تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1402 - 16:30
کد خبر : 218184

دانلود زیرنویس فیلم One 2017 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم One 2017 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم One 2017 زیرنویس فیلم هندی یک فیلم مهیج جنایی بنگالی هندی محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی بیرسا داسگوپتا و تحت پرچم شری ونکاتش فیلمز است. در این فیلم یاش داسگوپتا، نصرت جهان در نقش‌های اصلی و پروسنجیت چاترجی در نقش آنتاگونیست فیلم بازی می‌کنند. این بازسازی فیلم تامیلی Thani Oruvan (2015) است.

دانلود زیرنویس فیلم One 2017 زیرنویس فیلم هندی یک فیلم مهیج جنایی بنگالی هندی محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی بیرسا داسگوپتا و تحت پرچم شری ونکاتش فیلمز است. در این فیلم یاش داسگوپتا، نصرت جهان در نقش‌های اصلی و پروسنجیت چاترجی در نقش آنتاگونیست فیلم بازی می‌کنند. این بازسازی فیلم تامیلی Thani Oruvan (2015) است. این فیلم در ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ در سراسر سینماهای هند اکران شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم One 2017 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم One 2017 رونوجوی و دوستانش پلیس‌های کارآموزی هستند که شب‌ها نیز خود انتصابی می‌کنند. آدیتیا سن، یک دانشمند فوق العاده حیله گر و فوق العاده، صاحب یک امپراتوری دارویی است و آن را اداره می کند. مافیای ملی و قاتل قراردادی بر اساس حرف آدیتیا کار می کند. رونوجوی، با تفکر تیز و غریزه خود، به آدیتیا مشکوک است، به دلیل تعدادی از رویدادهای جنایی به ظاهر نامرتبط، که به طور مخفیانه تحقیقات غیر رسمی را انجام می دهد. زمانی که آدیتیا به نیات خود مشکوک می شود و دوست رونوجوی، آبیجیت، یک پلیس صادق را به قتل می رساند، مشکل بیشتر می شود. بعداً رونوجوی متوجه می‌شود که آدیتیا می‌تواند تمام نقشه‌های او را با ارتباطات ماهواره‌ای شناسایی کند و رونوجوی را به اشتباه هدایت کرد تا ویکی را بکشد.

زیرنویس فیلم One 2017 - بلو سابتایتل

زیرنویس One 2017 رونوجوی بعداً تمام شواهد علیه آدیتیا را جمع آوری کرد و او را کاملاً متلاشی کرد. در نهایت، نشان داده می شود که آدیتیا به دلیل شلیک گلوله از طرف دوست دختر خود، و تحویل تمام اطلاعات سری به وزیران که به عنوان مدرک / مدرک در آینده مفید خواهد بود، مرده است.

زیرنویس One 2017 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم یک ۲۰۱۷ تمام اشعار توسط Prasen (Prasenjit Mukherjee) نوشته شده است. تمام موسیقی توسط آریندام چاترجی ساخته شده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn