یک فیلم درام رمانتیک بریتانیایی....

دانلود فیلم The Last Letter from Your Lover 2021 فیلم آخرین نامه از معشوقت یک فیلم درام رمانتیک بریتانیایی به کارگردانی آگوستین فریزل و نویسندگی نیک پین و استا اسپالدینگ است که بر اساس رمان جوجو مویس در سال ۲۰۱۱ به همین نام ساخته شده است. فلیسیتی جونز، کالوم ترنر، جو آلوین، نبهان رضوان و شیلین وودلی در این فیلم ایفای نقش می کنند.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم The Last Letter from Your Lover 2021 - دانلود فیلم

دانلود  The Last Letter from Your Lover 2021 در اواسط دهه ۱۹۶۰، جنیفر استرلینگ، اجتماعی ثروتمند، پس از یک تصادف اتومبیل از از دست دادن حافظه رنج می برد. جنیفر که نمی تواند بیشتر زندگی قبلی خود را به خاطر بیاورد یا با همسرش لورنس ارتباط برقرار کند، شیفته نامه ای می شود که بین “J” و “Boot” پیدا می کند. او تصمیم می گیرد تا با دنبال کردن سرنخ هایی از نامه، آنچه را که برای او اتفاق افتاده به خاطر بیاورد.

دانلود فیلم آخرین نامه از معشوق شما ۲۰۲۱ در لندن امروزی، الی هاورث، که اخیراً از دوست پسر دیرینه اش جدا شده است، باید مقاله ای درباره سردبیری که اخیراً درگذشته است، بنویسد. او که از روری بایگانی رسمی رد می شود تا به آرشیو سردبیر دسترسی پیدا کند، نامه عاشقانه ای را پیدا می کند که به شخصی به نام “ج” از “بوت” ارسال شده است. تحت تأثیر احساسات پرشور بین این زوج مرموز، الی مصمم می شود که هویت آنها و چگونگی پایان داستان عشق آنها را بیاموزد.

دانلود  The Last Letter from Your Lover 2021 - دانلود فیلم

فیلم The Last Letter from Your Lover 2021 در روزگار کنونی، الی و روری با کشف نامه های عاشقانه بیشتر به هم نزدیک تر می شوند. پس از گذراندن شب با روری، الی از او فاصله می گیرد. او متوجه می شود که جنیفر و آنتونی هر دو زنده هستند و می رود تا با آنها صحبت کند.

دانلود آخرین نامه از معشوق شما ۲۰۲۱ الی پس از شنیدن پشیمانی و درد آنها به خاطر عشق از دست رفته شان، تصمیم می گیرد با روری وارد رابطه شود و تصمیم می گیرد که عشق را دوباره امتحان کند و با پشیمانی زندگی نکند. الی نزد آنتونی برمی گردد و او را تشویق می کند که آخرین نامه ای را برای جنیفر بنویسد و در آن از او می خواهد که یک بار دیگر در پارک پستمن با او ملاقات کند. الی و روری از دور به تماشای این دو عاشق نشسته اند.

 فیلم The Last Letter from Your Lover 2021 - دانلود فیلم

 فیلم آخرین نامه از معشوق شما ۲۰۲۱ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۶۸ نقد، با میانگین امتیاز ۵.۶ از ۱۰، ۵۶% محبوبیت دارد. در متاکریتیک، این فیلم بر اساس ۱۹ نقد منتقد، میانگین وزنی ۵۷ از ۱۰۰ را به دست آورده است که نشان‌دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn