تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 - 16:53
کد خبر : 218131

دانلود زیرنویس فیلم Treeless Mountain 2008 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Treeless Mountain 2008 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Treeless Mountain 2008 زیرنویس فیلم کوه بی درخت یک فیلم درام کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی سو یونگ کیم است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. هی یون کیم، سونگ هی کیم، سو آه لی، می هیانگ کیم و پارک بون تاک در این فیلم ایفای نقش می کنند. این فیلم

دانلود زیرنویس فیلم Treeless Mountain 2008 زیرنویس فیلم کوه بی درخت یک فیلم درام کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی سو یونگ کیم است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. هی یون کیم، سونگ هی کیم، سو آه لی، می هیانگ کیم و پارک بون تاک در این فیلم ایفای نقش می کنند. این فیلم در ۵ سپتامبر ۲۰۰۸ در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو ۲۰۰۸ به نمایش درآمد و در ۲۲ آوریل ۲۰۰۹ در ایالات متحده اکران محدودی داشت.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

 دانلود زیرنویس فیلم Treeless Mountain 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Treeless Mountain 2008 جین یک دختر جوان باهوش است که با مادر و خواهر کوچکترش بین زندگی می کند. او در مدرسه خوب عمل می کند، اما گاهی اوقات از وظایف خانوادگی خود پرت می شود و گاهی اوقات رختخواب را خیس می کند. یک روز او به خانه می آید تا افرادی را پیدا کند که اثاثیه را از آپارتمان خانواده بیرون می آورند. مادرش او و بن را می برد تا نزد «خاله بزرگ»، عمه پدری شان که خارج از شهر زندگی می کند، بمانند. مادر دخترها قلک را برایشان می گذارد و به آنها می گوید که خاله به خاطر رفتار خوبشان پول خرد به آنها می دهد و وقتی پر شد دوباره برمی گردد.

دانلود زیرنویس فیلم کوه بی درخت ۲۰۰۸ جین از ناپدید شدن مادرش عمیقاً صدمه دیده است، اغلب گریه می کند و اغلب غذا نمی خورد، در حالی که به نظر می رسد خواهر کوچکتر بین، کمتر تحت تأثیر غیبت او قرار گرفته باشد. بین با پسر محله ای مبتلا به سندرم داون دوست می شود که مادر مهربانش به آنها غذا می دهد و به نظر می رسد تا حدودی نگران آنها باشد. به سرعت مشخص می شود که خاله بزرگ الکلی است و واقعاً مسئولیت بچه ها را نمی خواهد. او اغلب از حال می رود یا برای آشپزی بیش از حد آویزان می شود و دختران را مجبور می کند که از خودشان مراقبت کنند. وقتی یکی دیگر از پسرهای همسایه ملخ‌های بریان‌شده را به بین می‌دهد، دختران به این فکر می‌رسند که خودشان غذا بپزند تا وسیله‌ای برای کسب درآمد برای پر کردن قلک‌شان باشد. اگرچه این در ابتدا سودآور است، اما با کاهش تابستان، ملخ ها نیز کاهش می یابند. بین این ایده را پیدا می‌کند که از سکه‌های با ارزش‌تر خود تغییر ایجاد کند، که به سرعت بانک را پر می‌کند. آنها سعی می کنند با تلفن همراه یک مرد جوان با مادرشان تماس بگیرند، اما متوجه می شوند که شماره تلفن از کار افتاده است. با این وجود، آنها در ایستگاه اتوبوسی که آخرین بار او را دیده بودند منتظر مادرشان می مانند، اما او هرگز ظاهر نمی شود.

زیرنویس فیلم Treeless Mountain 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس Treeless Mountain 2008 عمه بزرگ فاش می‌کند که نامه‌ای از مادرشان دریافت کرده است که نشان می‌دهد با پدرشان شانس زیادی نداشته و در هر صورت قادر به حمایت از بچه‌ها نیست. او به عمه بزرگ پیشنهاد می کند که بروند در مزرعه پدربزرگ و مادربزرگ مادری خود بمانند. وقتی می رسند، پدربزرگ دخترها از اینکه عمه بزرگ بچه ها را بر دوش آنها می کشد، بسیار عصبانی است. از طرف دیگر، مادربزرگ آنها بلافاصله از آنها استقبال می کند و آنها در زندگی فروتنانه اما شلوغ پدربزرگ و مادربزرگ پیرشان غوطه ور می شوند. دخترها از مادربزرگشان می پرسند که آیا برای آنها کفش زمستانی می خرد یا نه، و بعد متوجه می شوند که کفش های خودش در حال خراب شدن است. آنها تصمیم می گیرند قلک خود را به او بدهند تا بتواند برای خودش کفش جدید بخرد. اگرچه هر دو دختر بعد از عدم حضور مادرشان ایمان خود را به مادرشان از دست دادند، جین و بین پینکی قسم می‌خورند که مادرشان به خاطر آنها برمی‌گردد.

زیرنویس فیلم کوه بی درخت ۲۰۰۸ بنابراین یونگ کیم فیلمنامه کوه بی درخت را در سال ۲۰۰۳ به عنوان یک داستان کوتاه برای کلاس نویسندگی خلاق نوشت. پیش از فیلمبرداری، کارگردان آثاری از سازندگانی مانند پونت ژاک دویلون، هیروکازو کوره‌ادا هیچ‌کس نمی‌داند و یاسوجیرو اوزو من به دنیا آمدم، اما… را درباره کودکان تماشا و نقد کرد.

زیرنویس Treeless Mountain 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس کوه بی درخت ۲۰۰۸ برنده جایزه هیئت داوران جهانی در جشنواره بین المللی فیلم برلین در سال ۲۰۰۹ در بخش انجمن شد. این فیلم همچنین برنده جایزه Muhr در جشنواره بین المللی فیلم دوبی در سال ۲۰۰۸ برای بهترین فیلم و همچنین جایزه Netpac در جشنواره بین المللی فیلم پوسان در سال ۲۰۰۸ شد. کوه بی درخت برنده جایزه طلای جشنواره بین المللی فیلم دمشق در سال ۲۰۰۹ شد. در جوایز Independent Spirit در سال ۲۰۰۸، نامزد دریافت جایزه تهیه‌کنندگان شد. در جوایز Independent Spirit در سال ۲۰۰۹، این فیلم همچنین نامزد بهترین فیلمبرداری و جایزه جان کاساوتیس شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn