تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دی 1401 - 17:03
کد خبر : 212596

دانلود زیرنویس فیلم Strange Circus 2005 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Strange Circus 2005 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Strange Circus 2005 زیرنویس فیلم سیرک عجیب یک فیلم درام ترسناک ژاپنی به نویسندگی و کارگردانی سیون سونو است که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. داستانی روایت‌شده داستان مدیر مدرسه اوزاوا گوزو را ارائه می‌کند که به دخترش، میتسوکو، پس از دیدن والدینش در حال رابطه تجاوز می‌کند. مادرش سایوری شاهد تجاوز

دانلود زیرنویس فیلم Strange Circus 2005 زیرنویس فیلم سیرک عجیب یک فیلم درام ترسناک ژاپنی به نویسندگی و کارگردانی سیون سونو است که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. داستانی روایت‌شده داستان مدیر مدرسه اوزاوا گوزو را ارائه می‌کند که به دخترش، میتسوکو، پس از دیدن والدینش در حال رابطه تجاوز می‌کند. مادرش سایوری شاهد تجاوز است. گوزو اکنون به هر دوی آنها هر طور که بخواهد تجاوز می کند، در حالی که خانواده اش توسط زنای با محارم، خودکشی و قتل تضعیف شده است. این روایت درون یک داستان قاب نوشته شده توسط تائکو رمان‌نویس ویلچری قرار دارد. تائکو توسط یوجی، مرد جوانی که مخفیانه به دنبال کشف ریشه های احتمالی این داستان در گذشته تائکو است، کمک می کند و اسرار یک اتاق قفل شده در آپارتمان او را یاد می گیرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Strange Circus 2005 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Strange Circus 2005 در سیرک عجیب غریب، شاهد شروع یک اجرای بورلسک هستیم. MC یک گیوتین بیرون می آورد و به مجموعه عجیب شخصیت ها فرصتی برای مردن روی صحنه می دهد، قبل از اینکه یک دختر جوان را روی صحنه بیاورد. این دختر اظهار می کند که اگر نه برای او، برای مادرش همیشه در جایگاه اعدام بوده است.

میتسوکو دختر دوازده ساله ای است که پدرش مدیر مدرسه اوست که منحرف شده است. گوزو پس از اینکه متوجه شد که میتسوکو والدینش را در حال رابطه دیده اند، او را به دفتر خود در مدرسه احضار می کند، او را با یک سوراخ چشمی در جعبه ویولنسل می گذارد، سپس با مادرش سایوری رابطه برقرار می کند بدون اینکه او بداند دخترش در حال تماشای آن است. مدت کوتاهی بعد، گوزو به میتسوکو تجاوز می کند که توسط سایوری کشف می شود. پس از آن، گوزو با سایوری رابطه برقرار می‌کند و میتسوکو همچنان در حال تماشای ویولن سل است. سپس گوزو به سایوری فاش می‌کند که میتسوکو برای مدت طولانی تماشا می‌کرده است. او سپس سایوری را مجبور می‌کند تا به دخترش تجاوز کند.

میتسوکو مشکلاتی دارد که هویت خود را از مادرش جدا می کند. از آنجا که او مجبور است هم با گوزو رابطه برقرار کند و هم مادرش را در حال رابطه با او تماشا کند، او شروع به جدایی می کند و نقش مادرش را بر عهده می گیرد. در نتیجه خیانت، تجاوز، و زنای با محارم، سایوری نسبت به میتسوکو بدرفتاری می کند. در طی یک برخورد خشونت آمیز، میتسوکو او را از پله ها پایین می اندازد. سایوری عذرخواهی می کند اما در نهایت بر اثر سقوط می میرد. میتسوکو تنها با پدر محارم خود، هویت سایوری ۳۵ ساله را به خود می گیرد، به مدرسه می رود و مانند سایوری با پدرش رابطه  برقرار می کند. پس از یک خرابی دیگر، میتسوکو با پرتاب خود از یک طاقچه اقدام به خودکشی می کند. او از سقوط جان سالم به در می برد و به ویلچر تکیه می کند. گوزو به میتسوکو می گوید که باید راز کوچک آنها را حفظ کند.

سپس مشخص می شود که این داستان توسط یک نویسنده منزوی که از صندلی چرخدار استفاده می کند، Taeko نوشته شده است. او به دستیار جدید، یوجی تامیا، علاقه نشان می‌دهد و از او می‌خواهد داستان را بخواند، یکی از داستان‌هایی که منحصراً درباره میتسوکو است. او روی یک در قرمز در استودیوی خود محافظت می کند و به کسی اجازه ورود نمی دهد. او از یوجی می خواهد که او را به پیاده روی ببرد و او او را به تپه ای در Aobadai می برد. در آنجا، او را اخراج می‌کند و خودش را به بالای تپه می‌چرخاند، فقط می‌ایستد، آن را فرو می‌ریزد و با آن کنار می‌رود. وقتی به خانه برمی‌گردد، وارد اتاق قرمز می‌شود و متوجه می‌شویم که اتاق کاملاً کثیف است و یک جعبه ویولن‌سل در مرکز آن قرار دارد که با آن صحبت می‌کند. او لباس مبدل به خود می گیرد و برای خرید بیرون می رود و عمداً برخی از دخترانی را که در حین خواندن کتاب هایش درباره او غیبت می کنند دور می کند. ویراستار تائکو به یوجی می‌گوید که تائکو دارد فلج خود را جعل می‌کند و از او می‌خواهد که از او جاسوسی کند تا بتوانند یک اسکوپ خوب برای مجله‌شان داشته باشند. یوجی موافق است.

دانلود زیرنویس فیلم سیرک عجیب ۲۰۰۵ در همین حال، میتسوکو برای سازگاری با زندگی روی ویلچر مشکل دارد. او توسط همکلاسی هایش نادیده گرفته می شود و گوزو به نفع داشتن رابطه  با زنان مختلفی که در خانه نگه می دارد، از او غافل می شود. در حال حاضر، در داخل اتاق قرمز میتسوکو، او در حالی که رمان خود را بالای جعبه ویولن سل می‌نویسد، در حال خوردن اسپاگتی است. او قبل از جشن گرفتن پایان رمانش، غذا را وارد سوراخ می کند.

زیرنویس فیلم Strange Circus 2005 - بلو سابتایتل

زیرنویس Strange Circus 2005 مشخص شد که یوجی یک نقاشی دیواری غول پیکر به تائکو اختصاص داده است. ما او را در یک گروه پشتیبانی از اصلاح بدن می‌بینیم، جایی که او فاش می‌کند که جراحی کرده است تا «گلدانی باشد که از گل‌ها [که روح او را منعکس می‌کند] تعریف کند».

میتسوکو گوشواره گمشده مادرش را پیدا می‌کند، اما یکی از زنان گوزو آن را می‌گیرد و برای بدبینی او آن را قورت می‌دهد که باعث می‌شود میتسوکو دوباره دچار خرابی شود. به همین دلیل، گوزو یک بار دیگر او را در جعبه ویولن سل ذخیره می کند.

تائکو پایان رمان خود را با ارائه آن به یوجی جشن می گیرد و سپس با او به ساحل سفر می کند. در حالی که در قطار سوار می شوند، یک نفر را می بینند که جعبه ویولن سل دارد و او در مورد آن نظر می دهد. یوجی فاش می‌کند که به او گفته شده است که تجاوز شبیه به تنه بودن است. او پیشنهاد می کند که میتسوکو و گوزو هر دو را در پایان رمان به نیم تنه تبدیل کنند. تائکو این ایده را دوست دارد.

بیننده در داخل جعبه ویولن سل که تائکو و یوجی قبلاً در قطار دیده بودند، در نقطه نظر سایوری قرار می گیرد.

تائکو با یوجی در اتاق هتل بیدار می شود و نمی تواند به یاد بیاورد که چگونه به آنجا رسیده است. وقتی آنها برای پیاده روی می روند، تائکو لباس شنا را می بیند و از یوجی می خواهد که آن را برای او بخرد. در حالی که او داخل مغازه است، مردی که جعبه ویولن سل از قطار دارد به او نزدیک می شود و او شروع به جیغ زدن می کند. یوجی موفق می شود او را وادار به رفتن کند. یک بار دیگر در اتاق هتل، تائکو از یوجی می‌خواهد که لباس شنا را به تن او بپوشد، و دلیل این که چرا او احساس امنیت می‌کند از او می‌خواهد این کار را انجام دهد، کمبود بدنام میل او را نشان می‌دهد. پس از آن، یوجی او را به رختخواب می‌سپارد و رویای سیرک عجیب را می‌بیند، با سایوری برهنه و خون آلود که در مرکز اتاق خوابیده است.

وقتی از خواب بیدار می شود متوجه خونریزی بینی می شود. او یوجی را در خواب روی تخت می بیند و تصمیم می گیرد بلند شود و یواشکی وارد حمام شود تا خودش را تمیز کند. در حالی که او این کار را انجام می دهد، یوجی از خواب بیدار می شود و یک صفحه از نسخه خطی خود را مخفیانه در کیفش می گذارد. درست قبل از اینکه او دوباره وارد اتاق شود، موفق می شود به موقعیت خود بازگردد و تظاهر به خواب کند. او دوباره به رختخواب می رود و یوجی را از خواب بیدار می کند و هر دو وانمود می کنند که تازه از خواب بیدار شده اند و درخواست می کند که او را به خانه ببرند.

در اتاق قرمز، او “شام” را برای جعبه ویولن سل سرو می کند. او تماسی از یوجی دریافت می کند که به او می گوید که صفحه ای از دستنوشته اش گم شده است و او امشب برای سردبیر به آن نیاز دارد. او با عجله با صفحه بیرون می رود، فقط برای اینکه مشخص شود یوجی بیرون استودیوی خود منتظر بوده است. او با یافتن جعبه ویولن سل وارد اتاق قرمز می شود و با آشنایی به آن می پردازد. تائکو اما در Aobadai ظاهر می شود، ویلچر خود را بیرون می کشد و به سمت تپه می رود. او تماسی از یوجی دریافت می کند که می گوید با “حیوان خانگی” او است و به او می گوید که به خانه دوران کودکی اش برگردد. او به اتاق قرمز باز می گردد تا جعبه ویولن سل را خالی ببیند.

زیرنویس فیلم سیرک عجیب ۲۰۰۵ تائکو به خانه‌ای می‌رسد که میتسوکو در آن بزرگ شده بود و همچنان ویلچر خود را همراه خود می‌برد تا این حیله را حفظ کند. وقتی یوجی ظاهر می‌شود، او را از روی صندلی چرخدار بیرون می‌اندازد، اگرچه او هنوز مثل فلج شدن رفتار می‌کند. او حافظه او را به چالش می کشد و او استنباط می کند که او میتسوکو بوده است، با وجود اینکه هرگز کاملاً مطمئن نبوده است. وقتی او از او به عنوان “مادر” یاد می کند، نمی تواند کاملاً بفهمد که چه اتفاقی دارد می افتد. او به او کمک می کند تا قبل از اینکه او را به طبقه بالا به اتاق خواب گوزو ببرد، به او کمک می کند تا به صندلی چرخدار برگردد، جایی که گوزو را چیزی بیش از یک تنه خونین می بینند، اگرچه هنوز بسیار زنده است و در زنجیر بسته شده است. یوجی جدولی برای تائکو گذاشته تا بنویسد، اما متوجه شدیم که تائکو میتسوکو نیست، بلکه سایوری است که هنوز زنده است.

زیرنویس Strange Circus 2005 - بلو سابتایتل

زیرنویس سیرک عجیب ۲۰۰۵ در زمینه‌سازی مجدد داستان آغازین، متوجه می‌شویم که سایوری با تمرکز بر تغییر شکل او به عنوان مطلوب، رفتار او توسط گوزو را پذیرفت. یوجی تغییر بدن خود را نشان می دهد، زخم شدید در جایی که سینه هایش قبلا بوده است. سپس مشخص شد که این میتسوکو بود که از پله ها به پایین پرتاب شد، نه سایوری. میتسوکو جان سالم به در برد و از خانواده بدرفتارش بیرون کشیده شد و تحت سرپرستی قرار گرفت. او سعی کرد برگردد، اما متوجه شد که سایوری نمی تواند با شخصیت وحشتناک خود کنار بیاید و به شخصیت میتسوکو فرار کرده است، از جمله رفتن به مدرسه و داشتن رابطه با گوزو، هم لباس پوشیده و هم خود را میتسوکو خطاب می کند. سایوری پس از رودررو شدن با حرمسرا، گوزو را از پله‌ها به پایین هل داد و او را شکست. پس از اتمام اولین رمان خود، نام تائکو را برگزید و ویلچر او را دزدید و او را در جعبه ویولن سل که علاقه زیادی به استفاده از آن داشت، ذخیره کرد.

همه اینها تکوی امروزی را خراب می کند. به نظر می رسد که یوجی تائکو را می بخشد و به او اجازه می دهد دوباره سایوری شود، فقط برای یوجی که اره برقی را در دست بگیرد تا او را به تنه ای مانند گوزو تبدیل کند.

تائکو با جیغ زدن در اتاق هتل با یوجی بیدار می شود. فریادهای او یوجی را از خواب بیدار می کند، اما وقتی ویلچرش را می خواهد، او نمی داند در مورد چه چیزی صحبت می کند. سرانجام در مقابل او می ایستد، اما او اصرار می کند که هرگز فلج نشده است. وقتی او آن را زیر سوال می برد، روی تخت کنار گوزو، زنجیر بسته، با یوجی که با اره برقی بالای سرش ایستاده و می خندد، بیدار می شود.

به سیرک عجیب برمی گردیم. MC سایوری را با سرش در گیوتین ارائه می کند. همه برایش کف می زنند MC چهره آنها را پاره می کند تا نشان دهد که گوزو رهبری اجرا را بر عهده دارد، و ما شخصیت های مختلف از جمله سردبیر تائکو، برادرانش، میتسوکو نوجوان، عاشقان گوزو و در نهایت میتسوکو و یوجی جوان را می بینیم که او را به شدت تشویق می کنند. گوزو برای او آرزوی سلامتی می کند و گیوتین پایین می آید.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn