تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 16:42
کد خبر : 232537

دانلود زیرنویس فیلم Crakk: Jeetega… Toh Jiyegaa 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Crakk: Jeetega… Toh Jiyegaa 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Crakk: Jeetega… Toh Jiyegaa 2024 یک فیلم اکشن ورزشی هندی که به نویسندگی و کارگردانی مشترک آدیتیا دات...

دانلود زیرنویس فیلم Crakk: Jeetega… Toh Jiyegaa 2024 یک فیلم اکشن ورزشی هندی که به نویسندگی و کارگردانی مشترک آدیتیا دات و تهیه‌کنندگی ویدیوت جام‌وال زیر نظر اکشن هیرو فیلمز ساخته شده است. ویدیوت جاموال، آرجون رامپال، نورا فاتحی و امی جکسون در این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم به عنوان اولین فیلم اکشن ورزش های شدید در هند معرفی می شود. Crakk در ۲۳ فوریه ۲۰۲۴ منتشر شد.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Crakk: Jeetega… Toh Jiyegaa 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Crakk: Jeetega… Toh Jiyegaa 2024 سیدهو، یک زاغه نشین در بمبئی، وارد “میدان”، یک مسابقه ورزشی بقای زیرزمینی به رهبری دیو می شود تا حقیقت را در مورد برادر گمشده اش نیهال کشف کند.

دانلود زیرنویس فیلم کرک ۲۰۲۴ Vidyut Jammwal تحت پرچم تولید خود Action Hero Films با آدیتیا دات در این فیلم همکاری می‌کند که دومین سرمایه‌گذاری آن‌ها پس از کماندو ۳ است. فیلمبرداری در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۳ به پایان رسید.

زیرنویس فیلم Crakk: Jeetega… Toh Jiyegaa 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Crakk: Jeetega… Toh Jiyegaa 2024 کرک نقدهای متفاوت تا منفی را از سوی منتقدان دریافت کرد و با تمجید از سکانس‌های اکشن، مفهومی و جنبه‌های فنی، از فیلمنامه و زمان اجرا انتقاد کرد.

زیرنویس فیلم کرک ۲۰۲۴ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۱۴ درصد از ۷ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۴/۱۰ مثبت هستند.

زیرنویس  Crakk: Jeetega… Toh Jiyegaa 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس کرک ۲۰۲۴ داوال روی از The Times of India 2.5/5 ستاره داد و نوشت: “Crakk: Jeetagaa Toh Jiyegaa در جبهه اکشن هیجان انگیز ارائه می دهد، نگاهی تازه به دنیای ورزش های شدید روی صفحه نمایش بزرگ ارائه می دهد. با این حال، اتکای آن به تروپ های قابل پیش بینی و یک خط داستانی تا حدودی ضعیف ممکن است شما را بیشتر بخواهد.” Ganesh Aaglave از Firstpost ۲.۵/۵ ستاره داد و نوشت: “Crakk در اکشن و بدلکاری زیاد است اما هیجان ندارد و چندین بار صبر شما را آزمایش می کند”.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn