تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1403 - 13:41
کد خبر : 232995

فیلم آنها را بگیر!

دانلود زیرنویس فیلم Seize Them! 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Seize Them! 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Seize Them! 2024 فیلم آنها را بگیر! یک فیلم کمدی بریتانیایی که توسط توزیع‌کنندگان فیلم‌های سرگرمی...

دانلود زیرنویس فیلم Seize Them! 2024 فیلم آنها را بگیر! یک فیلم کمدی بریتانیایی که توسط توزیع‌کنندگان فیلم‌های سرگرمی، دی‌جی فیلمز و استیگما فیلمز، کارگردانی کرتیس وول، نویسندگی اندی رایلی، و تهیه‌کنندگی دامیان جونز و متیو جیمز ویلکینسون ساخته شده است. نیکولا کوگلان و ایمی لو وود با بازیگرانی شامل جسیکا هاینز، نیک فراست، لولی آدفوپ، جیمز آکاستر و بن اشندن در این فیلم حضور دارند.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Seize Them! 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Seize Them! 2024 داستان در بریتانیا در قرون تاریکی رخ می دهد، ملکه متکبر داگان قلعه خود را در محاصره شورشیان به رهبری رهبرشان Humble Joan با استفاده از پودر مخصوصی می یابد که در نزدیکی آتش همه چیز را از بین می برد. هنگامی که برخی از نگهبانان او را رها کردند، داگان مجبور می شود از جان خود دفاع کند، اما زمانی که از او پیشی گرفت فرار می کند. با این حال، او به زودی توسط خدمتکاری به نام Shulmay نجات می یابد، زیرا این جفت به سلامت از قتل عام در قلعه فرار می کند.

دانلود زیرنویس فیلم آنها را بگیر! ۲۰۲۴ همانطور که آنها از شورشیان در جستجوی داگان پنهان می شوند، شولمی توضیح می دهد که عموزاده هایش قصد دارند به او کمک کنند و به همراه آن ارتشی برای کمک به داگان برای پس گرفتن تاج و تختش. روز بعد، آن دو با بیل‌زنی به نام بابیک روبرو می‌شوند که او را متقاعد می‌کند تا در سفر به آنها کمک کند. در حین سفر، شولمی به بابیک اعتماد می کند که زمانی که کودک بود، یک بار به عنوان خدمتکار پدر داگان، پادشاهی بی رحم، خدمت می کرد. اما یک روز عصر که او دیر رسید و شامش سرد بود، پادشاه تهدید کرد که او را به گرگ‌هایش می‌دهد، زمانی که ملکه، مادر داگان، از او خواست تا جانش را بگیرد و شولمی جوان به جای آن به ملکه خدمت کرد. هنگام مرگ، او به شولمی دستور داد که مراقب دخترش باشد، به خصوص در تاریک ترین ساعت زندگی.

زیرنویس فیلم Seize Them! 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Seize Them! 2024 همانطور که جوآن فروتن با پسرعموها ملاقات می کند، شولمی قصد دارد داگان را به او بسپارد، اما نظرش تغییر می کند. این سه در نهایت دستگیر می شوند و جوآن با دمیدن انگشت پا داگان قدرت پودر را نشان می دهد. هنگامی که او می خواهد از یک توپ بر روی او استفاده کند، شولمی و بابیک مداخله می کنند. قفسه سینه پر از پودر را گذاشت و تقریباً همه مردان جوآن را کشت. جوآن فروتن، اکنون دیوانه جوآن، تلاش می‌کند تا داگان را بکشد تا اینکه دومی دست بالا را به دست می‌آورد و به طرز وحشیانه‌ای دشمنش را می‌کشد.

زیرنویس فیلم آنها را بگیر! ۲۰۲۴ داگان که احساس سرخوردگی می‌کند، شولمی را ملکه جدید می‌کند، با این باور که او رهبر بهتری از او، پدرش یا جوآن خواهد بود. شولمی می پذیرد. پسرعموها ناامید از اینکه پودرشان را نمی گیرند، می روند. در همین حال، بابیک با یک ایده رادیکال، داگان را با استفاده از مقدار کمی پودر و شعله برای مهر و موم کردن زخم نجات می دهد. سپاسگزار، داگان بابیک ارل بابیک را دوبله می کند. این سه نفر برای تاجگذاری شولمی به ارگ می روند. فیلم با شولمی به عنوان ملکه، بابیک در نقش ارل، و داگان با خوشحالی به عنوان یک سرگرم کننده به پایان می رسد – اگرچه وقتی چند بچه درآمد او را می دزدند، او هنوز برخی از آن خلق و خوی سلطنتی را دارد!

زیرنویس  Seize Them! 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس آنها را بگیر! ۲۰۲۴ توزیع کنندگان فیلم سرگرمی این فیلم را در بریتانیا و ایرلند منتشر کردند. از ۵ آوریل ۲۰۲۴ در سینماهای بریتانیا نمایش داده شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn