تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1403 - 17:58
کد خبر : 233651

فیلم ورشو 44

دانلود فیلم warsaw 44 2014 – دانلود فیلم

دانلود فیلم warsaw 44 2014 – دانلود فیلم
دانلود فیلم warsaw 44 2014 فیلم ورشو 44 یک فیلم جنگی لهستانی به نویسندگی و کارگردانی یان کوماسا است.

دانلود فیلم warsaw 44 2014 فیلم ورشو ۴۴ یک فیلم جنگی لهستانی به نویسندگی و کارگردانی یان کوماسا است. این فیلم قیام ورشو در سال ۱۹۴۴ در زمان اشغال لهستان توسط آلمان را به تصویر می کشد.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم warsaw 44 2014 - دانلود فیلم

دانلود warsaw 44 2014 در تابستان ۱۹۴۴، ارتش سرخ از شرق به سمت ورشو پیشروی کرد. به همین دلیل، ارتش داخلی زیرزمینی لهستان علیه نیروهای اشغالگر آلمانی شورش می کند. استفان مبارز زیرزمینی به قیام مسلحانه می پیوندد.

دانلود فیلم ورشو ۴۴ ۲۰۱۴ او عاشق پرستار آلا است، اما نسبت به یک مبارز زیرزمینی به نام کاما نیز احساسات دارد. داستانی از عشق و دوستی در جریان واقعیت خونین و وحشیانه قیام ورشو در سال ۱۹۴۴ آشکار می شود که قیام در هم شکسته می شود، با تلفات سنگین و بیشتر شهر ویران می شود.

دانلود  warsaw 44 2014 - دانلود فیلم

فیلم warsaw 44 2014 در حالی که دوستان آنها به طور پیوسته یکی پس از دیگری کشته می شوند، استفان از شوک کاتاتونیک خود پس از اینکه آلا با شور و شوق او را می بوسد بهبود می یابد. استفان جان کراوس را که توسط AK زخمی و اسیر شده بود نجات می دهد. آلا تصمیم می گیرد در بیمارستان بماند در حالی که استفان به آخرین جنگجویان بازمانده AK ملحق می شود و مصمم به مبارزه تا پایان هستند. پس از کشته شدن کاما توسط یک پوسته تانک، استفان به دنبال آلا در بیمارستان می‌رود. ما از سرنوشت او بی اطلاعیم. با پیدا کردن تپه ای از اجساد، استفان توسط کراوس پیدا می شود که استفان را نجات می دهد.

دانلود ورشو ۴۴ ۲۰۱۴ در حالی که ورشو تقریباً به طور کامل ویران شده است، استفان به جزیره ای در رودخانه ویستولا شنا می کند و آلا را در آنجا می بیند. آخرین نما از ورشو در شعله های آتش و در ویرانه در شب است. در پیش زمینه می بینیم که استفان در واقع تنها است. این تصویر در روز به تصویری از ورشو مدرن تبدیل می‌شود، در حالی که راوی اشاره می‌کند که تقریباً هیچ‌کس پس از قیام در ورشو زندگی نمی‌کرد.

 فیلم warsaw 44 2014 - دانلود فیلم

فیلم ورشو ۴۴ ۲۰۱۴ در ۳۰ ژوئیه ۲۰۱۴ در استادیوم ملی ورشو برای تماشاگران ۱۵۰۰۰ پیش‌اکران شد. این فیلم به طور رسمی در ۲ اوت ۲۰۱۴ همزمان با هفتادمین سالگرد قیام ورشو در سینماهای لهستان اکران شد. اولین پخش تلویزیونی آن در آلمان در ۲ اوت ۲۰۱۵ توسط ZDF انجام شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn