تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 19:49
کد خبر : 232382

فیلم استاد و مارگاریتا

دانلود زیرنویس فیلم The Master and Margarita 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Master and Margarita 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم The Master and Margarita 2023 فیلم استاد و مارگاریتا با عنوان Woland در حین تولید...

دانلود زیرنویس فیلم The Master and Margarita 2023 فیلم استاد و مارگاریتا با عنوان Woland در حین تولید، یک فیلم فانتزی-درام روسی به کارگردانی مایکل لاکشین و بر اساس رمانی به همین نام اثر میخائیل بولگاکف است. آگوست دیهل در نقش وولند، یک خارجی شیطان صفت که از مسکو بازدید می کند، یوگنی تسیگانوف در نقش استاد همنام و یولیا اسنیگیر در نقش مارگاریتا، معشوق استاد، بازی می کند.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Master and Margarita 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Master and Margarita 2023 در دهه ۱۹۳۰ مسکو، آثار یک نویسنده برجسته به طور ناگهانی توسط دولت شوروی سانسور شد و نمایش اول نمایشنامه او درباره پونتیوس پیلاتس به دلایل ایدئولوژیک لغو شد. او از اتحادیه نویسندگان اتحاد جماهیر شوروی اخراج شده است و به سرعت تبدیل به یک مرد طرد شده می شود که هیچ وسیله ای برای زنده ماندن ندارد.

دانلود زیرنویس فیلم استاد و مارگاریتا ۲۰۲۳ او با الهام از مارگاریتا، معشوقه‌اش، کار بر روی رمان جدیدی را آغاز می‌کند که در آن همه شخصیت‌ها به طرز طنزی از زندگی او بازتفسیر شده‌اند. شخصیت اصلی رمان Woland است، یک نیروی تاریک عرفانی که به عنوان یک توریست از مسکو شوروی بازدید می کند و از همه کسانی که باعث سقوط نویسنده شده اند انتقام می گیرد.

زیرنویس فیلم The Master and Margarita 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Master and Margarita 2023 وقتی نویسنده خود را بیشتر و بیشتر در رمانش فرو می‌برد و خود و مارگاریتا را به عنوان شخصیت‌ها اضافه می‌کند، به تدریج دیگر متوجه نمی‌شود که مرز بین واقعیت و تخیلش محو می‌شود.

زیرنویس فیلم استاد و مارگاریتا ۲۰۲۳ اکران این فیلم چندین بار تحت فشار قرار گرفت و در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۴ اکران شد و اکثراً بازخوردهای مثبتی را به همراه داشت. این فیلم به سرعت با بیش از ۲ میلیارد روبل در باکس آفیس پرفروش ترین فیلم اکران شده با رتبه محتوای ۱۸+ در روسیه شد.

زیرنویس  The Master and Margarita 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس استاد و مارگاریتا ۲۰۲۳ این فیلم با بازخوردهای مثبت مطبوعات روسیه منتشر شد. آنتون دولین، منتقد فیلم، آن را “اولین اقتباس خوب” از رمان بولگاکوف و “بهترین فیلم تجاری در تاریخ مدرن روسیه” نامید. بسیاری از بینندگان همچنین به بهنگام بودن این فیلم اشاره کردند، زیرا این قطعه مربوط به اخبار روسیه معاصر بود. بازی Diehl در نقش Woland توسط منتقدان Komsomolskaya Pravda و RBK مورد ستایش قرار گرفت.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn