تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 16:39
کد خبر : 232877

فیلم برگشت ناپذیر

دانلود فیلم Irréversible 2002 – دانلود فیلم

دانلود فیلم Irréversible 2002 – دانلود فیلم
دانلود فیلم Irréversible 2022 فیلم برگشت ناپذیر یک فیلم هنری هیجان انگیز فرانسوی به نویسندگی و کارگردانی گاسپار نوئه است.

دانلود فیلم Irréversible 2022 فیلم برگشت ناپذیر یک فیلم هنری هیجان انگیز فرانسوی به نویسندگی و کارگردانی گاسپار نوئه است که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. این فیلم با بازی مونیکا بلوچی، وینسنت کسل، آلبرت دوپونتل وقایع یک شب غم انگیز در پاریس را به تصویر می‌کشد که دو مرد سعی می‌کنند انتقام تجاوز و ضرب و شتم وحشیانه زن مورد علاقه‌شان را بگیرند. این فیلم از یک سکانس عنوان تشکیل شده است که با ۱۳ قسمت ساخته شده است که شبیه به فیلم های طولانی است. هر یک از این بخش‌ها یا یک عکس پیوسته هستند یا مجموعه‌ای از عکس‌ها که به صورت دیجیتالی ترکیب شده‌اند تا شبیه یک عکس پیوسته باشند. داستان به ترتیب معکوس روایت می شود و هر صحنه به ترتیب زمانی قبل از صحنه قبل از آن اتفاق می افتد.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم Irréversible 2002 - دانلود فیلم

دانلود Irréversible 2022 در طول یک شب در پاریس، پرسنل اورژانس به درگیری در رکتوم، یک باشگاه پاسخ می‌دهند. دو مرد به بیرون از باشگاه برده می شوند: مارکوس، که روی برانکارد حمل می شود. و پیر، که توسط پلیس دستگیر شده است.

دانلود فیلم برگشت ناپذیر ۲۰۰۲ صحنه بعدی نشان می دهد که یک مارکوس فرار و پیر بی میل وارد رکتوم در جستجوی یک متجاوز مظنون به نام Le Tenia می شوند. مارکوس سپس با مردی که مظنون به لو تنیا است وارد دعوا می شود، که در نهایت دست او را می شکند قبل از اینکه به او تجاوز کند. پیر به کمک او می آید و با یک کپسول آتش نشانی در نزدیکی مرد را تا حد مرگ کتک می زند که همراه مرد سرگرم تماشای او است.

دانلود  Irréversible 2002 - دانلود فیلم

فیلم Irréversible 2022 در ابتدا عنوان خطر بود. گاسپار نوئه برای اولین بار پس از اینکه داستان را به صورت معکوس روایت کرد، برای استفاده از محبوبیت فیلم یادگاری کریستوفر نولان (۲۰۰۰) سرمایه مالی برای عنوان جدید پیدا کرد.

دانلود برگشت ناپذیر ۲۰۰۲ با استفاده از دوربین سبک وزن Minima Super16 میلی متری عکس برداری شده است. این فیلم شامل حدود دوازده پلان ظاهراً ناگسستنی است که از صدها پلان در هم آمیخته شده اند. این صحنه شامل صحنه بدنام نه دقیقه‌ای تجاوز بود که در یک پلان بدون شکست به تصویر کشیده شد. نوئه گفت که او نمی‌دانست صحنه تجاوز تا چه زمانی قرار است ادامه داشته باشد، زیرا مونیکا بلوچی، کارگردان اصلی صحنه، و جو پرستیا، که نقش مهاجم او را بازی می‌کرد، تعیین شد. نوئه در مصاحبه‌های خود اظهار داشت که در طول تولید فیلم از کوکائین استفاده می‌کرد تا به او کمک کند دوربین‌های بزرگی را که برای گرفتن عکس‌های چرخشی فیلم لازم است حمل کند.

 فیلم Irréversible 2002 - دانلود فیلم

فیلم برگشت ناپذیر ۲۰۰۲ در سال ۲۰۱۹، فیلم برگشت ناپذیر: برش مستقیم در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد، یک ویرایش جایگزین و بازسازی شده از فیلم به ترتیب زمانی ارائه شد. در Rotten Tomatoes، این فیلم با میانگین امتیاز ۶.۸۰/۱۰ از ۱۰ منتقد، ۹۰ درصد محبوبیت دارد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn