به گزارش نيوز اسکاي و به نقل از arenaev این نمونه اولیه فولکس‌واگن، با پوشش‌های استتاری رنگارنگ و درخشان، در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی در لاس وگاس شرکت می‌کند و نگاهی دزدکی به فولکس واگن ID.7 کاملاً جدید دارد. این خودرو که قبلا به عنوان خودروی مفهومی Aero B شناخته می شد، ابتدا به عنوان یک لیفت بک پنج در معرفی می شود و بعداً به عنوان یک استیت عرضه می شود.

ID.7 پیش از این به دلیل شکل بسیار آیرودینامیک، Aero نامیده می شد و انتظار می رود که نسخه نهایی تولیدی دارای ضریب درگ بیش از 0.23 نباشد.

2023 Volkswagen ID.7 wants to compete with Tesla Model 3

ID.7 ششمین مدلی است که به خط تولید ID اضافه می شود و در ابتدا در کنار فولکس واگن آرتئون و فولکس واگن پاسات (که فقط در نسل بعدی در دسترس خواهد بود) به فروش می رسد. در آینده، ID.7 به تنها پیشنهاد فولکس واگن در بازار رو به کاهش بخش D در اروپا تبدیل خواهد شد. زمانی که این شرکت به خودروهای الکتریکی تبدیل شود، دیگر نسخه‌ای از Arteon یا Passat تولید نخواهد شد.

فولکس واگن ID.7 4940 میلی متر طول، 1859 میلی متر عرض و 1529 میلی متر ارتفاع دارد. فاصله بین دو محور 2969 میلی متری آن همانند فولکس واگن ID Buzz است که ID.7 را به طور قابل توجهی طولانی تر از پاسات یا آرتئون می کند.

2023 Volkswagen ID.7 wants to compete with Tesla Model 3

نمونه اولیه خودروی ID.7 که در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شده است، بدنه تولید نهایی خود را دارد، اما با الگوی استتاری متمایز الهام گرفته از کدهای QR پوشانده شده است تا طراحی واقعی خود را پنهان کند. رونمایی رسمی ID.7 برای سه ماهه دوم سال 2023 برنامه ریزی شده است و انتظار می رود فروش آن اواخر همان سال آغاز شود.

استتار روی نمونه اولیه ID.7 Electroluminescent نام دارد و از 40 لایه رنگ تشکیل شده است. هنگامی که جریان الکتریکی اعمال می شود، باعث می شود 22 قسمت مختلف خودرو الگوهای نور منحصر به فرد خود را نشان دهند.

2023 Volkswagen ID.7 wants to compete with Tesla Model 3

فولکس واگن تایید کرد که ID.7 بردی تا 700 کیلومتر (435 مایل) را در مدل های خاص ارائه می دهد. در زمان عرضه، ID.7 به قدرتمندترین بسته باتری این شرکت با ظرفیت 77 کیلووات ساعت مجهز خواهد شد.

ID.7 در ابتدا با سیستم دو چرخ متحرک در دسترس خواهد بود، اما فولکس واگن قصد دارد یک مدل GTX با چهار چرخ متحرک را در مقطعی در آینده عرضه کند. این گزینه های پیشرانه آن را با خودروهای رقیب مانند تسلا مدل 3، پولستار 2 و هیوندای آیونیک 6 برابری می کند.

2023 Volkswagen ID.7 wants to compete with Tesla Model 3

بهبودهای قابل توجهی در داخل ID.7 در مقایسه با مدل های قبلی ID صورت گرفته است. سیستم اطلاعات سرگرمی به گونه‌ای طراحی شده است که تنظیمات دما را در صفحه اصلی صفحه نمایش لمسی 15 اینچی شامل می‌شود – دیگر در یک صبح سرد یخبندان از بین صفحه‌های بی‌شماری عبور نکنید.

علاوه بر این، نوار لغزنده دمای فیزیکی زیر صفحه نمایش اکنون روشن شده است تا استفاده از آن را حتی در شرایط کم نور آسان کند – واضح به نظر می رسد اما تا به حال در دسترس نبوده است.

2023 Volkswagen ID.7 wants to compete with Tesla Model 3

ID.7 همچنین دارای دریچه‌های تهویه هوشمند است که با تشخیص نزدیک شدن راننده به خودرو، شروع به گرم کردن یا خنک‌کردن فضای داخلی می‌کنند و همچنین می‌توانند در صورت لزوم فرمان را گرم کنند. یک نمایشگر هدآپ برای واقعیت افزوده به عنوان تجهیزات استاندارد گنجانده شده است.

علاوه بر فولکس واگن ID.4، ID.7 در کارخانه امدن فولکس واگن در آلمان تولید خواهد شد و سپس از آنجا به همه کشورها (به غیر از چین) صادر خواهد شد. فولکس واگن دو سرمایه گذاری مشترک در چین برای تولید خودروهای خاص برای آن بازار تاسیس کرد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *