تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1403 - 19:31
کد خبر : 233019

فیلم بی‌وفا

دانلود فیلم Unfaithful 2002 – دانلود فیلم

دانلود فیلم Unfaithful 2002 – دانلود فیلم
دانلود فیلم Unfaithful 2002 فیلم بی‌وفا یک فیلم هیجان‌انگیز وابسته به عشق به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آدریان لاین و با...

دانلود فیلم Unfaithful 2002 فیلم بی‌وفا یک فیلم هیجان‌انگیز وابسته به عشق به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آدریان لاین و با بازی ریچارد گیر، دایان لین، اولیویه مارتینز، اریک پر سالیوان، چاد لو و دومینیک چیانیز است. این فیلم توسط آلوین سارجنت و ویلیام برویلز جونیور از فیلم فرانسوی همسر خیانتکار ساخته کلود شابرول در سال ۱۹۶۹ اقتباس شد. داستان زوجی را روایت می‌کند که در حومه شهر نیویورک زندگی می‌کنند، ازدواجشان به‌طور خطرناکی به هم می‌ریزد، زمانی که همسرش با غریبه‌ای که تصادفاً با او روبرو می‌شود، رابطه‌ای برقرار می‌کند.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم Unfaithful 2002 - دانلود فیلم

دانلود Unfaithful 2002 ادوارد و کانی سامنر در شهرستان لوکس وستچستر نیویورک با پسر ۸ ساله خود چارلی زندگی می کنند. ازدواج آنها عاشقانه اما یکنواخت و از خود راضی است.

دانلود فیلم بی وفا ۲۰۰۲ در حین خرید در سوهو، باد کانی را به مردی می کوبد و آنها به زمین می افتند. مرد، پل مارتل، او را به آپارتمانش دعوت می کند تا زانوی خراشیده اش را درمان کند. پای او را تمیز می‌کند و یخ می‌بندد، سپس دستش را روی پایش می‌گذارد. کانی فقط نام کوچک خود را به او می دهد. پل اصرار دارد که قبل از رفتن، کتابی را بردارد و به بخشی در مورد استفاده از لحظه اشاره می کند. شماره او داخل کتاب است.

دانلود  Unfaithful 2002 - دانلود فیلم

فیلم Unfaithful 2002 چند روز بعد، کانی محفظه ای مخفی را در کره برفی کشف می کند، جایی که سال ها قبل ادوارد عکسی از آن ها و چارلی شیرخوار را با پیام «به همسر زیبای من، بهترین قسمت هر روز» در آن قرار داده بود و فهمید که چقدر او را دوست دارد. ، او نگاهی پشیمان به ادوارد می کند. او عکس های متهم را می سوزاند. ادوارد می‌گوید که خودش را تسلیم می‌کند، اما او مخالفت می‌کند و می‌گوید که راهی برای ادامه کار پیدا خواهند کرد. آنها برای مدت کوتاهی به زندگی عادی مشترک برمی گردند.

دانلود بی وفا ۲۰۰۲ یک روز عصر در راه بازگشت به خانه، ادوارد پشت چراغ قرمز توقف می کند. کانی در خیال فراری می افتد که آنها می توانند کشور را ترک کنند و هویت جدیدی به دست آورند، و ادوارد موافق است که به نظر عالی می رسد. با دلداری او در حالی که گریه می کند، مشخص می شود که ادوارد ماشین را در کنار یک ایستگاه پلیس متوقف کرده است.

  فیلم Unfaithful 2002 - دانلود فیلم

فیلم بی وفا ۲۰۰۲ در Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۶۵ نقد، با میانگین امتیاز ۵.۸۰/۱۰، امتیاز ۵۰ درصدی را دارد. در این اتفاق نظر آمده است: “دایان لین در نقش می درخشد، اما فیلم چیز جدیدی به ژانر اضافه نمی کند و وضوح تصویر رضایت بخش نیست.” در متاکریتیک، فیلم بر اساس نقدهای ۳۴ منتقد، میانگین وزنی ۶۳ از ۱۰۰ را کسب کرده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است. تماشاگرانی که توسط CinemaScore مورد بررسی قرار گرفتند به فیلم نمره “C+” در مقیاس A تا F دادند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn