تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403 - 20:26
کد خبر : 233404

فیلم کارخانه ترول

دانلود زیرنویس فیلم Troll Factory 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Troll Factory 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Troll Factory 2024 فیلم کارخانه ترول یک فیلم درام جنایی کره جنوبی به کارگردانی و نویسندگی Ahn Gooc-jin...

دانلود زیرنویس فیلم Troll Factory 2024 فیلم کارخانه ترول یک فیلم درام جنایی کره جنوبی به کارگردانی و نویسندگی Ahn Gooc-jin، و با بازی سون سوک-کو، کیم سونگ-چول، کیم دونگ هوی و هونگ کیونگ است. بر اساس رمانی به همین نام کره ای از چانگ کانگ میونگ، اثری بر اساس پرونده مداخله غیرقانونی سازمان اطلاعات ملی در انتخابات. این در مورد یک شرکت دستکاری افکار عمومی است که به سایت های اینترنتی نفوذ می کند و با گذاشتن نظرات مخرب افکار عمومی را دستکاری می کند. در ۲۷ مارس ۲۰۲۴ منتشر شد.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Troll Factory 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Troll Factory 2024 این روایت داستان ایم سانگ جین، خبرنگاری را دنبال می‌کند که به دلیل انتشار مقاله‌ای که ظلم یک شرکت بزرگ را افشا می‌کند، از کارش تعلیق می‌شود، تا اینکه یک منبع ناشناس می‌آید و به او در مورد دستکاری افکار عمومی آنلاین اطلاع می‌دهد.

دانلود زیرنویس فیلم کارخانه ترول ۲۰۲۴ این فیلم با عنوان کاری The Comments Army ساخته شد و کارگردان Ahn Gooc-jin، کارگردان Alice in Earnestland (2015) مگافون را در دست گرفت.

زیرنویس فیلم Troll Factory 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Troll Factory 2024 هانگ جو هی، کارگردان هنری، که در فیلم های پرستار مدرسه (۲۰۲۰)، نام من (۲۰۲۱) و ماه (۲۰۲۳) کار کرده است، با طراحی واقعی و واقعی تولید به هویت بصری منحصر به فرد فیلم کمک می کند. طراح صحنه و لباس جو سانگ کیونگ، که روی همراه با خدایان: دو جهان (۲۰۱۷)، بازی ماهی مرکب (۲۰۲۰–اکنون) و هانت (۲۰۲۲) کار کرده است، تخصص خود را برای به تصویر کشیدن شخصیت های منحصر به فرد و متمایز از طریق لباس ها به ارمغان می آورد.

زیرنویس فیلم کارخانه ترول ۲۰۲۴ چو هیونگ-رای فیلمبردار، که در فیلم های بی رحم (۲۰۱۷)، کینگ میکر (۲۰۲۲)، کشتن بوکسون (۲۰۲۳) و آرمان شهر بتن (۲۰۲۳) و کارگردان نور لی گیل-گیو که در فیلم Tune in for Love (2019) کار کرده است. Kingmaker (2022)، Concrete Utopia (2023) و Citizen of a Kind (2024) استعدادهای خود را برای ایجاد مفهوم بصری کلی فیلم ترکیب کرده اند.

زیرنویس  Troll Factory 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس کارخانه ترول ۲۰۲۴ کارگردان موسیقی، چو یونگ ووک، که در یک راننده تاکسی (۲۰۱۷)، مرد ایستاده بعدی (۲۰۲۰)، هانت (۲۰۲۲)، تصمیم به ترک (۲۰۲۲)، Narco-Saints (2022) و Honey Sweet (2023) کار کرده است. موسیقی متن را می سازد و فضایی منحصر به فرد برای فیلم ایجاد می کند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn