تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1403 - 19:42
کد خبر : 233022

فیلم دراکولا در برابر فرانکشتاین

دانلود فیلم dracula vs. frankenstein 1971 – دانلود فیلم

دانلود فیلم dracula vs. frankenstein 1971 – دانلود فیلم
دانلود فیلم dracula vs. frankenstein 1971 فیلم دراکولا در برابر فرانکشتاین که در بریتانیا با نام خون فرانکشتاین منتشر شد...

دانلود فیلم dracula vs. frankenstein 1971 فیلم دراکولا در برابر فرانکشتاین که در بریتانیا با نام خون فرانکشتاین منتشر شد، یک فیلم علمی تخیلی ترسناک آمریکایی محصول سال ۱۹۷۱ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آل آدامسون است. در این فیلم جی. کارول نیش در نقش دکتر دورئا، از نوادگان دکتر فرانکنشتاین که در حال کار بر روی یک سرم خون برای دستیارش گروتون (لون چنی جونیور) است، بازی می کند. سرم به زودی توسط کنت دراکولا (زندور ورکوف) مورد توجه قرار می گیرد، که امیدوار است بتواند بدون آسیب در معرض نور خورشید قرار گیرد. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به آنتونی آیزلی، رجینا کارول و آنجلو روسیتو اشاره کرد.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم dracula vs. frankenstein 1971 - دانلود فیلم

دانلود dracula vs. frankenstein 1971 دانشمند دیوانه دکتر دورئا، آخرین نوادگان دکتر فرانکنشتاین اصلی، دختران جوانی را برای آزمایش می کشد به امید اینکه بتواند سرم خون را با کمک دستیار ساده دل و لال خود، گروتن، کامل کند. دورئا امیدوار است که این سرم پاهای فلج او را شفا دهد و گروتن را از وضعیت او درمان کند. کنت دراکولا به دوریا می آید و به او قول می دهد که در ازای دریافت سرم دوریا به او کمک کند تا هیولای فرانکنشتاین را احیا کند (که او از قبر مخفی آن در گورستان اوک مور در نزدیکی آن بیرون آورده است) او شکست ناپذیر

دانلود فیلم دراکولا در برابر فرانکشتاین ۱۹۷۱ این دو در یک آزمایشگاه مخفی پنهان شده در پشت Creature Emporium، یک نمایشگاه خانه خالی از سکنه و بازگشتی به روزهای قدیمی نمایش فرعی واقع در پارک تفریحی تخته‌راهی در ونیز، کالیفرنیا، کار می‌کنند. آنها هیولا را زنده می کنند. دورآ او و دراکولا را به بیرون می فرستد تا از مردی که هم او را بدنام کرده و هم در آتش سوزی آزمایشگاهی فلج کرده است، دکتر بومونت، انتقام بگیرند. دختر نمایشی لاس وگاس، جودیت فونتین، وارد می‌شود و به دنبال خواهر گمشده‌اش جوانی می‌گردد که آخرین بار در حال معاشرت با گروهی از هیپی‌ها به رهبری استرنج دیده شد. جودیت هیچ رضایتی از گروهبان دریافت نکرده است. مارتین او به تنهایی تحقیق می کند و توجه دوچرخه سوار ریکو و گروهش را به خود جلب می کند. ریکو با کمک بارمن مقداری ال اس دی به او در یک بار غواصی می دهد. استرنج و دوست دخترش سامانتا در سفری به خاطر مواد مخدر جودیت را نزد همکار هیپی مایک هاوارد می برند. مایک موافقت می کند که به او کمک کند تا جوانی را پیدا کند. جودیت، مایک، سامانتا و استرنج به فروشگاه موجودات (که جوآنی شناخته شده بود به آن رفت و آمد می‌کرد) می‌روند و از دورئا می‌پرسند که آیا او را دیده است، اما او آن را رد می‌کند.

دانلود  dracula vs. frankenstein 1971 - دانلود فیلم

فیلم dracula vs. frankenstein 1971 دراکولا با جودیت ملاقات می کند، او را هیپنوتیزم می کند و او را با طناب به نرده می بندد. او سپس با مایک روبرو می شود، که شراره ماشین روشن را به صورت هیولا می زند و او را مجبور می کند تا برای مدت کوتاهی دراکولا را در دردش روشن کند. مایک گره های جودیت را باز می کند و آنها فرار می کنند، اما دراکولا مایک را با آتشی که از حلقه اش خارج می شود منفجر می کند و او را به خاکستر می سوزاند.

دانلود دراکولا در برابر فرانکشتاین ۱۹۷۱ جودیت با دیدن مرگ مایک بیهوش می شود. او از خواب بیدار می شود و در یک کلیسای متروکه و هتک حرمت شده در یک منطقه جنگلی در خارج از ونیز که تابوت دراکولا در آن پنهان شده است، به صندلی بسته شده است. دراکولا می خواهد خون او را بنوشد و او را به عروس خون آشام خود تبدیل کند، اما هیولا که به دنبال زیبایی او افتاده است، علیه دراکولا می چرخد. هیولا حلقه دراکولا را از انگشتش برمی دارد و دراکولا را مجبور می کند به جنگل اطراف برود. دراکولا دست‌ها و سر هیولا را جدا می‌کند، اما قبل از اینکه بتواند به تابوت خود بازگردد، در زیر اشعه‌های خورشید گرفتار می‌شود و به غبار متلاشی می‌شود. جودیت خود را آزاد می کند و خاکستر دراکولا را می بیند. او حلقه دراکولا را از در کلیسا برمی‌دارد، اما پس از فلاش‌بک تمام اتفاقاتی که برایش افتاده، آن را رها می‌کند و از ترس فرار می‌کند.

  فیلم dracula vs. frankenstein 1971 - دانلود فیلم

فیلم دراکولا در برابر فرانکشتاین ۱۹۷۱ دان جی. اسمیت، زندگی‌نامه‌نویس Lon Chaney Jr، اظهار داشت که فیلم «مملو از مشکلات» بود و رجینا کارول بدترین عملکرد دوران حرفه‌ای خود را ارائه کرد و نورپردازی آخرین صحنه هیولا ناکافی بود. اسمیت زاندور ورکوف را «یکی از بدترین دراکولاهای تاریخ سینما» معرفی کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn