تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 22:20
کد خبر : 152226

آغاز طرح ملی هر دانش آموز یک تبلت برای دانش آموزان فاقد تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد

آغاز طرح ملی هر دانش آموز یک تبلت برای دانش آموزان فاقد تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح ملی هر دانش آموز یک تبلت برای دانش آموزان فاقد گوشی تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. هادی زارع پور در هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود ۵۰ هزار دانش آموز استان تبلت و

آغاز طرح ملی هر دانش آموز یک تبلت برای دانش آموزان فاقد تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح ملی هر دانش آموز یک تبلت برای دانش آموزان فاقد گوشی تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

هادی زارع پور در هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود ۵۰ هزار دانش آموز استان تبلت و گوشی تلفن همراه برای کلاس های مجازی ندارند.
وی اظهار کرد: برای اجرای این طرح که با عنوان هدایت اجرا می شود از سوی خیرین و نهادها تاکنون بیش از ۱۵۰میلیارد ریال اختصاص یافته که بیش از یک هزار تبلت بین دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته توزیع شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آسیب ۴۰ فضای آموزشی در زلزله سی سخت تصریح کرد: فضاهای آموزشی ۲هزار و ۳۰۰ دانش آموز مستلزم تخریب و بازسازی است.
زارع پور ادامه داد: اجرای طرح مسکن فرهنگیان مستلزم مشارکت و همکاری ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی است.
همچنین، علی شهابی نسب، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز عنوان کرد: آخرین مصوبه دولت در خصوص زلزله ۲۸۹ میلیارد تومان تسهیلات  است، ۱۶۱ میلیارد تومان هزینه ای و بلاعوض است و ۲۰ میلیارد تومان به صورت تملک دارائی است.
به گزارش ایسنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ وی بیان کرد: ۱۰ میلیارد در خزانه واریز شده که ۳ مورد هزینه ای و ۷ مورد تملکی است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn