تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 - 13:41
کد خبر : 218104

دانلود زیرنویس فیلم Z Storm 2014 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Z Storm 2014 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Z Storm 2014 زیرنویس فیلم طوفان زد یک فیلم مهیج جنایی محصول سال ۲۰۱۴ هنگ‌کنگ به کارگردانی دیوید لام و با بازی لویی کو، گوردون لام و دادا چان است. داستان حول محور کمیسیون مستقل مبارزه با فساد هنگ کنگ (ICAC) و تحقیقات آن در مورد یک صندوق خیریه است که در

دانلود زیرنویس فیلم Z Storm 2014 زیرنویس فیلم طوفان زد یک فیلم مهیج جنایی محصول سال ۲۰۱۴ هنگ‌کنگ به کارگردانی دیوید لام و با بازی لویی کو، گوردون لام و دادا چان است. داستان حول محور کمیسیون مستقل مبارزه با فساد هنگ کنگ (ICAC) و تحقیقات آن در مورد یک صندوق خیریه است که در یک طرح پانزی به سبک مدوف درگیر شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Z Storm 2014 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Z Storm 2014 این داستان در مورد بزرگترین کلاهبرداری مالی است که در هنگ کنگ انجام شده است، به کارگردانی دولت هنگ کنگ و تمام ۷ میلیون شهروند هنگ کنگ … هیچ کس از این طرح آزاد نیست. در طول چهار دهه حفاظت از یکپارچگی مالی هنگ کنگ، ICAC هرگز به حریفی به این بزرگی و سازمان یافته مانند فایل Z Torrent برخورد نکرده است… چهره های مخفی از دنیای اموات آمریکای جنوبی، ایتالیا و اروپا که همگی آماده نقشه کشیدن هستند. در مقابل ۱۵۰ میلیون دلار پول مالیات شهروندان هنگ کنگ که در صندوقی به نام صندوق مراقبت اجتماعی جمع شده بود. حسابداران رسمی رسمی، مجریان قانون عالی رتبه، وکلای قدرت، کارآفرینان فوق العاده؛ همه آنها سهم خود را در بازی دارند، اما هیچ کدام واقعا نمی توانند تصویر بزرگ را درک کنند. آنها فقط برای آنچه بیشتر آرزو دارند آنجا هستند.

دانلود زیرنویس فیلم طوفان زد ۲۰۱۴ هنگامی که همسر یک ستاره در حال ظهور، رئیس پلیس پلیس، فساد او را صرفاً از روی تلخی به دلیل بدرفتاری‌ها گزارش داد، او نمی‌دانست که می‌خواهد سر از شبکه‌ای از فریب، حرص و آز و سکس بیرون بکشد. قدرت، و آخرین اما نه کم اهمیت ترین، ترس. مامور ICAC لوک که مسئولیت این شکایت ساده را بر عهده گرفت احساس دیگری داشت… این اشتیاق او برای عدالت است که او را در تمام این سالها در نبرد علیه رشوه و فساد حتی پس از از دست دادن همسر محبوبش هدایت کرده است. تحقیقات بیشتر به زودی بسیاری از سوالات بی‌پاسخ و پایان‌های بی‌پاسخ را نشان داد… مرگ یک حسابدار سابق پدرخوانده هنگ‌کنگ، تهدید حتی شاهدان و خبرچین‌های به ظاهر بی‌آزار، و ظاهر شدن یک بانوی مرموز، همگی با لوک ارتباط دارند. فهرست خواسته‌ها اما با پس‌زمینه‌ای ساده و غم‌انگیز مانند یک دختر همسایه مبتلا به سرطان. همانطور که لوک به عمق وب می‌گردید، توسط مزدوران خارجی آموزش دیده شکار می‌شود. تاکتیکی که در تاریخ دنیای اموات هنگ کنگ بسیار کم یا هرگز شنیده نشده است! لوک با حمایت مافوق خود، معاون پیر اما خیابانی، معاون رئیس ICAC، یو، سرانجام درب نقشه را باز کرد، اما تنها پس از یک نبرد اسلحه خونین که تقریباً به قیمت جان او و زن مرموز جذاب، آنجل تمام شد.

زیرنویس فیلم Z Storm 2014 - بلو سابتایتل

زیرنویس Z Storm 2014 این فیلم که توسط Pegasus Motion Pictures، Sil-Metropole Organization و LeVision Pictures تهیه شده است، اولین قسمت از یک پنج گانه است که توسط S Storm (2016)، L Storm (2018)، P Storm (2019) و G Storm (2021) جایگزین شد. .

زیرنویس Z Storm 2014 - بلو سابتایتل

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn