تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 - 12:26
کد خبر : 230958

شهروند روث

دانلود زیرنویس فیلم Citizen Ruth 1996 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Citizen Ruth 1996 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Citizen Ruth 1996 فیلم شهروند روث یک فیلم کمدی سیاه طنز آمریکایی به کارگردانی الکساندر پین است.

دانلود زیرنویس فیلم Citizen Ruth 1996 فیلم شهروند روث یک فیلم کمدی سیاه طنز آمریکایی به کارگردانی الکساندر پین است که در اولین کارگردانی خود در فیلم سینمایی حضور داشت و با بازی لورا درن، اسووسی کورتز، کلی پرستون، برت رینولدز، کرتوود اسمیت، مری کی پلیس، کنت مارس و تیپی هدرن. این فیلم درباره یک زن باردار فقیر، معتاد به مواد مخدر و غیرمسئول است که به طور غیرمنتظره ای توجه ملی را از طرف کسانی که در بحث سقط جنین درگیر هستند به خود جلب می کند. داستان از مورد مارتینا گریویند، مادری بی خانمان و مجرد اهل داکوتای شمالی الهام گرفته شده است که به او پیشنهاد ۱۱۰۰۰ دلاری داده شد تا فرزند هفتمش را تا پایان ترم حمل کند. این فیلم آخرین نقش تئاتری کنت مارس را رقم زد.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Citizen Ruth 1996 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Citizen Ruth 1996 روث استوپز یک معتاد مست در نبراسکا است که می تواند تقریباً هر کاری برای بدست آوردن پول یا مواد مخدر انجام دهد. او چهار فرزند دارد که همه آنها به دلیل ناتوانی در مراقبت از آنها توسط دولت از حضانت او گرفته شده است. یک روز صبح، روث و دوست پسرش روی یک تخت در یک خانه ی فلاپی با هم رابطه برقرار می کنند، پس از آن روث با بی احترامی او را از آپارتمان بیرون می کند. پس از آن، او به خانه برادر و خواهر شوهرش سر می‌زند تا سری به دو فرزندش بزند و از برادرش طلب پول کند. با وجود خانواده بودن، او در پشت در مانند یک سگ منتظر می ماند. او بعداً برای خرید درزگیر چوبی به یک مغازه سخت‌افزاری می‌رود و آن را در یک کیسه کاغذی در یک کوچه می‌ریزد تا بلند شود.

پس از اینکه روث به دلیل مصرف مداوم مواد مخدر دستگیر می شود، متوجه می شود که دوباره باردار است. در محاکمه، او با وحشت متوجه می شود که با اتهامات جنایتکارانه ای به خاطر به خطر انداختن جنین مواجه است. بسیاری از دستگیری های قبلی او همگی به دلیل جنایت بوده است. قاضی که از وضعیت سایر فرزندان روت با خبر است، پس از جلسه به او اطلاع می دهد که در صورت سقط جنین، مجازات او را کاهش می دهد. روت توسط نورم و گیل استونی، یک زوج میانسال انجیلی رادیکال که از طریق اخبار محلی از داستان روت آگاه شده اند، از زندان نجات می یابد. زن و شوهر او را به خانه خود می برند و سعی می کنند او را متقاعد کنند که فرزندش را نگه دارد. در شب اول، روث، که از اعتقادات آنها نفوذناپذیر است، به همراه شریل، دختر نوجوان این زوج، مخفیانه از خانه بیرون می رود و دوباره رنگ می کشد و ماری جوانا می کشد.

دانلود زیرنویس فیلم شهروند روث ۱۹۹۶ با اصرار استونیز، روث از یک مرکز حاملگی بحرانی بازدید می کند که در آنجا بیشتر متقاعد می شود که باردارش را ادامه دهد، علی رغم مقاومتش با توجه به فرصت های محدود و مشکل مواد مخدر. بعد از اینکه او در یک اعتراض ضد سقط جنین با گیل و نورم پیدا شد که در حال چسب زدن چسب است، او را از خانه بیرون می کنند. دایان، یکی از دوستان گیل که در اعتراضات سقط جنین شرکت می کند، پیشنهاد می کند که روث را به خانه ببرد. دایان پس از رسیدن به خانه مزرعه دایان فاش می کند که او در واقع یک فعال حقوق سقط جنین و جاسوس است که تلاش می کند به زنانی که احساس می کند استونیز و دیگران هستند کمک کند. طعمه روث بی‌هوش به زودی در دایان و شریک زندگی‌اش ریچل و همچنین هارلن، کهنه سرباز ناتوان و دوست زنان که جزئیات امنیتی را برای زنان فراهم می‌کند، آرامش پیدا می‌کند.

زیرنویس فیلم Citizen Ruth 1996 - بلو سابتایتل

زیرنویس Citizen Ruth 1996 پس از اینکه استونیز متوجه شد دایان علیه آنها کار می کند، خانه دایان را با تعداد زیادی از فعالان ضد سقط جنین بیرون می کشند و به آواز مذهبی و دعای دسته جمعی می پردازند. آنها به روث ۱۵۰۰۰ دلار پیشنهاد می کنند تا فرزندش را نگه دارد، که در نهایت هارلان موافقت می کند که اگر روت سقط جنین خود را انجام دهد، با آن مطابقت کند. این صحنه تبدیل به منظره‌ای می‌شود که توسط ایستگاه‌های خبری مستند می‌شود، که وقتی بلین گیبون، یک بشارت‌دهنده کاریزماتیک و مشهور، برای شرکت در آن شرکت می‌کند، تشدید می‌شود. بلین برای لغو سقط جنین به روث ۱۵۰۰۰ دلار اضافی از وزارتش پیشنهاد می دهد. پس از اینکه روت الکل را در خانه پیدا کرد و مست شد، دایان او را بیرون می‌جوید و به او می‌گوید که آن را بخواباند.

زیرنویس فیلم شهروند روث ۱۹۹۶ صبح روزی که روت قرار است سقط جنین خود را انجام دهد، دچار سقط جنین می شود و از دایان که متوجه می شود از او به عنوان یک پیاده برای تبلیغ پیام خود، مشابه استونیزها استفاده می کند، سرخورده می شود. روت سقط جنین را از دایان و ریچل پنهان می کند و موافقت می کند که با آنها به کلینیک سقط جنین برود. این سه نفر از طریق هلیکوپتر همراه با جسیکا وایس، فعال مشهور حقوق سقط جنین، که داستان روت را در رسانه ها دید و احساس کرد مجبور به کمک به او بود، همراهی می شوند. به محض رسیدن به کلینیک، روث موفق می شود ۱۵۰۰۰ دلاری را که هارلن به او وعده داده بود و پشت میز جلو نگه داشته است پیدا کند و از پنجره پشتی فرار کند. اگرچه کلینیک توسط مخالفان سقط جنین و حامیان حقوق سقط جنین به طور یکسان احاطه شده است، اما آنها متوجه روث نمی شوند که او در میان جمعیت قدم می زند قبل از اینکه با کوله پشتی پول خود در خیابان بدود.

زیرنویس Citizen Ruth 1996 - بلو سابتایتل

زیرنویس شهروند روث ۱۹۹۶ سیتیزن روث پس از انتشار بازخوردهای مثبتی دریافت کرد. در گردآورنده نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۲۶ نقد، با میانگین امتیاز ۶.۸/۱۰، دارای ۸۱ درصد تاییدیه است. اجماع انتقادی سایت چنین می‌گوید: «شهروند روث باهوش و به‌شدت خنده‌دار، نگاهی سرگرم‌کننده به موضوعی سخت است – و کارت تلفنی تأثیرگذار برای کارگردان/همکار نویسنده، الکساندر پین». در متاکریتیک، فیلم بر اساس ۱۸ منتقد، میانگین وزنی ۶۴ از ۱۰۰ را به دست آورده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn