تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 - 18:30
کد خبر : 232126

دانلود زیرنویس فیلم Wicked Little Letters 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Wicked Little Letters 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Wicked Little Letters 2023 یک فیلم معمایی کمدی سیاه بریتانیایی به کارگردانی تئا شاروک و نویسندگی جانی سویت است.

دانلود زیرنویس فیلم Wicked Little Letters 2023 یک فیلم معمایی کمدی سیاه بریتانیایی به کارگردانی تئا شاروک و نویسندگی جانی سویت است. در این فیلم بازیگرانی چون اولیویا کولمن، جسی باکلی، آنجانا واسان، جوآنا اسکنلان، جما جونز، مالاچی کربی، لولی آدفوپ، آیلین اتکینز و تیموتی اسپال به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم بر اساس یک رسوایی واقعی، به دنبال تحقیقات درباره نویسنده ناشناس نامه های توهین آمیز متعددی است که به ساکنان شهر ساحلی لیتل همپتون ارسال شده است.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Wicked Little Letters 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Wicked Little Letters 2023 در دهه ۱۹۲۰، لیتل همپتون، انگلستان، مسیحی متعهد و مجرد ادیت سوان با پدر کنترل کننده خود ادوارد و مادر مهربان ویکتوریا زندگی می کند. ادیت از دریافت ۱۹ نامه خام و ناشناس که با فحاشی به او توهین می‌کرده، مضطرب است. ادوارد پلیس محلی پاپرویک را فرا می خواند و همسایه آنها، مهاجر ایرلندی و مادر مجرد رز گودینگ را به عنوان نویسنده مسئول به دلیل شباهت های زبانی به توهین و نگرش بد دهن رز متهم می کند. ادیت توضیح می دهد که او و رز در ابتدا با هم دوست بودند که رز علیرغم اختلافاتشان به شهر نقل مکان کرد. با این حال، دوستی آنها به دلیل امتناع رز از عذرخواهی برای ایجاد صحنه ای در روز تولد ادوارد پس از توهین او و دوستانش به او پایان یافت. پاپرویک رز را در میخانه دستگیر می کند و در نهایت برای چند ماه به زندان پورتسموث فرستاده می شود و ادعاهای او مبنی بر اینکه او آنها را ننوشته است رد می کند و دخترش نانسی را تحت مراقبت شریک جدیدش بیل می گذارد.

دانلود زیرنویس فیلم نامه های کوچک شرور ۲۰۲۳ گلدیس ماس، افسر پلیس زن، به دلیل فقدان شواهد کافی و تفاوت در دست خط، نسبت به مقصر بودن رز تردید دارد. با این حال، رئیس پلیس اسپدینگ او را از شرکت در تحقیقات منع می کند. او تصمیم می‌گیرد درباره رز و نامه‌ها سؤالاتی از ادیت بپرسد و با گروه دوستان ادیت در یک باشگاه زنانه – آن، میبل و کیت – ملاقات می‌کند. در حالی که کیت با ادیت موافق است که رز مسئول است، میبل و آن متقاعد نشده اند و اعتراف می کنند که او را دوست دارند. میبل و آن بعداً او را از زندان آزاد می کنند و او را دوباره با نانسی و بیل متحد می کنند. با این حال، ادیت نامه دیگری دریافت می کند که ادوارد را به رویارویی با رز سوق می دهد که اصرار دارد او آن را ننوشته است. بسیاری از ساکنان دیگر در لیتل همپتون، و همچنین در سراسر انگلستان، شروع به دریافت نامه های ناشناس می کنند. رز از گلادیس می خواهد تا قبل از محاکمه قریب الوقوع علیه او، برای اثبات بی گناهی خود تحقیقات بیشتری انجام دهد.

زیرنویس فیلم Wicked Little Letters 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Wicked Little Letters 2023 روز بعد، که می‌دانستند ادیت فقط می‌تواند یک حرف دیگر قبل از پایان آزمایش بنویسد، گلدیس و آن جوهر نامرئی می‌پزند تا روی چند مهر از آن استفاده کنند. کیت که در اداره پست کار می کند، تمبرهای درمان شده را به ادیت می دهد. در همین حین، اسپدینگ و پاپرویک زودتر برای دستگیری رز می روند، اما او فرار می کند. ادیت نامه ای به قاضی ارسال می کند. رز از راه می رسد و ادیت را به چالش می کشد تا همان فحش ها را در نامه ها به او در ملاء عام بگوید. جعبه ستون باز می شود و خواهرزاده گلادیس که نامه را در دست دارد نشان می دهد و یک ماده شیمیایی نام ادیت را روی تمبر نشان می دهد و او را در مقابل اسپدینگ و پاپرویک نشان می دهد. رز آزاد می شود و ادیت دستگیر می شود.

زیرنویس فیلم نامه های کوچک شرور ۲۰۲۳ ادیت از پایان دوستی آنها به رز ابراز تاسف می کند و می گوید که او نمی تواند از نوشتن نامه ها دست بردارد. او علناً به ادوارد فحش می دهد و سرانجام عصبانیت خود را نسبت به او ابراز می کند، قبل از اینکه به زندان برده شود. او در ماریا سیاه به خودش می خندد که او در دوردست عقب می نشیند. در کارت پایانی عنوان می‌شود که رز هرگز به جرم دیگری متهم نشد، ادیت بیش از یک سال را در زندان گذراند، و کار گلادیس به عنوان افسر در نهایت توسط لیتل همپتون تایید شد.

زیرنویس  Wicked Little Letters 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس نامه های کوچک شرور ۲۰۲۳ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۷۹ درصد از ۱۴۱ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۶.۸/۱۰ مثبت هستند. در توافق این وب سایت آمده است: “به لطف گروه بازیگران قوی که به جنبه طنز داستان متمایل شده اند، Wicked Little Letters یک کمدی منحرف کننده است حتی اگر رمز و راز در هسته آن چندان هوشمندانه نباشد.” متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۳۷ منتقد، امتیاز ۵۸ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده نقدهای “مختلط یا متوسط” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn