تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 16:56
کد خبر : 218241

دانلود زیرنویس فیلم Perempuan Bergaun Merah 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Perempuan Bergaun Merah 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Perempuan Bergaun Merah 2022 یک فیلم اندونزیایی در ژانر ترسناک به کارگردانی و نویسندگی ویلیام چاندرا و تهیه‌کنندگی تیمو تجاهانتو است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. بریده‌ای از فیلم ۲۰۱۹، Before the Devil Picks Up، که در سینماهای اندونزی در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۲ با بازی تاتیانا سافیرا و رفل هادی

دانلود زیرنویس فیلم Perempuan Bergaun Merah 2022 یک فیلم اندونزیایی در ژانر ترسناک به کارگردانی و نویسندگی ویلیام چاندرا و تهیه‌کنندگی تیمو تجاهانتو است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. بریده‌ای از فیلم ۲۰۱۹، Before the Devil Picks Up، که در سینماهای اندونزی در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۲ با بازی تاتیانا سافیرا و رفل هادی به عنوان اولین فیلم ترسناک آن‌ها نمایش داده می‌شود.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Perempuan Bergaun Merah 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Perempuan Bergaun Merah 2022 دیندا (تاتیانا سافیرا)، دانش آموزی که یک دوست صمیمی به نام کارا (استلا کورنلیا) دارد. یک روز دیندا و کارا در یک مهمانی شرکت کردند که در آن دوستانشان نیز حضور داشتند، یعنی ویسنو (جوردی ریزکیاندا)، گری (ابراهیم ریسیاد)، رزا (فارادینا مفتی) و مارکو (عوفا آساگاف)

دانلود زیرنویس فیلم زن با لباس قرمز ۲۰۲۲ ناگهان کارا به طور مرموزی در وسط یک مهمانی ناپدید می شود. مادری به نام لیدیا (دایو ویجانتو) نگران است و همه جا به دنبال کارا می گردد. دیندا همچنین سعی می کند کارا را همه جا پیدا کند. این اتفاق به ناچار دیندا را غمگین و گیج می‌کند. سپس پوترا (رفال هادی)، نزدیک‌ترین فرد کارا – دوست پسر کارا، به او کمک می‌کند تا بفهمد کارا کجا ناپدید شده و دلیل این معما چیست. زندگی دیندا نیز از زمان ناپدید شدن بهترین دوستش به یک کابوس تبدیل شده است.

زیرنویس فیلم Perempuan Bergaun Merah 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Perempuan Bergaun Merah 2022 یکی از دلایل این است که او اغلب توسط یک روح شیطانی به شکل زنی با لباس قرمز ناراحت می شود. روح زن با لباس قرمز زندگی دیندا را مختل می کند.

زیرنویس فیلم زن با لباس قرمز ۲۰۲۲ روح شیطانی همچنین جان همه کسانی را که در آن شب در مهمانی شرکت کردند، تهدید می کند. روح به تعقیب دوستان دیندا ادامه می دهد تا اینکه جان آنها را تهدید می کند. در میان هجوم وحشت، دیندا سعی می کند وحشت زن با لباس قرمز را که زندگی او را تهدید می کند، آشکار کند. او همچنین با افرادی سر و کار دارد که می خواهند راز را در پشت بهترین دوست گمشده اش حفظ کنند. تا اینکه بالاخره با مادربزرگ وونگ (الهه سرخس ها) آشنا شدند و به افسانه نو گوی گفتند، یک روح زن که با پوشیدن لباس قرمز مرده بود تا بتواند انتقام بگیرد. آنها باید جسد کارا را پیدا کنند وگرنه همه خواهند مرد. آیا آنها می توانند با کمک مادربزرگ ونگ جسد کارا را پیدا کنند؟

زیرنویس Perempuan Bergaun Merah 2022 - بلو سابتایتل

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn