تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 16:49
کد خبر : 232879

فیلم مرد مجرد

دانلود فیلم A Single Man 2009 – دانلود فیلم

دانلود فیلم A Single Man 2009 – دانلود فیلم
دانلود فیلم A Single Man 2009 فیلم مرد مجرد یک فیلم درام رمانتیک آمریکا بر اساس رمانی به همین نام نوشته کریستوفر ایشروود...

دانلود فیلم A Single Man 2009 فیلم مرد مجرد یک فیلم درام رمانتیک آمریکا بر اساس رمانی به همین نام نوشته کریستوفر ایشروود در سال ۱۹۶۴ است. اولین کارگردانی تام فورد، طراح مد، در این فیلم با بازی کالین فرث، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای ایفای نقش جورج فالکونر، استاد  دانشگاه  بریتانیایی افسرده ساکن کالیفرنیای جنوبی در سال ۱۹۶۲ شد.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم A Single Man 2009 - دانلود فیلم

دانلود A Single Man 2009 در ۳۰ نوامبر ۱۹۶۲، یک ماه پس از بحران موشکی کوبا، جورج فالکونر یک استاد میانسال انگلیسی است که در لس آنجلس زندگی می کند. جورج خواب می بیند که با جسد شریک قدیمی خود، جیم، در صحنه تصادف رانندگی که هشت ماه قبل جان جیم را گرفت، روبرو می شود. خم می شود تا معشوق مرده اش را ببوسد. پس از بیدار شدن، جورج صدایی ارائه می دهد که در مورد درد و افسردگی که از زمان مرگ جیم متحمل شده و قصد او برای پایان دادن به زندگی خود در آن شب صحبت می کند.

دانلود فیلم مرد مجرد ۲۰۰۹ جورج از عزیزترین دوستش، چارلی، تماس تلفنی دریافت می‌کند که با وجود بدبختی او، احساس آرامش می‌کند. جورج روز خود را با نظم بخشیدن به امور و تمرکز بر زیبایی رویدادهای مجزا می گذراند و معتقد است که برای آخرین بار چیزها را می بیند. او گاهی رابطه شانزده ساله خود با جیم را به یاد می آورد.

دانلود  A Single Man 2009 - دانلود فیلم

 فیلم A Single Man 2009 در طول روز مدرسه، جورج با دانش آموزی به نام کنی پاتر ارتباط برقرار می کند که به جورج علاقه نشان می دهد و مرزهای متعارف بحث دانشجو و استاد را نادیده می گیرد. جورج همچنین با یک فاحشه مرد اسپانیایی، کارلوس، ارتباط غیرمنتظره ای برقرار می کند. آن شب، جورج برای شام با چارلی ملاقات می کند. اگرچه آنها در ابتدا با رقص خاطرات را به یاد می آورند و خود را سرگرم می کنند، اما تمایل چارلی برای رابطه عمیق تر با جورج و ناتوانی او در درک رابطه او با جیم، جورج را عصبانی می کند.

دانلود مرد مجرد ۲۰۰۹ جورج به یک بار می رود و متوجه می شود که کنی او را تعقیب کرده است. آنها یک دور نوشیدنی می خورند، غوطه ور می شوند و سپس به خانه جورج برمی گردند و به نوشیدن ادامه می دهند. جورج بیهوش می شود و در رختخواب با کنی که در اتاق دیگری خوابیده از خواب بیدار می شود. در حین تماشای کنی، جورج متوجه می شود که او در حالی که اسلحه جورج را در دست دارد به خواب رفته است تا جورج خود را نکشد. جورج اسلحه را قفل می کند، یادداشت های خودکشی خود را می سوزاند و در یک صدا توضیح می دهد که توانایی “احساس کردن، به جای فکر کردن” را دوباره کشف کرده است. جورج در حالی که با غم خود صلح می کند، دچار حمله قلبی می شود و می میرد، در حالی که تصور می کند جیم ظاهر می شود و او را می بوسد.

 فیلم A Single Man 2009 - دانلود فیلم

فیلم مرد مجرد ۲۰۰۹ در مجموع با استقبال مثبت منتقدان مواجه شد و اکثر نقدها به عملکرد کالین فرث اشاره کردند. در حال حاضر بر اساس ۱۹۲ بررسی، امتیاز ۸۶% “تازه” را در Rotten Tomatoes دارد و میانگین امتیاز ۷.۴/۱۰ را دارد، با اجماع سایت این که “اگرچه لباس ها زیبا و کارگردانی هنری بی عیب و نقص هستند، اما آنچه بیش از همه برجسته می شود. از این اولین نمایش توسط تام فورد طراح مد، اجرای برجسته کالین فرث است.” متاکریتیک از میان ۳۵ نقد منتقد، میانگین امتیاز ۷۷ (بررسی های عموماً مطلوب) را جمع آوری کرده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn