تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1400 - 10:54
کد خبر : 194097

دانلود زیرنویس سریال The House 2022 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس سریال The House 2022 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس سریال The House 2022 خانه یک انیمیشن استاپ موشن بزرگسالان بریتانیایی محصول ۲۰۲۲ است که سه داستان متفاوت پیرامون یک خانه را روایت می‌کند که جهان‌ها و شخصیت‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد. نیکی لیندروت فون باهر و پالوما بائزا. میبل، دختری جوان، با پدرش ریموند، مادرش پنی و خواهر تازه متولد شده

دانلود زیرنویس سریال The House 2022 خانه یک انیمیشن استاپ موشن بزرگسالان بریتانیایی محصول ۲۰۲۲ است که سه داستان متفاوت پیرامون یک خانه را روایت می‌کند که جهان‌ها و شخصیت‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد. نیکی لیندروت فون باهر و پالوما بائزا.

The House (TV Series 2022– ) - IMDb

میبل، دختری جوان، با پدرش ریموند، مادرش پنی و خواهر تازه متولد شده ایزوبل در فقر زندگی می‌کند که باعث ناامیدی بستگان مرفه‌تر ریموند شد. یک شب، ریموند پس از مست شدن و سرگردانی در جنگل، به طور تصادفی با یک صندلی سدان برخورد کرد. معمار اسرارآمیز آقای ون شون‌بیک را حمل می‌کند که ریموند را به داخل می‌برد. ریموند به خانه برمی‌گردد و قبل از خوابیدن به همسرش پنی درباره برخوردش می‌گوید. روز بعد، کارمند ون شون‌بیک، آقای توماس، خانواده را ملاقات می‌کند و به آنها اطلاع می‌دهد که معمار ریموند و پنی قرارداد را امضا می کنند و خانواده در زمانی که کارگران در حال اتمام ساخت و ساز هستند به خانه می روند.

The House (2022 film).jpeg

خانه فوراً عجیب است: کارگران در حال بازسازی خانه دیده می‌شوند، اما وقتی میبل به او نزدیک می‌شود، بدون حرف زدن فقط به او خیره می‌شوند؛ غذای عجیبی در سالن غذاخوری ارائه می‌شود، اما هیچ نشانه‌ای از اینکه چه کسی ممکن است آن را بپزد یا سرو کند، وجود ندارد. در آن شب، هنگامی که میبل و ایزوبل به رختخواب می روند، ریموند و پنی خود را مجذوب یک شومینه و چرخ خیاطی در اتاق نشیمن خانه می بینند و ساعت ها بدون فکر کردن به دختران خود آنجا می مانند. او نمی تواند آتشی به پا کند، در حالی که ون شونبیک نادیده به ناامیدی او می خندد.

The House movie review & film summary (2022) | Roger Ebert

او همچنین می‌بیند که توماس با عصبانیت رفتار می‌کند قبل از اینکه به او اطلاع دهد که ون شون‌بیک در حال انجام تنظیمات خانه است؛ در دوردست، کارگرانش را می‌توان دید که خانه قدیمی خانواده را خراب می‌کنند. اندکی بعد، ون شون‌بیک لباس‌های جدیدی را به ریموند و پنی تحویل می‌دهد که از آن ساخته شده‌اند. کوسن‌ها و پرده‌های مبل والدین لباس‌ها را دوست دارند، اگرچه میبل آن‌ها را عجیب می‌داند آن شب، میبل و ایزوبل خانه را کشف می‌کنند و وارد زیرزمین می‌شوند و در نهایت خانه قدیمی‌شان را که در زیر خانه نگهداری می‌شود، پیدا می‌کنند؛ هر دو خانه قدیمی را راحت‌تر می‌بینند. آنها برای مدتی آنجا می مانند، اما وقتی گرسنگی در نهایت آنها را مجبور به ترک می کند، خود را در پیچ و خم گذرگاه های به ظاهر یکسان گم می کنند. آقای توماس — سرانجام موفق می شود با سوزاندن اموال قدیمی خانواده، از جمله خانه عروسک قدیمی میبل، آتشی را روشن کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn