تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 18:42
کد خبر : 231200

دانلود زیرنویس فیلم Shake Rattle & Roll Extreme 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Shake Rattle & Roll Extreme 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Shake Rattle & Roll Extreme 2023 یک فیلم گلچین ترسناک فیلیپینی که توسط Regal Entertainment و...

دانلود زیرنویس فیلم Shake Rattle & Roll Extreme 2023 یک فیلم گلچین ترسناک فیلیپینی که توسط Regal Entertainment و قسمت شانزدهم از آن ساخته شده است. سری فیلم Shake, Rattle & Roll پس از ۹ سال وقفه از پانزدهمین فیلم. کارگردانی آن را جرولد تاروگ، جوی دی گوزمن و ریچارد سامز بر عهده دارند. در این فیلم گروهی از بازیگران برجسته ایزا کالزادو، جین دی لئون و جین اوینزا ایفای نقش می کنند. این دومین فیلم Shake, Rattle & Roll است که از ششمین فیلم در سال ۱۹۹۷ بخشی از جشنواره فیلم مترو مانیل نیست. سالاس و کالزادو پس از ۱۸ و ۱۷ سال به این فرنچایز بازگشتند که اولی در فیلم هفتم ظاهر شد و دومی در فیلم هفتم ظاهر شد. در فیلم هشتم ظاهر شد. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Shake Rattle & Roll Extreme 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Shake Rattle & Roll Extreme 2023 اینگرید یک مادر مجرد است که در حومه مانیل زندگی می کند و برای یک طراح مد کار می کند. به دلیل ماهیت کارش، او برای دو فرزندش وقت ندارد: پاتریک، یک نوجوان سرکش و گیمر و دختر شش ساله اش لیکا، که دوست دارد از وسایلش استفاده کند و با اسباب بازی او، گری بز، دوست می شود. شخصیتی از یک نمایش کودک در دهه ۷۰، تا زمانی که به شکل یک شیطان زنده می شود.

گروهی از اینفلوئنسرها در حالی که با دو اینفلوئنسر دیگر برای همکاری ملاقات می کنند به یک عمارت مجلل سفر می کنند. در نیمه‌شب، آن‌ها متوجه می‌شوند که آن‌ها به اسوانگ‌های اسرارآمیز تغییر شکل می‌دهند که طعم گوشت و خون انسان را می‌پسندند و آنها را یکی یکی می‌چرخانند.

زیرنویس فیلم Shake Rattle & Roll Extreme 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Shake Rattle & Roll Extreme 2023 گروهی از دوستان بارش شهابی را تماشا می کنند تا زمانی که ویروسی منتشر شود و مردم را به زامبی های پر از خشم تبدیل کند.

Shake, Rattle & Roll Extreme در روز افتتاحیه خود در گیشه فیلیپین ۳.۳ میلیون پوند به دست آورد.

زیرنویس Shake Rattle & Roll Extreme 2023 - بلو سابتایتل

جوزف آر. آتیلانو از فیلیپین دیلی اینکوایرر به این فیلم نمره ده داد و آن را یکی از “بهترین فیلم هایی که در ۲۰ سال گذشته در فیلیپین ساخته شده است” خواند. لئون، انجل گاردین، جین اوینزا و آر.کی.باگاتسینگ می‌گویند: «[آنها] در نقش‌های خود کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند. آنها “A-Game” خود را آوردند. همه آنها به هدف خود در ارائه شخصیت های به یاد ماندنی روی پرده برای تماشاگران سینما عمل کرده اند.” وانگگو گالاگا در نوشتن برای ClickTheCity، به فیلم چهار ستاره از پنج ستاره داد و فیلم را به عنوان “ادامه شایسته سری کلاسیک و میراث…” توصیف کرد. اجراهای ایزا کالزادو، جین دی لئون، دونا کاریاگا، آر.کی.باگاتسینگ، اسنیر رانولو، ای سی بونیفاسیو، فی پالموس و نینونگ ری را ستود.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn