تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 - 11:46
کد خبر : 230681

فیلم ما هرگز مدرن نبوده‌ایم

دانلود زیرنویس فیلم We Have Never Been Modern 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم We Have Never Been Modern 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم We Have Never Been Modern 2023 فیلم ما هرگز مدرن نبوده‌ایم یک فیلم درام جنایی چک و اسلواکی...

دانلود زیرنویس فیلم We Have Never Been Modern 2023 فیلم ما هرگز مدرن نبوده‌ایم یک فیلم درام جنایی چک و اسلواکی به کارگردانی ماتی چلوپاچک و نویسندگی میرو شیفرا است. ما هرگز مدرن نبوده‌ایم دومین فیلم بلند چلوپاچک است که توسط او اینگونه تعریف شده است: «داستانی پلیسی با یک قهرمان زن که افسر پلیس یا بازپرس نیست، اما در حالی که دیگران بر اساس آنچه مناسب هستند نتیجه‌گیری می‌کنند، او تنها کسی است. که می خواهد حقیقت را دریابد». عنوان فیلم به نقل از کتاب همنام فیلسوف فرانسوی برونو لاتور است.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم We Have Never Been Modern 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم We Have Never Been Modern 2023 داستان در سال ۱۹۳۷ روایت می شود. یک زوج متاهل، یک دانشجوی سابق پزشکی باردار و یک مدیر کارخانه، به شهر اسلواکی Svit در منطقه Spiš می رسند. آنها به همراه سایر کارمندان باتا بودند که وظیفه ساختن شهر جدیدی با الگوبرداری از زلین را داشتند. با این حال، این طرح با یک کشف مرموز در محوطه کارخانه خنثی می شود. در میان چیزهای دیگر، داستان اسرارآمیز بر موضوعات بین‌جنس‌گرایی، به‌ویژه موضوع نسبتاً ناشناخته هرمافرودیتیسم در آن زمان تمرکز دارد. همچنین به طور کلی به موضوع دیگری بودن و طرد شدن می پردازد که در آن هلنا هاوپتووا خود را به عنوان یک زن در محیطی کاملاً مرد و مردانه می یابد. در این محیط، او تنها کسی است که به کشف حقیقت علاقه مند است، در حالی که بقیه با ماجرای خرابکاری مشکوک عناصر کمونیست در کارخانه کنار می آیند.

زیرنویس فیلم We Have Never Been Modern 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس We Have Never Been Modern 2023 فیلمبرداری در مه ۲۰۲۲ در Lysá nad Labem در مناظر دوره ویلای آنجا آغاز شد. فیلمبرداری در سپتامبر ۲۰۲۲ به پایان رسید، این فیلم ابتدا قرار بود در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۳ وارد سینماها شود. اولین نمایش آن در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۳ در جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی واری با اولین نمایش در ۵ اکتبر ۲۰۲۳ انجام شد.

زیرنویس We Have Never Been Modern 2023 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ما هرگز مدرن نبوده‌ایم ۲۰۲۳ 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn