تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 11:44
کد خبر : 231033

فیلم ولگرد

دانلود فیلم Vagabond 1985 – دانلود فیلم

دانلود فیلم Vagabond 1985 – دانلود فیلم
دانلود فیلم Vagabond 1985 فیلم ولگرد یک فیلم درام فرانسوی به کارگردانی اگنس واردا با بازی ساندرین بونیر است.

دانلود فیلم Vagabond 1985 فیلم ولگرد یک فیلم درام فرانسوی به کارگردانی اگنس واردا با بازی ساندرین بونیر است که در سال ۱۹۸۵ منتشر شد. داستان زنی جوان، ولگردی را روایت می کند که در زمستانی در سرزمین شراب لانگودوک-روسیلون سرگردان است. این فیلم برای اولین بار در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد و برنده شیر طلایی شد. Vagabond نامزد چهار جایزه سزار شد و Bonnaire برنده بهترین بازیگر زن شد. این فیلم با مجموع ۱,۰۸۰,۱۴۳ پذیرش در فرانسه سی و ششمین فیلم پرفروش سال بود.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم Vagabond 1985 - دانلود فیلم

دانلود Vagabond 1985 فیلم با بدن درهم کشیده زن جوانی شروع می شود که در یک گودال دراز کشیده و در یخ پوشیده شده است. از این تصویر، یک مصاحبه کننده نادیده (وردا) دوربین را بر روی آخرین مردانی که او را دیدند و کسی که او را پیدا کرد، قرار می دهد. سپس این عمل به سمت زن مونا برمی‌گردد که در کنار جاده راه می‌رود، از پلیس پنهان می‌شود و سعی می‌کند سوار شود. او در طول سفر خود با سایر ولگردها و همچنین یک کارگر تونسی تاکستان، خانواده ای از کشاورزان بز، یک استاد زراعت و خدمتکاری که حسادت می کند به سبک زندگی زیبا و پرشور مونا می رود. مونا به یکی از همراهان موقتش توضیح می دهد که زمانی در پاریس منشی بود، اما از نحوه زندگی خود ناآرام شد و به جای آن انتخاب کرد که بدون هیچ مسئولیتی در کشور سرگردان باشد. وضعیت او بدتر می شود تا اینکه سرانجام در همان جایی که ما برای اولین بار با او روبرو شدیم – در یک گودال که تا حد مرگ یخ زده بود، می افتد.

دانلود Vagabond 1985 - دانلود فیلم

فیلم Vagabond 1985 صحنه‌های روایی ساده‌ای را که در آن ما مونا را در حال زندگی کردن می‌بینیم، با سکانس‌های شبه مستندی ترکیب می‌کند که در آن افرادی که مونا را می‌شناختند به دوربین روی می‌آورند و آنچه را که درباره او به یاد دارند می‌گویند. وقایع مهم گاهی اوقات نمایش داده نمی شوند، به طوری که بیننده باید اطلاعات را با هم ترکیب کند تا تصویری کامل به دست آورد.

فیلم Vagabond 1985 - دانلود فیلم

دانلود فیلم ولگرد ۱۹۸۵ این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes گزارش می‌دهد که ۱۰۰ درصد از ۲۳ منتقد، با میانگین امتیاز ۸.۸/۱۰، نقد مثبتی به فیلم داده‌اند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn