تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 19:15
کد خبر : 230895

فیلم ۳ زن

دانلود فیلم ۳ Women 1977 با زیرنویس چسبیده – دانلود فیلم

دانلود فیلم ۳ Women 1977 با زیرنویس چسبیده – دانلود فیلم
دانلود فیلم 3 Women 1977 (فیلم ۳ زن) یک فیلم درام روان‌شناختی آمریکایی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی رابرت آلتمن...

دانلود فیلم ۳ Women 1977 (فیلم ۳ زن) یک فیلم درام روان‌شناختی آمریکایی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی رابرت آلتمن و با بازی شلی دووال، سیسی اسپیسک و جانیس رول است که در سال ۱۹۷۷ منتشر شد. داستان در یک شهر بیابانی کالیفرنیا با گرد و خاک می گذرد و رابطه عجیب و غریب بین یک زن (دووال)، هم اتاقی و همکارش (اسپیک) و یک زن باردار مسن تر (قانون) را به تصویر می کشد.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود ۳ Women 1977 پینکی رز، یک زن جوان ترسو و بی دست و پا، در یک آبگرم بهداشتی برای سالمندان در یک شهر کوچک کویری کالیفرنیا شروع به کار می کند. او شیفته میلی لامورو می شود، یک همکار بی وقفه و خود شیفته که بی وقفه صحبت می کند. علیرغم تفاوت‌های شخصیتی فاحش، پینکی و میلی در آپارتمان‌های پرپل سیج هم اتاقی می‌شوند که متعلق به یک بدلکار هالیوودی، ادگار هارت و همسرش ویلی، زن باردار مرموز است که به ندرت صحبت می‌کند و نقاشی می‌کشد. نقاشی های دیواری ناراحت کننده

میلی پینکی را در بازدید از دوج سیتی، یک میخانه محلی و میدان تیراندازی که همچنین متعلق به ویلی و ادگار است، همراهی می‌کند، جایی که میلی به بیان نظرات و علایق کوچک خود برای هم اتاقی جدیدش ادامه می‌دهد. زمزمه های میلی بیشتر همکاران، همسایه ها، آشنایان و خواستگاران احتمالی او را از خود دور می کند. پینکی تنها فردی در مدار میلی است که از توصیه های او در مورد دوستیابی، مد، آشپزی و دکوراسیون داخلی که از مجلات زنانه جمع آوری شده است، لذت می برد.

دانلود فیلم ۳ زن ۱۹۷۷ تنش ها بین پینکی و میلی بر سر وضعیت زندگی آنها شروع می شود. یک شب پس از نزاع با پینکی، میلی از آپارتمان خارج می شود و با ادگار مست برمی گردد. پینکی از میلی درخواست می کند که همسر باردار ادگار را در نظر بگیرد و با او رابطه نداشته باشد. میلی که از آنچه او به عنوان مداخله پینکی و خرابکاری در زندگی اجتماعی او می پندارد عصبانی است، بر سر او فریاد می زند و به او پیشنهاد می کند که از آپارتمان خارج شود. یک پینکی مضطرب از بالکن آپارتمان به داخل استخر می پرد.

فیلم ۳ Women 1977 پینکی از اقدام به خودکشی جان سالم به در می برد اما به کما می رود. میلی که احساس مسئولیت می کند، روزانه او را در بیمارستان ملاقات می کند. هنگامی که پینکی هنوز از خواب بیدار نمی شود، میلی با والدین پینکی در تگزاس تماس می گیرد و امیدوار است حضور آنها در بیمارستان به هوشیاری او کمک کند. وقتی پینکی از خواب بیدار می شود، پدر و مادرش را نمی شناسد و با عصبانیت از آنها می خواهد که آنجا را ترک کنند. زمانی که پینکی به خانه فرستاده شد تا دوباره با میلی زندگی کند، از رفتار و رفتار میلی کپی می‌کند – مشروب‌نوشیدن و سیگار کشیدن، خوابیدن با ادگار، تیراندازی با اسلحه در شهر دوج – و می‌خواهد او را میلدرد، نام تولد هر دو زن، صدا کنند.

میلی به طور فزاینده ای از تغییر شخصیتی تقلیدی پینکی ناامید می شود و شروع به نشان دادن شخصیت ترسو و مطیع پینکی می کند. یک شب بعد از اینکه پینکی خواب بدی می بیند، او به طور افلاطونی با میلی در رختخواب شریک می شود. ادگار که دوباره غمگین شده است، وارد آپارتمان آنها می شود و قبل از اینکه به آنها بگوید که ویلی در شرف زایمان است، دست به اقدامات می زند. پینکی و میلی به سمت خانه ادگار و ویلی می روند، جایی که ویلی تنها و در حال زایمان دردناک است. نوزاد او مرده به دنیا می‌آید، زیرا پینکی نتوانسته کمک پزشکی را در حین زایمان احضار کند، همانطور که میلی به او گفته بود.

دانلود ۳ زن ۱۹۷۷ بعداً، پینکی و میلی در دوج سیتی کار می‌کنند و دوباره نقش‌هایشان را عوض کرده‌اند: پینکی به ترسو بودن کودک‌مان بازگشته است و از میلی به عنوان مادرش یاد می‌کند، در حالی که میلی نقش ویلی را در اداره میخانه بر عهده گرفته است – حتی با تقلید از گریم ویلی. و لباس یک فروشنده تحویل در میخانه هنگام صحبت با میلی به مرگ ادگار در یک “تصادف با اسلحه” اشاره می کند، که پاسخی توخالی ارائه می دهد که نشان می دهد سه زن در قتل ادگار شریک هستند.

فیلم ۳ زن ۱۹۷۷ این فیلم در سایت Rotten Tomatoes بر اساس ۵۳ نقد، ۸۵ درصد محبوبیت دارد و به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده است. راجر ایبرت به فیلم چهار ستاره داد و نیمه اول آن را «مطالعه ای خنده دار، طنزآمیز و گاه غم انگیز درباره جامعه و مردم آن» نامید و سپس فیلم را به «وحشت نقاب دار» تبدیل کرد. ایبرت در سال ۲۰۰۴ ۳ زن را به فهرست فیلم‌های بزرگ خود اضافه کرد و آن را «شاهکار سال ۱۹۷۷ رابرت آلتمن» نامید و بیان کرد که عبارات دووال «مطالعه‌ای در ناراحتی» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn