تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 17:01
کد خبر : 218243

دانلود زیرنویس فیلم Romancham 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Romancham 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Romancham 2023 زیرنویس فیلم هندی رمانچم یک فیلم ترسناک کمدی به زبان هندی محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی جیتو ماداوان در اولین کارگردانی خود است که سوبین شهیر، آرجون آشوکان، ساجین گوپو، سیجو سانی و ابین بینو در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Romancham

دانلود زیرنویس فیلم Romancham 2023 زیرنویس فیلم هندی رمانچم یک فیلم ترسناک کمدی به زبان هندی محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی جیتو ماداوان در اولین کارگردانی خود است که سوبین شهیر، آرجون آشوکان، ساجین گوپو، سیجو سانی و ابین بینو در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Romancham 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Romancham 2023 بر اساس اتفاقاتی که گفته می شود در سال ۲۰۰۷ در بنگلور پس از استفاده از تخته Ouija و اتفاقات بعدی در زندگی هفت مجرد رخ داده است، این فیلم به طنز نشان می دهد که چگونه پیشگویی که به عنوان سرگرمی شروع شد به مشکلی بزرگتر از کسالت تبدیل می شود.

زیرنویس فیلم Romancham 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Romancham 2023 این فیلم توسط جان پل جورج و گیریش گانگاداران با نام «سینماهای گوپی» تهیه شده است. این فیلم در ۳ فوریه ۲۰۲۳ در ۱۴۴ سینما در کرالا اکران شد. این فیلم از ۷ آوریل ۲۰۲۳ برای پخش در Disney+ Hotstar در دسترس است.

زیرنویس Romancham 2023 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم رمانچم ۲۰۲۳ این فیلم نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. گوپیکا از تایمز هند به فیلم امتیاز ۴/۵ داد و نوشت: “رومانچام فیلمی است که این فرمول فوق العاده را به ما می دهد. هیچ اغراق آمیزی وجود ندارد، هیچ طنز مزخرفی وجود ندارد، فیلم به سادگی خنده دار و جالب است، از زندگی واقعی الهام گرفته شده است. S.R Praveen از The Hindu نوشت: “همراه با چند بازی کمیک درجه یک از کل بازیگران، همه چیز مانند یک جذابیت عمل می کند و خنده های خنده ای را در اولین فیلم کارگردان Jithu Madhavan برمی انگیزد Cris of The News Minute به این فیلم امتیاز ۴ / داد. ۵ و نوشت: «همراه با چند بازی کمیک درجه یک از کل بازیگران، همه چیز مانند یک جذابیت عمل می‌کند و خنده‌های خنده‌ای را در اولین فیلم کارگردان جیتو مدهاوان برمی‌انگیزد، ساجین شیرجیت از The New Indian Express نوشت: «Romancham زمانی که به کاوش در این فیلم می‌پردازد در خنده‌دارترین حالت خود است. ویژگی های خاص شخصیت خوش طرح آن”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn