تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17:29
کد خبر : 232343

فیلم گرگ وال استریت

دانلود فیلم The Wolf of Wall Street 2013 – دانلود فیلم

دانلود فیلم The Wolf of Wall Street 2013 – دانلود فیلم
دانلود فیلم The Wolf of Wall Street 2013 فیلم گرگ وال استریت یک فیلم جنایی کمدی سیاه حماسی آمریکایی...

دانلود فیلم The Wolf of Wall Street 2013 فیلم گرگ وال استریت یک فیلم جنایی کمدی سیاه حماسی آمریکایی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مارتین اسکورسیزی و نویسندگی ترنس وینتر است که بر اساس خاطرات جوردن بلفورت در سال ۲۰۰۷ به همین نام ساخته شده است. این داستان حرفه بلفورت را به عنوان دلال سهام در شهر نیویورک و اینکه چگونه شرکت او، Stratton Oakmont، درگیر فساد و کلاهبرداری گسترده در وال استریت شد که منجر به سقوط او شد را بازگو می کند. در این فیلم لئوناردو دی کاپریو در نقش بلفورت، جونا هیل در نقش شریک تجاری و دوست او، دانی آزوف، مارگو رابی در نقش همسر دوم او، نائومی لاپاگلیا، متیو مک کانهی در نقش مربی و رئیس سابق او مارک هانا و کایل چندلر در نقش مامور اف بی آی، پاتریک دنهام، بازی می کنند. این پنجمین همکاری دی کاپریو با اسکورسیزی است.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم The Wolf of Wall Street 2013 - دانلود فیلم

دانلود The Wolf of Wall Street 2013 در سال ۱۹۸۷، جردن بلفورت ۲۲ ساله به عنوان دلال سهام وال استریت برای ال.اف.روچیلد، که زیر نظر مارک هانا استخدام شده بود، استخدام می شود. او به سرعت فریفته فرهنگ دلال بورسی ناشی از مواد مخدر و باور هانا می شود که تنها هدف یک دلال این است که برای خودش پول دربیاورد. جردن پس از دوشنبه سیاه، بزرگترین افت یک روزه بازار سهام در تاریخ پس از سقوط بازار سهام در سال ۱۹۲۹، شغل خود را از دست داد و در مرکز سرمایه گذاری، یک شرکت کارگزاری اتاق دیگ بخار در لانگ آیلند که متخصص در سهام پنی است، مشغول به کار شد. او به لطف سبک توپ زدن تهاجمی و سفارش های بالای خود ثروت اندکی به دست می آورد.

دانلود فیلم گرگ وال استریت ۲۰۱۳ جردن با همسایه خود دانی آزوف دوست می شود و هر دو شرکت دلالی خود را به سبک اتاق دیگ بخار راه اندازی می کنند. آنها دوستان دوران کودکی جردن رابی فاینبرگ، آلدن کوپفربورگ، نیکی کوسکوف، چستر مینگ، و توبی ولش و همچنین براد بونیک پیشرو محلی مواد مخدر را که همگی جردن در هنر «فروش سخت» آموزش می‌دهند، استخدام می‌کنند و شرکت را راه‌اندازی می‌کنند. در یک تعمیرگاه متروکه خودرو تاکتیک ها و مهارت جردن تا حد زیادی به موفقیت طرح پمپ و تخلیه او کمک می کند، که در آن اظهارات گمراه کننده و مثبت قیمت سهام را افزایش می دهد تا بتوان آن را با قیمت مصنوعی بالا فروخت. زمانی که عاملان این طرح اوراق بهادار بیش از حد ارزش‌گذاری شده خود را می‌فروشند، قیمت به شدت کاهش می‌یابد و کسانی که مجبور به خرید با قیمت متورم شده‌اند، سهامی باقی می‌مانند که ناگهان ارزش آن بسیار کمتر از آن چیزی است که برای آن پرداخته‌اند. برای پنهان کردن این موضوع، جردن در سال ۱۹۸۹ نام معتبر Stratton Oakmont را به شرکت می‌دهد.

دانلود The Wolf of Wall Street 2013 - دانلود فیلم

 فیلم The Wolf of Wall Street 2013 در سال ۱۹۹۸، Saurel و Koskoff به دلیل یک جنایت غیرمرتبط دستگیر می شوند، اولی FBI را در مورد جردن به عنوان یک معامله اقامه دعوی اطلاع می دهد. از آنجایی که شواهد علیه او بسیار زیاد است، جردن موافقت می کند که در ازای اغماض، مدارک را از بقیه همکارانش جمع آوری کند. نائومی پس از آخرین بار رابطه ، به جردن می گوید که از او طلاق می گیرد و خواهان حضانت کامل دختر و پسر نوزادشان است. جردن با خشم ناشی از کوکائین، نائومی را مشت می کند و سعی می کند با دخترش از آنجا دور شود، اما با ماشینش در خیابان تصادف می کند.

دانلود گرگ وال استریت ۲۰۱۳ بعداً، جردن برای سر کار سیم می‌بندد و یادداشتی را برای دانی می‌نویسد و به شریک قدیمی‌اش هشدار می‌دهد. با این حال، دانی با دادن یادداشت خود به FBI، که جردن را دستگیر می کند، قبل از حمله و تعطیل کردن Stratton Oakmont، به جردن خیانت می کند. جردن علیرغم نقض قراردادش، به دلیل شهادتش به ۳۶ ماه در یک زندان امنیتی حداقلی محکوم شد و پس از گذراندن ۲۲ ماه در سال ۲۰۰۰ آزاد شد. پس از آزادی، جردن با میزبانی سمینارهایی در مورد تکنیک های فروش امرار معاش می کند.

 فیلم The Wolf of Wall Street 2013 - دانلود فیلم

فیلم گرگ وال استریت ۲۰۱۳ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۸۰ درصد از ۲۸۹ منتقد، با میانگین امتیاز ۷.۸/۱۰ مثبت هستند. اجماع این وب‌سایت چنین است: «گرگ وال استریت، خنده‌دار، خودارجاع و بی‌احترام به یک خطا، مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو را در پویایی‌ترین وضعیت خود می‌بیند». متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۴۷ منتقد، امتیاز ۷۵ از ۱۰۰ را به این فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای “به طور کلی مطلوب” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn