تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 - 12:35
کد خبر : 230960

فیلم آخرین جلسه فروید

دانلود زیرنویس فیلم Freud’s Last Session 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Freud’s Last Session 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Freud’s Last Session 2023 فیلم آخرین جلسه فروید یک فیلم درام با بازی آنتونی هاپکینز...

دانلود زیرنویس فیلم Freud’s Last Session 2023 فیلم آخرین جلسه فروید یک فیلم درام با بازی آنتونی هاپکینز، متیو گود، لیو لیزا فرایز، جودی بالفور، جرمی نورتام و اورلا بردی است. این بر اساس نمایشنامه ای به همین نام اثر مارک سنت ژرمن است که خود بر اساس کتاب پرسش خدا اثر آرماند نیکولی ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی متیو براون و نویسندگی سنت ژرمن ساخته شده است.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Freud’s Last Session 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Freud’s Last Session 2023 دو روز پس از شروع جنگ جهانی دوم، یک ملاقات خیالی بین سی. اس. لوئیس، ملقب به “جک” و زیگموند فروید رخ می دهد. بحثی در مورد وجود خدا، زیرا فروید از رد اخیر نوع آتئیسم خود توسط لوئیس به نفع مسیحیت بسیار خشمگین است، و بسیاری از موضوعات دیگر به دنبال آن است. این دو مرد در مورد مسائلی مانند ضربه روحی لوئیس به عنوان یک کهنه سرباز جنگ جهانی اول، J.R.R صحبت می کنند. تالکین و اینکلینگ ها، و ماهیت روابط فروید و لوئیس با افراد دیگر، مانند دختر فروید آنا، که از نظر آسیب شناختی به پدرش وابسته است. با این حال، او در نهایت شریک لزبین خود، دوروتی برلینگهام، را به او معرفی می کند.

دانلود زیرنویس فیلم آخرین جلسه فروید ۲۰۲۳ فروید چند هفته بعد به دلیل درد شدید ناشی از سرطان دهانش با خودکشی می میرد. سی اس لوئیس در ادامه به یک نویسنده مشهور ادبیات مسیحی تبدیل می‌شود و کودکانی که بعداً در طول جنگ به‌عنوان پناهجویان می‌پذیرد، الهام‌بخش سریال نارنیا او هستند. آنا و دوروتی چندین دهه با هم زندگی می کنند و آنا به عنوان بنیانگذار روانشناسی کودک شناخته می شود. این فیلم اشاره می کند که فروید در آخرین روزهای زندگی فروید با یک دان ناشناس آکسفورد ملاقات کرد که احتمالاً می توانست لوئیس باشد.

زیرنویس فیلم Freud’s Last Session 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Freud’s Last Session 2023 و CAA Media Finance این پروژه را برای فروش به جشنواره فیلم کن در ماه می ۲۰۲۲ با بازیگران آنتونی هاپکینز و متیو براون به عنوان کارگردان فیلم اقتباسی سنت ژرمن بردند. این فیلم توسط آلن گریزمن، ریک نیکیتا، مگ تامسون و هانا لیدر تهیه شده است و تولید آن در اواخر ژانویه ۲۰۲۳ در بریتانیا آغاز شد. با این حال، به دلایل مالی، خانه فروید در همپستد و کاناپه روانکاو مشهور در دوبلین در استودیو آردمور بازسازی شد. منتخبی از وسایل فیلم (به ویژه کاناپه ماکت و صندلی چادر باغ) از می ۲۰۲۳ در موزه فروید لندن نگهداری می شود. این فیلم که توسط Aiofe O’Sullivan و Tristan Orpen Lynch از Subotica Operations تهیه شده است، بودجه تولید مشترک بین‌المللی UK Global Screen Fund دریافت کرد. تصویری از عکاسی اصلی در آوریل ۲۰۲۳ با ورود فیلم به مراحل پایانی فیلمبرداری در ایرلند منتشر شد.

زیرنویس فیلم آخرین جلسه فروید ۲۰۲۳ آخرین جلسه فروید در جشنواره AFI 2023 در ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ به نمایش درآمد. در همان ماه، Sony Pictures Classics حقوق توزیع را برای آمریکای شمالی، خاورمیانه، هند، اروپای شرقی (به استثنای روسیه) و ترکیه خریداری کرد. در ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ در ایالات متحده منتشر شد.

زیرنویس Freud’s Last Session 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس آخرین جلسه فروید ۲۰۲۳ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۴۴ درصد از ۸۲ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۵.۶/۱۰ مثبت هستند. در توافق این وب سایت آمده است: «آنتونی هاپکینز و متیو گود زوج فوق العاده با استعدادی هستند، اما آخرین جلسه فروید به قدری پراکنده و نازک نوشته شده است که نمی توان از تلاش های آنها نهایت استفاده را برد». متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۱۵ منتقد، امتیاز ۴۹ از ۱۰۰ را به این فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده نقدهای “مختلط یا متوسط” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn