تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 22:20
کد خبر : 152224

خراسان شمالی، استان پیشگام در اجرای طرح پدافند غیرعامل

خراسان شمالی، استان پیشگام در اجرای طرح پدافند غیرعامل

ایسنا/خراسان شمالی معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: خراسان شمالی از استان های پیشگام در اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل است. سردار رحیمی در نشست شورای پدافند غیرعامل استان که ۱۳ اسفند در محل استاندای برگزار شد، افزود: استاندار خراسان شمالی فردی پیگیر و مطالبه گر است و اولین استانی است که

خراسان شمالی، استان پیشگام در اجرای طرح پدافند غیرعامل

ایسنا/خراسان شمالی معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: خراسان شمالی از استان های پیشگام در اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل است.

سردار رحیمی در نشست شورای پدافند غیرعامل استان که ۱۳ اسفند در محل استاندای برگزار شد، افزود: استاندار خراسان شمالی فردی پیگیر و مطالبه گر است و اولین استانی است که استاندارش درخواست جلسه توجیهی طرح پدافند غیرعامل را می دهد.

وی با قدردانی از پیگیری ها و حمایت های ویژه دکتر شجاعی برای تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان، گفت: استاندار خراسان شمالی و اعضای شورای عالی پدافند نشان داده اند متحد و نکته سنج هستند.

سردار رحیمی گفت: خراسان شمالی در بحث تکمیل طرح جامع پدافند غیرعامل پانزدهمین استان و در شاخص رونمایی از این طرح چهارمین استان است.

معاون بسیج و امور استان‌های پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه سند پدافند غیر عامل سندی مهم و راهبردی است، گفت: این طرح شناسنامه‌ای راهبردی برای استان‌ها است و می‌تواند بسیاری از خطرات و آسیب‌های احتمالی را رفع کند.

سردار رحیمی افزود: پدافند غیرعامل یکی از اصلی ترین مواردی است که به فرمایش مقام معظم رهبری  برای یک مقطع خاص نیست بلکه یک فعالیت همیشگی و مستمر است.

سردار رحیمی مهمترین هدف طرح جامع پدافند غیرعامل را شناسایی مخاطرات و تهدیدات در حوزه زیرساخت‌های مهم و حیاتی و برنامه ریزی برای رویارویی با این تهدیدات احتمالی عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn