تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1402 - 13:16
کد خبر : 217906

دانلود زیرنویس فیلم Already Tomorrow in Hong Kong 2015 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Already Tomorrow in Hong Kong 2015 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Already Tomorrow in Hong Kong 2015 زیرنویس فیلم در حال حاضر فردا در هنگ کنگ یک فیلم عاشقانه در سال ۲۰۱۵ است که توسط امیلی تینگ نوشته و کارگردانی شده است و جیمی چونگ و برایان گرینبرگ ، زوج واقعی زندگی را بازی می کنند. این فیلم در جشنواره فیلم ۲۰۱۵ لس

دانلود زیرنویس فیلم Already Tomorrow in Hong Kong 2015 زیرنویس فیلم در حال حاضر فردا در هنگ کنگ یک فیلم عاشقانه در سال ۲۰۱۵ است که توسط امیلی تینگ نوشته و کارگردانی شده است و جیمی چونگ و برایان گرینبرگ ، زوج واقعی زندگی را بازی می کنند. این فیلم در جشنواره فیلم ۲۰۱۵ لس آنجلس در فوریه ۲۰۱۶ یک اکران تئاتری و VOD محدود دریافت کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Already Tomorrow in Hong Kong 2015 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Already Tomorrow in Hong Kong 2015 در خارج از یک نوار ، روبی لین (جیمی چانگ) ، یک طراح اسباب بازی کودکان آمریکایی به طور موقت در هنگ کنگ ، برنامه هایی را از طریق تلفن خود تهیه می کند تا با دوستانش در یک نوار دیگر ملاقات کند. جاش روزنبرگ (برایان گرینبرگ) ، مهاجرت آمریکایی (برایان گرینبرگ) با شنیدن اینکه تلفن وی دارای GPS نیست و او گم شده است. در حالی که راه می روند و صحبت می کنند ، ارتباطی بین آنها پیدا می کنند. جاش به روبی می گوید که او در امور مالی کار می کند اما آرزو می کند که نویسنده شود و او او را ترغیب می کند تا کار خود را ترک کند تا رمان بنویسد. پس از رسیدن به مکانی که قرار است روبی با دوستانش ملاقات کند ، روبی پیشنهاد می کند تا آنها را منفجر کند تا با جوش یک نوشیدنی بخورد. در نوار او به روبی اعتراف می کند که او یک دوست دختر دارد و دلیل اینکه او در خارج از نوار بود و گفتگوی روبی را شنید ، این بود که او دوست دختر خود را در داخل انجام عکس های تولد و معاشقه با مردان دیگر ترک کرده بود. یاقوت عصبانی است و می رود.

زیرنویس فیلم Already Tomorrow in Hong Kong 2015 - بلو سابتایتل

زیرنویس Already Tomorrow in Hong Kong 2015 یک سال بعد ، در کشتی Star Ferry ، جاش Ruby را لکه دار کرد و خود را دوباره معرفی کرد و امیدوار بود که از او عذرخواهی کند. او به او می گوید که گفتگوی آنها عمیقاً او را تحت تأثیر قرار داده است و او کار خود را در امور مالی ترک کرده است تا در طی یک سال گذشته به عنوان نویسنده کار کند. روبی به او می گوید که سال گذشته به دلیل ارتقاء که موقتاً او را در آنجا جابجا کرده است ، سال گذشته در هنگ کنگ زندگی کرده است. جاش با روحیه صداقت ، به روبی می گوید که او و دوست دخترش هنوز در کنار هم هستند در حالی که روبی به جاش می گوید که او همچنین یک دوست پسر از راه دور دارد. این دو شب را دوباره به هم وصل می کنند و به تدریج احساس می کنند که یک بار دیگر یک بار دیگر با هم عاشقانه می شوند. در حالی که رقص آهسته در یک سالن ، جاش توسط یکی از دوستان دوست دخترش مورد توجه قرار می گیرد و روبی ناراحت است و احساس می کند که آنها از نظر عاطفی با یکدیگر تقلب کرده اند. جاش و روبی یک کابین را برای رفتن به خانه تقسیم کردند و روبی به جاش اعتراف می کند که دوست پسرش در واقع نامزد او است و او در طی هفته هنگ کنگ را ترک می کند. هر دوی آنها اعتراف می کنند که نمی خواهند با یکدیگر تقلب کنند اما نسبت به یکدیگر احساساتی دارند.

زیرنویس Already Tomorrow in Hong Kong 2015 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم در حال حاضر فردا در هنگ کنگ ۲۰۱۵ نویسنده-کارگردان امیلی تینگ ، آمریکایی تبار آسیایی ، این فیلمنامه را بر اساس تجربیات خود به عنوان مهاجران در هنگ کنگ بنا کرد. تینگ همچنین از قبل از طلوع آفتاب از ریچارد لینکلاتر الهام گرفته شد.

این فیلم به طور کلی بررسی های مثبت دریافت کرد. اندرو بارکر برای Variety آن را “یک ولنتاین ساده به زندگی شبانه مهاجران هنگ کنگ” خواند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn