تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 16:57
کد خبر : 232544

فیلم واش

دانلود زیرنویس فیلم Vash 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Vash 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Vash 2023 فیلم واش یک فیلم مهیج و ترسناک فراطبیعی به زبان هندی گجراتی به کارگردانی کریشنادف یاگنیک است.

دانلود زیرنویس فیلم Vash 2023 فیلم واش یک فیلم مهیج و ترسناک فراطبیعی به زبان هندی گجراتی به کارگردانی کریشنادف یاگنیک است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. این توسط KS Entertainment، Patel Processing Studios و Ananta Business Corp با همکاری A Big Box Series Production تولید و توسط استودیو پانوراما توزیع شده است. در ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ منتشر شد.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Vash 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Vash 2023 آتاروا یک خلبان و یک مرد خانواده است که به همراه همسرش بینا و دو فرزندشان آریا و آنش در احمدآباد گجرات زندگی می کند. یک روز آثاروا تصمیم می گیرد خانواده اش را برای تعطیلات به روستایی دورافتاده ببرد. وقتی به دهکده می رسند، با غریبه ای مرموز به نام پراتاپ آشنا می شوند که به نظر می رسد چیزهای زیادی در مورد آتاروا و خانواده اش می داند. او پیشنهاد می کند که در طول تعطیلات به آنها کمک کند، که آثاروا موافقت می کند.

دانلود زیرنویس فیلم واش ۲۰۲۳ با این حال، کمک پرتاپ هزینه دارد. او شروع به طلسم کردن آتاروا و خانواده اش می کند و آنها به زودی خود را در دنیایی از جادوی تاریک گرفتار می یابند. آتاروا باید راهی برای شکستن طلسم و نجات خانواده اش پیدا کند تا دیر نشده باشد.

زیرنویس فیلم Vash 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Vash 2023 فیلم وش نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. Shilpa Bhanushali از Mid-Day 4 ستاره از ۵ را به این فیلم داد و گفت: “با طعم گجراتی، تماشاگر را در طلسم ترس نگه دارید، این فیلم ارزش دیدن دارد، اما باید فکر کنید که چقدر می خواهید ریسک کنید. بگیر”. دیپلی چاتوانی از تایمز ایندیا به فیلم ۳.۵ ستاره از ۵ ستاره داد و نوشت: “اما خوب است ببینیم که کارگردان چگونه تیم و بازیگرانش را در چند اکران اخیر خود ثابت نگه داشته است.

زیرنویس فیلم واش ۲۰۲۳ این رابطه با بازیگران و کار کردن با آنها. تیم احتمالاً به درک دیدگاه کارگردان و ارائه یک فیلم خوب کمک می کند.” دارمندرا تاکور از داینیک جاگران به فیلم ۴ ستاره از ۵ ستاره داد و نوشت: “موسیقی امتیاز مثبت این فیلم است. سکانس های اکشن و فیلمبرداری فیلم نیز قوی هستند. از داستان، بازیگری، کارگردانی و فیلمبرداری گرفته تا موسیقی، باهو این فیلم قرار است معیار جدیدی در سینمای گجراتی ایجاد کند.

زیرنویس  Vash 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس واش ۲۰۲۳ این فیلم به زبان هندی با عنوان Shaitaan (۲۰۲۴) به کارگردانی Vikas Bahl و با بازی Ajay Devgn، R. Madhavan و Jyothika بازسازی شد. Janki Bodiwala و Anngad Raaj نقش دختر و پسرشان را در بازسازی بازی کردند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn