تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 17:26
کد خبر : 218252

دانلود زیرنویس فیلم Razorback 1984 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Razorback 1984 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Razorback 1984 زیرنویس فیلم پشت تیغ یک فیلم ترسناک طبیعی استرالیایی محصول ۱۹۸۴ به نویسندگی اورت دی روش بر اساس رمان پیتر برنان در سال ۱۹۸۱ و کارگردانی راسل مولکاهی است. این فیلم حول محور حملات یک گراز وحشی غول‌پیکر است که مناطق دورافتاده استرالیا را به وحشت می‌اندازد و مردم را

دانلود زیرنویس فیلم Razorback 1984 زیرنویس فیلم پشت تیغ یک فیلم ترسناک طبیعی استرالیایی محصول ۱۹۸۴ به نویسندگی اورت دی روش بر اساس رمان پیتر برنان در سال ۱۹۸۱ و کارگردانی راسل مولکاهی است. این فیلم حول محور حملات یک گراز وحشی غول‌پیکر است که مناطق دورافتاده استرالیا را به وحشت می‌اندازد و مردم را می‌کشد و می بلعد. این فیلم در ۲ نوامبر ۱۹۸۴ اکران شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Razorback 1984 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Razorback 1984 جیک کالن در حال نگهداری از نوه‌اش در خانه‌اش در حومه استرالیا است که یک گراز پشت تیغی عظیم به خانه‌اش می‌کوبد و نوه‌اش را می‌برد تا ببلعد. جیک متهم به قتل کودک است و در حالی که روایت او از وقایع با شک و تردید قابل توجهی مواجه می شود، در نهایت به دلیل کمبود شواهد تبرئه می شود. با این حال، این رویداد اعتبار او را از بین می برد و او عهد می کند که از گراز انتقام بگیرد.

دو سال بعد، بت وینترز، گزارشگر آمریکایی حیات وحش، به خارج از کشور سفر می کند تا شکار حیات وحش استرالیا را برای تبدیل شدن به غذای حیوانات خانگی در یک کارخانه فرسوده مستند کند. بث فیلم ویدئویی از دو اراذل به نام های بنی بیکر و برادرش دیکو دریافت می کند که به طور غیرقانونی غذای حیوانات خانگی درست می کنند و متعاقباً توسط آنها با ماشین تعقیب می شود. آن‌ها می‌آیند، او را مجبور می‌کنند از جاده خارج شود و سعی می‌کنند به او تجاوز کنند تا توسط همان گرازی که نوه جیک را کشته است، تعقیب شوند. بث سعی می کند در ماشینش پناه بگیرد، اما گراز در را می شکند، او را بیرون می کشد و می خورد. بدون هیچ شاهدی، ناپدید شدن او پس از خروج از خودروی ویران شده خود به عنوان یک تصادف به دلیل سقوط در یک میل متروکه معدن اعلام شد.

دانلود زیرنویس فیلم پشت تیغ ۱۹۸۴ مدتی بعد، کارل، شوهر بث، در جستجوی او به استرالیا سفر می کند و با جیک، که بث در گزارش اولیه خود با او مصاحبه کرد، روبرو می شود. جیک کارل را به کارخانه کنسرو سازی محلی ارجاع می دهد، جایی که با بنی و دیکو ملاقات می کند. او وانمود می‌کند که یک بازدیدکننده کانادایی است و آنها را متقاعد می‌کند که او را در شکار بعدی کانگورو همراه خود ببرند، اما زمانی که او یک قتل احتمالی را خراب کرد، توسط آنها رها می‌شود. سپس کارل مورد حمله گله ای از خوک های وحشی قرار می گیرد که توسط گراز غول پیکر تحریک می شود و او را در طول شب تعقیب می کند و او را مجبور می کند تا بالای یک آسیاب بادی پناه بگیرد. صبح روز بعد خوک ها آسیاب بادی را می کوبند، اما کارل با فرود آمدن در حوضچه ای در پایگاه آسیاب بادی که خوک ها از ورود به آن می ترسند نجات پیدا می کند.

زیرنویس فیلم Razorback 1984 - بلو سابتایتل

زیرنویس Razorback 1984 هنگامی که خوک ها ترک می کنند، کارل تلاش می کند تا راه خود را به تمدن باز کند، در تمام مدتی که از توهمات ناشی از کم آبی رنج می برد، قبل از اینکه سرانجام به خانه سارا کامرون برسد: دوست جیک که در حال مطالعه بر روی جمعیت خوک های محلی و تنها فرد است. که داستان خود را در مورد پشت تیغ غول پیکر باور می کند. در حین بهبودی، کارل از سارا می‌آموزد که چیزی باعث استرس بیش از حد خوک‌های وحشی شده و آنها را به سمت رفتارهای غیرعادی سوق می‌دهد، مانند افزایش پرخاشگری و آدم‌خواری بچه‌های خودشان. در همین حال، جیک پس از اطلاع از اینکه کارل تیغ را دیده است به سمت ایستگاه پمپاژ می رود و موفق می شود با یکی از دارت های ردیاب سارا به آن شلیک کند. او همچنین حلقه ازدواج بث را در مدفوع گراز می یابد که آن را به کارل غمگین باز می گرداند.

بنی و دیکو یک مکالمه رادیویی را می شنوند که نشان می دهد جیک می داند واقعاً چه اتفاقی برای بث وینترز افتاده است. بنی و دیکو از ترس اینکه جیک بخواهد آنها را در مرگ او دخالت دهد، به جیک در اردوگاهش حمله می‌کنند و پاهای او را با پیچ و مهره می‌شکنند و او را رها می‌کنند تا توسط پشت تیغ کشته شود. بقایای او بعداً توسط سارا و کارل به همراه آثاری در خاک ایجاد شده توسط قیچی دیکو پیدا می شود. کارل با فهمیدن اینکه برادران مسئول مرگ بث و جیک بودند، به بنی در لانه برادران حمله می‌کند و او را با آویزان کردن او بر روی یک حلقه مین قبل از انداختن او در آن بازجویی می‌کند. در حالی که سارا برای شکار کمر تیغ یک پوز را جمع می کند، کارل دیکو را در کارخانه کنسروسازی به گوشه می کشد که ناگهان کمر تیغ ظاهر می شود و دیکو را تا سر حد مرگ می کشد. وقتی سارا از راه می رسد و ظاهراً توسط گراز کشته می شود، پشت تیغ کارل را به داخل کارخانه تعقیب می کند.

زیرنویس فیلم پشت تیغ ۱۹۸۴ گراز به تعقیب کارل ادامه می‌دهد و در غوغای دیوانه‌کننده‌اش، پشت تیغ به ژنراتور کارخانه کنسروسازی آسیب می‌زند، که ماشین‌ها را به کار می‌اندازد. کارل گراز را روی یک تسمه نقاله فریب می دهد که آن را داخل یک چرخ گوشت غول پیکر می اندازد و آن را تکه تکه می کند. پس از خاموش کردن دستگاه، کارل سارا را که فقط بیهوش شده بود، می یابد و نجات می دهد و هر دو در آغوش می گیرند.

زیرنویس Razorback 1984 - بلو سابتایتل

زیرنویس پشت تیغ ۱۹۸۴ نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد و چندین منتقد فیلم را با آرواره های استیون اسپیلبرگ مقایسه کردند.

مجله امپایر دو ستاره از پنج ستاره را به فیلم اعطا کرد و نوشت: “سبک کابوس عجیب و غریب موثر است اما خوک سرپایی و بازی ضعیف فیلم را ناامید کرد.” راهنما تلویزیونی همچنین به فیلم دو ستاره از پنج ستاره داد و فیلمبرداری فیلم را تحسین کرد، اما اظهار داشت که این فیلم “بیش از حد تکراری (و گاهی اوقات خیلی احمقانه) است که واقعاً جذاب باشد”. ورایتی نقد مثبتی به فیلم داد و نوشت: «طرح داستان ممکن است کمی آشنا باشد، اما Razorback سریع نیست: این یک محصول بسیار زیبا است که به زیبایی توسط دین سملر فیلمبرداری شده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn