تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 18:58
کد خبر : 231261

فیلم سیمون

دانلود زیرنویس فیلم Simon 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Simon 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Simon 2023 فیلم سیمون یک فیلم درام به نویسندگی، کارگردانی، تهیه کنندگی و تدوین فیلمساز ونزوئلایی دیگو ویسنتینی است.

دانلود زیرنویس فیلم Simon 2023 فیلم سیمون یک فیلم درام به نویسندگی، کارگردانی، تهیه کنندگی و تدوین فیلمساز ونزوئلایی دیگو ویسنتینی است. داستان درباره یک معترض جوان ونزوئلایی به نام سیمون است که پس از دستگیری و شکنجه در جریان اعتراضات در کشورش، از کشور فرار می کند و به دنبال پناهندگی در میامی است، جایی که باید تصمیم بگیرد که در شهر بماند یا به ونزوئلا بازگردد. از آنجایی که فیلمبرداری در طول همه‌گیری COVID-19 انجام شد، اقدامات احتیاطی از جمله آزمایش مکرر بازیگران و عوامل، استفاده دقیق از ماسک و استریل‌سازی بین صحنه‌ها انجام شد که هزینه‌های پیش‌بینی‌نشده‌ای را به تولید اضافه کرد. این فیلم که در جشنواره فلوریدا به نمایش درآمد، جوایز متعددی از جمله بهترین فیلم بلند در جشنواره فیلم ونزوئلا و بهترین فیلم داستانی در جشنواره بین‌المللی فیلم هارتلند دریافت کرده است. سیمون نامزد سی و هشتمین دوره جوایز گویا در بخش بهترین فیلم ایبرو-آمریکایی شده است.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Simon 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Simon 2023 در جریان اعتراضات در ونزوئلا، سیمون (کریستین مک گافنی) و همراهانش دستگیر و شکنجه می شوند. او که مجبور به فرار از ونزوئلا می شود، یک پناهجو می شود و به میامی می رود. اداره مهاجرت به او اطلاع می دهد که پس از دریافت پناهندگی، دیگر نمی تواند به کشورش بازگردد. سیمون هم با تروما و هم گناه مواجه است و باید تصمیم بگیرد که در میامی بماند و زندگی جدیدی را شروع کند یا برای مواجهه با ظلم به خانه بازگردد.

دانلود زیرنویس فیلم سیمون ۲۰۲۳ فیلمبرداری این فیلم مصادف با همه‌گیری COVID-19 بود که به معنای چندین پیچیدگی لجستیکی بود: بازیگران و خدمه هر سه روز یکبار آزمایش می‌شدند، استفاده از ماسک سخت‌گیرانه بود و صحنه بین صحنه‌ها عقیم می‌شد که نشان دهنده هزینه‌های اضافی و پیش‌بینی نشده بود. تولید. علاوه بر این، خطر بیمار شدن کریستین مک گافنی بازیگر اصلی وجود داشت که منجر به تغییر صحنه در یک کلوپ شبانه شلوغ میامی شد و این صحنه تعداد موارد اضافی را از ۲۵۰ به ۳۰ کاهش داد. فیلم در طول دوره فیلمبرداری شد. ۲۸ روز در ۲۳ مکان مختلف.

زیرنویس فیلم Simon 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Simon 2023 این فیلم در ۱۵ آوریل ۲۰۲۳ در جشنواره فیلم فلوریدا در اورلاندو به نمایش درآمد و پس از آن در جشنواره بین المللی فیلم دالاس به نمایش درآمد. این فیلم در جولای ۲۰۲۳ در جشنواره فیلم ونزوئلا به نمایش درآمد.

زیرنویس فیلم سیمون ۲۰۲۳ دو روز قبل از اکران تجاری آن، رسانه های ونزوئلا گزارش دادند که شکایتی علیه این فیلم در وزارت عمومی ونزوئلا برای جلوگیری از نمایش آن در سینماها به اتهام ترویج خشونت در این کشور مطرح شده است. روز بعد، کارگردان دیگو ویسنتینی اعلام کرد که تا آن تاریخ، او و تیمش هیچ اخطار یا شکایتی علیه نمایش آن در ونزوئلا دریافت نکرده‌اند و نمایش نمایش همچنان برای همان تاریخ برنامه‌ریزی شده است.

زیرنویس Simon 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس سیمون ۲۰۲۳ تا آگوست ۲۰۲۳، سیمون در بازی Rotten Tomatoes امتیاز ۱۰۰% عالی کسب کرد. به گزارش ال ناسیونال، مسلماً این اولین باری بود که یک فیلم ونزوئلایی به این موفقیت دست یافت. لوئیس باند، از Diario las Américas، به این فیلم امتیاز ۴ از ۵ داد و نوشت: “این فیلم با ما در مورد نیاز به بخشش – و بخشیدن خود – برای حرکت به جلو صحبت می کند، و به خط باریک بین فرار و حرکت به جلو اشاره می کند. استعفا و قبول، گذشت و فراموشی».

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn