تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 - 15:08
کد خبر : 206829

چاپ تیشرت ست

چاپ تیشرت ست

  پوشیدن تیشرت ست با فردی که او را دوست دارید، می تواند بسیار هیجان انگیزو صمیمانه تر باشد. افراد زیادی هستند که این کار را دوست دارند و حتی سعی می کنند با چاپ تیشرت ست طرح مورد علاقه خود را روی لباس داشته باشند. اما این چاپ سفارشی را چطور انجام دهیم و

 

پوشیدن تیشرت ست با فردی که او را دوست دارید، می تواند بسیار هیجان انگیزو صمیمانه تر باشد. افراد زیادی هستند که این کار را دوست دارند و حتی سعی می کنند با چاپ تیشرت ست طرح مورد علاقه خود را روی لباس داشته باشند. اما این چاپ سفارشی را چطور انجام دهیم و کجا برای این کار بهتر است؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا درباره این نوع از چاپ و یکی از بهترین راه های سفارش تیشرت ست صحبت کنیم و اطلاعات لازم را ارائه دهیم.

http://edit.akschap.com/wp-content/uploads/2022/11/1-11-291x300.jpg

سفارش تیشرت ست را از کجا انجام دهیم؟

اولین سوالی که ممکن است برای چاپ تیشرت ست به ذهن برسد، این است که کجا می توان سفارش چاپ عکس‌ روی تیشرت را انجام داد و بهترین کیفیت را در آن مشاهده کرد. برای این کار ابتدا ممکن است به چاپخانه‌های حضوری مراجعه کنید. اما باید این را بدانید که گاهی ممکن است چاپ لباس در این مکان‌ ها با کیفیت دلخواه شما نباشد‌.

 از این رو سایت عکسچاپ‌ را در اینجا به شما معرفی می کنیم. این سایت درواقع یک فروشگاه اینترنتی است که شما علاوه بر خرید انواع تیشرت عکس دار، می توانید چاپ‌ سفارشی طرح یا عکس مورد نظر خود را هم داشته باشید‌. برای این کار باید وارد سایت شوید و از طریق قسمت چاپ سفارشی، تیشرت را انتخاب و طرح خود را بارگزاری کنید و یا از طرحهای آماده حاضر در سایت استفاده کنید.

 مشاهده می‌کنید که انواع تیشرت‌ها در اندازه های مختلف برای انتخاب وجود دارد. بعد از اینکه یک تیشرت مناسب با سایز دلخواه را انتخاب کردید، می توانید طرح مورد نظر را برای سایت ارسال کنید. البته عکسچاپ یک فروشگاه هم دارد که تعداد زیادی تیشرت با طرح آماده برای فروش را آماده کرده است. شما می‌ توانید قبل از سفارش از فروشگاه دیدن کنید و از این طریق هم خرید خود را انجام دهید.

قیمت چاپ تیشرت ست در عکسچاپ چقدر است؟

از دیگر مواردی که هنگام خرید تیشرت ست به آن توجه می شود، قیمت آن است.‌ در اینجا بهتر است بگوییم که با خرید از عکسچاپ شما می توانید سفارش تیشرت چاپی را با بهترین قیمت نسبت به بازار انجام دهید. البته قیمت مناسب نشان دهنده کیفیت متوسط نیست و بدلیل سیستم چاپ ارزان آن قیمت مناسب تر از بقیه چاپها میباشد .

شما می‌توانید با کیفیت بالا بهترین چاپ روی تیشرت را داشته باشید و قیمت مناسبی را هم بابت آن بپردازید. این ویژگی برای خرید عمده نیز مناسب است. عکسچاپ امکان خرید تعداد بالا را نیز برای مخاطبان خود فراهم کرده است.

از این رو شما می‌ توانید برای کسب و کار خود چاپ لوگو رو تی شرت را انجام دهید و تعداد زیادی تیشرت تبلیغاتی را با قیمت عالی خریداری کنید. هم چنین ارسال کالا برای شما نیزاز یک مبلغی در عکسچاپ رایگان است. پس نگران هزینه راه به علت مسافت زیاد نباشید.

http://edit.akschap.com/wp-content/uploads/2022/11/2-9-300x300.jpg

مزایای خرید تیشرت ست

چاپ تیشرت ست یکی از بهترین و هیجان انگیزترین راه ها برای این است که در مهمانی های سالگرد با همسر خود لباس ست بپوشید. هم چنین می توانید به عنوان گیفت از آن استفاده کنید و به مهمان‌ های تولد خود تیشرت هایی با طرح یکسان هدیه دهید. هم چنین در بالا نیز این موضوع را بیان کردیم ‌که از تیشرت های ست می توان برای تبلیغات کسب و کار ها استفاده کرد‌.

 لوگو و شعار شرکت شما با تعداد بالا روی تیشرت چاپ می شود و می توانید از آن برای مشتریان وفادار خود استفاده کنید و اشناتیون نیز بدهید. هم چنین شما می توانید طرح مورد علاقه خود را به سایت بدهید و آن را روی تیشرت های ست داشته باشید. تیشرت ست گاهی برای تیم های ورزشی هم استفاده می شود. ممکن است شما قصد تشکیل یک تیم ورزشی را داشته باشید. در این صورت می توانید یک لوگو برای تیم خود طراحی کنید و با چاپ تیشرت ست یک لباس مخصوص برای تیم ورزشی یا باشگاه ورزشی خود داشته باشید.

چرا عکسچاپ را انتخاب کنیم؟

در پایان ممکن است بپرسید که چرا عکسچاپ را انتخاب کنیم؟ ابتدا باید درباره روش چاپی که در این سایت برای چاپ تیشرت ست استفاده می شود صحبت کنیم. سابلیمیشن یکی از بهترین روش های چاپ روی پارچه است که می تواند ماندگاری بالا داشته باشد. شما می توانید در عکسچاپ انواع طرح و عکس مورد علاقه خود را با این روش چاپ و روی تیشرتهای خود داشته باشید. هم چنین می توان در این سایت در کنار خرید تیشرت ست، ماگ و یا  بشقاب ست هم خریداری کرد.

یعنی این امکان فراهم شده است تا شما بتوانید طرح مورد علاقه خود را روی انواع ماگ و بشقاب چاپ کرده و از آن استفاده کنید و یا هدیه دهید. بنابراین عکسچاپ می توانید بسیاری از نیاز های شما در این زمینه را برطرف کند. از طرفی دیگر خرید در عکسچاپ با گارانتی مرجوعی برای شهرستانیهای عزیز انجام می شود. اگر تیشرت یا هر کالای دیگر خریداری شده از سایت در مسیر احتمالا با آسیب به دست شما رسیده باشد، می توانید آن را مرجوع کنید و یک کالای سالم دیگر را با همان سرعت فرستادن کالای قبلی تحویل بگیرید.

                

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn