تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 17:43
کد خبر : 218256

دانلود زیرنویس فیلم P Storm 2019 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم P Storm 2019 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم P Storm 2019 زیرنویس فیلم پی طوفان یک فیلم اکشن مهیج محصول ۲۰۱۹ هنگ کنگ به کارگردانی دیوید لام و با بازی لویی کو، کوین چنگ، ریموند لام، گوردون لام و کریسی چاو است. چهارمین قسمت از یک پنتالوژی، قبل از Z Storm (2014)، S Storm (2016) و L Storm (2018)، کو

دانلود زیرنویس فیلم P Storm 2019 زیرنویس فیلم پی طوفان یک فیلم اکشن مهیج محصول ۲۰۱۹ هنگ کنگ به کارگردانی دیوید لام و با بازی لویی کو، کوین چنگ، ریموند لام، گوردون لام و کریسی چاو است. چهارمین قسمت از یک پنتالوژی، قبل از Z Storm (2014)، S Storm (2016) و L Storm (2018)، کو دوباره نقش خود را به عنوان بازپرس اصلی ICAC ویلیام لوک، که مخفیانه به زندان می رود تا پرونده ای از زندان فاسد را بررسی کند، بازی می کند. افسران دریافت رشوه این فیلم در ۴ آوریل ۲۰۱۹ منتشر شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم P Storm 2019 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم P Storm 2019 ناتالی لیو وارث نسل دوم ثروتمند چو یوئن را به کمیسیون مستقل مبارزه با فساد (هنگ کنگ) (ICAC) به دلیل رشوه دادن به افسران زندان برای آزادی مشروط گزارش می دهد. ویلیام لوک به عنوان یک زندانی مخفیانه می رود تا پرونده را بررسی کند، در حالی که همکارش کنی چینگ و دوستش، افسر واحد اطلاعات مالی مشترک (JFIU) لاو پو کیونگ در خارج از زندان به او کمک می کنند.

دانلود زیرنویس فیلم پی طوفان ۲۰۱۹ لوک در زندان با رقیب قدیمی وونگ من بان روبرو می شود که او را پنج سال پیش زندانی کرد. وونگ به یک رهبر بزرگ باند درون زندان تبدیل شده است و به دنبال انتقام از لوک است. ناظر زندان، شوم کواک کیونگ، که از چو رشوه می گیرد، چشم خود را از زد و خوردهای زندان می بندد. خوشبختانه، لوک توانست از هم زندانی وونگ لام لوک، یک مرد جوان خوش‌نیت که برای جلوگیری از هزینه‌های بالای زندگی به زندان پناه می‌برد، کمک بیابد.

زیرنویس فیلم P Storm 2019 - بلو سابتایتل

زیرنویس P Storm 2019 ادموند لی از ساوت چاینا مورنینگ پست به فیلم امتیاز ۲/۵ داد و به طرح و فیلمنامه غیرواقعی آن اشاره کرد. گابریل چونگ از Movie Xclusive امتیاز ۲.۵/۵ را به فیلم داد و از حجم زیاد داستان‌های فرعی که منجر به شخصیت‌های سطحی می‌شود انتقاد کرد، اما سکانس‌های اکشن فیلم را به‌عنوان جسورتر از قسمت‌های قبلی مجموعه فیلم تحسین کرد.

زیرنویس فیلم پی طوفان ۲۰۱۹ پی استورم در مجموع ۱۱۷,۹۹۱,۷۲۷ دلار در سراسر جهان فروخت که با ترکیبی از فروش باکس آفیس خود از هنگ کنگ، چین، ایالات متحده آمریکا، استرالیا، نیوزلند و ویتنام به دست آورد.

زیرنویس P Storm 2019 - بلو سابتایتل

زیرنویس پی طوفان ۲۰۱۹ در هنگ کنگ، این فیلم در طول اکران خود از ۴ آوریل تا ۲۲ مه ۲۰۱۹ در مجموع ۱۷۸۸۱۲۴۸ دلار هنگ کنگ به دست آورد و ششمین فیلم پرفروش داخلی سال ۲۰۱۹ در این قلمرو شد. در چین، این فیلم در مجموع ۷۹۸۸۶۳۰۰۰ ین در گیشه فروش داشت.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn