تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1403 - 19:24
کد خبر : 233425

فیلم وینسنت باید بمیرد

دانلود زیرنویس فیلم Vincent Must Die 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Vincent Must Die 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Vincent Must Die 2023 فیلم وینسنت باید بمیرد یک فیلم کمدی سیاه و مهیج طنز فرانسوی-بلژیکی...

دانلود زیرنویس فیلم Vincent Must Die 2023 فیلم وینسنت باید بمیرد یک فیلم کمدی سیاه و مهیج طنز فرانسوی-بلژیکی که توسط استفان کاستنگ در اولین کارگردانی بلند سینمایی خود کارگردانی شد.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Vincent Must Die 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Vincent Must Die 2023 وینسنت یک طراح گرافیک در لیون است که متوجه می شود همه، از همکارانش شروع می کنند اما به زودی به جامعه گسترده تر می رسند، ناگهان می خواهند او را بدون هیچ دلیل واضحی بکشند. او سرانجام با مارگوکس، پیشخدمتی ملاقات می کند که به نظر می رسد تنها کسی است که وینسنت را نمی کشد. بعداً وقتی می‌خواهد با او برود، از رادیو خبر طاعون را می‌شنود و انبوهی از ماشین‌ها را با افرادی می‌بیند که پیاده شده و سعی در کشتن یکدیگر دارند.

زیرنویس فیلم Vincent Must Die 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Vincent Must Die 2023 این فیلم برای اولین بار در برنامه هفته منتقدان در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۳ به نمایش درآمد. همچنین در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان در بخش «سینمای جهان» دعوت شد و در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ به نمایش درآمد.

زیرنویس  Vincent Must Die 2023 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم وینسنت باید بمیرد ۲۰۲۳ دیمون وایز از ددلاین هالیوود نقد مثبتی بر فیلم داشت و نوشت: «با تمام طنز مرده‌اش – درگیری در یک فاضلاب باز دقیقاً همان‌طور که فکر می‌کنید/امیدوارید پیش می‌رود – Vincent Must Die یک فیلم واقعاً تامل برانگیز در مورد میدان مین حملات خرد است. که در انتظار همه ما است اگر ساموئل بکت فیلمنامه Shaun of the Dead را می‌نوشت، ممکن بود چیزی شبیه به این به نظر برسد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn