تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 15:28
کد خبر : 194031

دانلود زیرنویس سریال Snowpiercer 2020 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس سریال Snowpiercer 2020 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس سریال Snowpiercer 2020 یک مجموعه تلویزیونی درام دیستوپیایی پساآخرالزمانی آمریکایی است که برای اولین بار در ۱۷ می ۲۰۲۰ از شبکه TNT پخش شد. این سریال بر اساس فیلمی به همین نام در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی بونگ جون هو و رمان گرافیکی فرانسوی Le Transperceneige در سال ۱۹۸۲ ساخته شده است. ژاک

دانلود زیرنویس سریال Snowpiercer 2020 یک مجموعه تلویزیونی درام دیستوپیایی پساآخرالزمانی آمریکایی است که برای اولین بار در ۱۷ می ۲۰۲۰ از شبکه TNT پخش شد. این سریال بر اساس فیلمی به همین نام در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی بونگ جون هو و رمان گرافیکی فرانسوی Le Transperceneige در سال ۱۹۸۲ ساخته شده است. ژاک لوب، بنجامین لگراند و ژان مارک روشت که فیلم از آنها اقتباس شده است.

Snowpiercer - Rotten Tomatoes

این سریال که راه‌اندازی مجدد تداوم فیلم است، مسافران Snowpiercer را دنبال می‌کند، قطاری غول‌پیکر و دائماً در حال حرکت که هفت سال پس از تبدیل شدن جهان به یک بیابان یخ‌زده، دور کره زمین می‌چرخد و بقایای بشریت را حمل می‌کند. سریال جنگ طبقاتی، بی‌عدالتی اجتماعی را زیر سوال می‌برد. و سیاست بقا. جنیفر کانلی و دیوید دیگز در کنار میکی سامنر، آنالیز باسو، آلیسون رایت، روبرتو اوربینا، کتی مک گینس، سوزان پارک، لنا هال، شیلا وند، سام اتو، آیدو گلدبرگ و جیلین فلچر، روون استیون بلن بازی می‌کنند. اوگ و شان بین نیز در فصل دوم به بازیگران اصلی پیوستند.

TNT Sets 'Snowpiercer' Season 2 Premiere Date (TV News Roundup) - Variety

در حالی که این سریال بیش از سه سال در حال توسعه در TNT بود، با مشکلات تولید متعدد و تاخیرهای ناشی از اختلافات خلاقانه بین تهیه کنندگان سریال و شبکه مواجه شد. این سریال تا می ۲۰۱۹ در جهنم توسعه باقی ماند، زمانی که اعلام شد که سریال به جای آن ساخته خواهد شد. در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ از شبکه خواهر TNT پخش شد و در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ پخش شد و قبلاً برای فصل دوم تمدید شده بود. اما در سپتامبر ۲۰۱۹ تصمیم برای تغییر شبکه تغییر یافت.

Snowpiercer - Rotten Tomatoes

قبل از تعطیلی استودیو که به دلیل شیوع بیماری همه گیر COVID-19 در ایالات متحده رخ داد، بیشتر قسمت تولید فصل دوم به پایان رسید. فصل دوم در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۱ پخش شد. در ژانویه ۲۰۲۱، قبل از فصل دوم این سریال برای فصل سوم تمدید شد که در ۲۴ ژانویه ۲۰۲۲ پخش شد. در جولای ۲۰۲۱، قبل از پخش فصل سوم، سریال برای فصل چهارم تمدید شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn