تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 20:59
کد خبر : 157801

هزینه ۱۱۰ میلیاردی بستری و درمان بیماران کرونا در بوشهر

هزینه ۱۱۰ میلیاردی بستری و درمان بیماران کرونا در بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: در سال جاری مبلغ ۱۱۰میلیارد ریال جهت بستری و درمان بیمه شدگان مبتلا به کووید۱۹ استان بوشهر پرداخت شده است. پرویز رمضانی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در استان بوشهر تا کنون ۱۷۰هزار ویزیت و ۱۸۰هزار نسخه الکترونیک در سامانه ثبت گردیده، افزود: این

هزینه ۱۱۰ میلیاردی بستری و درمان بیماران کرونا در بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: در سال جاری مبلغ ۱۱۰میلیارد ریال جهت بستری و درمان بیمه شدگان مبتلا به کووید۱۹ استان بوشهر پرداخت شده است.

پرویز رمضانی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در استان بوشهر تا کنون ۱۷۰هزار ویزیت و ۱۸۰هزار نسخه الکترونیک در سامانه ثبت گردیده، افزود: این نسخ شامل تجویز دارو و خدمات است که در داروخانه ها و مراکز پاراکلینیک سرپایی و بیمارستانی به صورت الکترونیکی به بیمه شدگان ارائه شده است.

وی افزود: در این شرایط شیوع بیماری کرونا، سازمان بیمه سلامت حامی مردم و تأمین کننده مالی و پشتیبان حوزه سلامت است و یکی از مشکلاتی که اغلب بیماران بستری به خصوص مبتلایان به کرونا در بیمارستان با آن مواجه بودند، بحث پوشش بیمه ای بود که خوشبختانه این امکان فراهم شد تا از آذرماه سال جاری با پیشنهاد سازمان و تصویب ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ،  افرادی که تحت پوشش هیچگونه بیمه ای نیستند بدون ارزیابی وسع بصورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند.

به گفته این مسئول به تمام بیمارستانهای طرف قرارداد اعلام شد در بدو ورود بیماران به بیمارستان چنانچه فاقد بیمه باشند راهنمایی شوند تا اقدام به بیمه نمودن خود نمایند و با آسودگی و اطمینان از پوشش هزینه ها از سوی بیمه سلامت ، خدمات تشخیصی درمانی را دریافت نمایند.

رمضانی با بیان این مطلب که تاکنون ۲۴۰۰نفر از جمعیت بیماران بستری مبتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر تحت پوشش سازمان بیمه سلامت بوده اند گفت: اداره کل بیمه سلامت استان بوشهردر سال جاری مبلغ ۱۱۰میلیارد ریال جهت درمان بیماران کرونایی بستری در استان پرداخت کرده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها