تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 - 16:47
کد خبر : 218129

دانلود زیرنویس فیلم ۱۰۰% Love 2011 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۱۰۰% Love 2011 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۱۰۰% Love 2011 (زیرنویس فیلم هندی ۱۰۰% عشق) یک فیلم کمدی عاشقانه به زبان تلوگو هندی محصول ۲۰۱۱ به کارگردانی سوکومار و تهیه‌کنندگی بانی واسو با نام Geetha Arts است. در این فیلم Naga Chaitanya و Tamannaah با موسیقی ساخته شده توسط Devi Sri Prasad بازی می کنند. حول محور بالو و

دانلود زیرنویس فیلم ۱۰۰% Love 2011 (زیرنویس فیلم هندی ۱۰۰% عشق) یک فیلم کمدی عاشقانه به زبان تلوگو هندی محصول ۲۰۱۱ به کارگردانی سوکومار و تهیه‌کنندگی بانی واسو با نام Geetha Arts است. در این فیلم Naga Chaitanya و Tamannaah با موسیقی ساخته شده توسط Devi Sri Prasad بازی می کنند. حول محور بالو و ماهالاکشمی می چرخد، پسرعموهایی که رابطه عشق و نفرت دارند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم 100% Love 2011 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم ۱۰۰% Love 2011 داستان از باری شروع می‌شود که بالو لباس عروسی پوشیده است و در حالی که نوشیدنی‌اش را سفارش می‌دهد وارد می‌شود، دو نفر به او می‌گویند برو و ازدواج کن، در حالی که در مورد بدهی‌ها صحبت می‌کنند، بالو سریع محاسبات می‌کند و آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. از او می خواهند داستانش را بگوید و او این کار را می کند.

دانلود زیرنویس فیلم ۱۰۰% عشق ۲۰۱۱ بالو همیشه در دانشگاه خود در رتبه اول قرار دارد. محلکشمی، پسر عمویش برای ادامه تحصیل به خانه بالو می آید. او از آقای “باوا” عالی خود می ترسد زیرا پس از دیدن او این را بیان می کند. بالو با دیدن ماهالکشمی بالو نام خود را می‌پرسد و او به عنوان ویرا ونکاتا ساتیا سای ناگا دورگا سشا آواتارا سیتا ماهالاکشمی پاسخ می‌دهد، بالو می‌گوید نام او خیلی طولانی است و نمی‌تواند آنقدر حافظه را صرف به خاطر سپردن نامش هدر دهد، بنابراین می‌گوید که او فقط او را ماهالکشمی صدا می کند. محلکشمی اولین امتحانش را می دهد و با گریه بیرون می رود چون انگلیسی نمی فهمد، بالو به او کمک می کند و او رتبه اول را می گیرد و بالو دوم می شود. بالو از این موضوع صدمه دیده است زیرا معمولاً رتبه اول را می گیرد و قصد دارد در تحصیل او خرابکاری کند، ماهالکشمی نیز همین کار را می کند. اما در کمال تعجب، آجیت (آناند کریشنا ناندو) این بار اول است. در همین حین، پدر محلکشمی برای او پیشنهاد ازدواج می‌دهد، اما او نمی‌خواهد با او ازدواج کند. بالو و ماهالکشمی با توافق برای کمک به یکدیگر سازش می کنند. بالو در لغو خواستگاری به او کمک می کند و ماهالاکشمی به خاطر بالو حواس آجیت را از تحصیل منحرف می کند، اما بالو جذب او می شود. این زوج شروع به مطالعه با هم می کنند و ماهالکشمی حواس آجیت را پرت می کند. بالو رتبه اول را به دست می آورد و در جشن خانه نشینی از مدیر مدرسه ساختمانی به او اعطا می شود، ماهالکشمی می گوید آجیث عالی است زیرا او خوب مطالعه کرده است، حتی اگر ماهالاکشمی حواس او را پرت کرده است. بالو از این جمله صدمه دیده است زیرا نمی خواهد ماهالکشمی کسی را بهتر از او بداند، نفس او نیز آسیب دیده است و زوج تصمیم به جدایی می گیرند.

زیرنویس فیلم 100% Love 2011 - بلو سابتایتل

زیرنویس ۱۰۰% Love 2011 پس از سه سال، آنها دوباره در بیمارستان ملاقات می کنند زیرا مادربزرگشان ناگهان بیمار می شود. ماهالکشمی در حالی که تلاش می‌کند بفهمد بالو چگونه است، متوجه می‌شود که اصلاً تغییر نکرده است. هر دو تا زمانی که والدینشان سعی می کنند آنها را با هم ازدواج کنند، بحث های زیادی با هم دارند. در کمال تعجب، بالو اشاره می کند که دوست دختری به نام سواپنا دارد که امیدوار است با او ازدواج کند. ماهالاکشمی در حالی که او را به خانواده اش معرفی می کند متوجه می شود که سواپنا خیلی بیشتر از اوست. برای بازگشت به بالو، او موافقت می کند که با آجیت، رقیب سابق بالو در دانشگاه، ازدواج کند. معلوم می شود که آجیت رئیس شرکتی است که بیشتر از شرکت بالو درآمد دارد. بالو که از اینکه آجیت از او بزرگتر است عصبانی است، شرکت خود را در معرض خطر قرار می دهد به این امید که بتواند از شرکت آجیت پیشی بگیرد. متأسفانه شریک زندگی اش او را فریب می دهد و بالو در آستانه از دست دادن شرکتش است. ماهالکشمی که اکنون مدیر پروژه اوست، برای نجات او تلاش می کند. آنها یک تیم عالی می سازند و شرکت بالو نجات می یابد.

زیرنویس فیلم ۱۰۰% عشق ۲۰۱۱ در یک پس از مهمانی، بالو موفقیت ماهالاکشمی را مدیون موفقیت او می داند. او دوباره ناآگاهانه به نفس بالو آسیب می رساند. این بار، بالو اعتراف می کند که نیاز به بزرگ بودن را در چشم ماهالکشمی احساس کرده است، زیرا او را دوست داشته است. وقتی بالو به او می‌گوید که احساساتش را در میان می‌گذارد، بالو نمی‌خواهد او را باور کند. بعد از دخالت پدربزرگشان در نهایت با هم متحد می شوند.

زیرنویس 100% Love 2011 - بلو سابتایتل

زیرنویس ۱۰۰% عشق ۲۰۱۱ قبل از اتمام آریا ۲، سوکومار درباره ساخت این فیلم با گیتا آرتس با وارون ساندش و تامانا صحبت کرده بود، اما این فیلم موفق نشد. فوریه ۲۰۱۰، این پروژه با بیانیه ای از همکاری Geetha Arts، Sukumar و Naga Chaitanya برای فیلم ذکر شده اعلام شد. ماه بعد، Tamannaah اعلام کرد که برای به تصویر کشیدن نقش اصلی زن در این پروژه قرارداد امضا کرده است. این فیلم در استودیو Annapoorna، حیدرآباد در ۸ ژوئن ۲۰۱۰ با چندین شخصیت برجسته فیلم تلوگو درگیر این رویداد بود. تهیه کننده مشهور D. Ramanaidu پرتاب را اجرا کرد، ناگابابو تهیه کننده دیگری دوربین را روشن کرد و بازیگر پدر ناگا چایتانیا ناگارجونا اولین شات را کف زد. کارگردانی رسمی اولین شات توسط S. S. Rajamouli انجام شد و Akkineni Nageswara Rao فیلمنامه را به کارگردان تحویل داد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn