تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1402 - 11:30
کد خبر : 217876

دانلود زیرنویس فیلم Tetris 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Tetris 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Tetris 2023 زیرنویس فیلم تتریس یک فیلم مهیج زندگی‌نامه‌ای محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی جان اس بیرد و نویسندگی نوآ پینک است. در این فیلم تارون اگرتون، نیکیتا افرموف، سوفیا لبدوا، آنتونی بویل، توبی جونز و راجر آلم ایفای نقش می‌کنند. این بر اساس رویدادهای واقعی است که مسابقه اختراع و ثبت اختراع

دانلود زیرنویس فیلم Tetris 2023 زیرنویس فیلم تتریس یک فیلم مهیج زندگی‌نامه‌ای محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی جان اس بیرد و نویسندگی نوآ پینک است. در این فیلم تارون اگرتون، نیکیتا افرموف، سوفیا لبدوا، آنتونی بویل، توبی جونز و راجر آلم ایفای نقش می‌کنند. این بر اساس رویدادهای واقعی است که مسابقه اختراع و ثبت اختراع بازی ویدیویی تتریس را در اواخر دهه ۱۹۸۰ در طول جنگ سرد به تصویر می کشد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Tetris 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Tetris 2023 در اواخر دهه ۱۹۸۰، هنک راجرز، یک کارآفرین هلندی-آمریکایی، به سرتاسر جهان سفر می‌کند تا به دنبال تضمین حقوق کنسول و دستی بازی‌های ویدیویی آینده باشد. راجرز هنگام حضور در یک نمایشگاه تجاری لاس وگاس، شاهد نمایشی از یک بازی پازل تطبیق کاشی معروف به “تتریس” است که توسط طراح بازی روسی الکسی پاجیتنوف ساخته شده است. او به سرعت در آوردن تتریس به ژاپن، جایی که با خانواده اش زندگی می کند، وسواس پیدا می کند.

دانلود زیرنویس فیلم تتریس ۲۰۲۳ راجرز به نینتندو نزدیک می‌شود تا به او کمک کند تا حقوق را به دست آورد، و با قراردادی پرمخاطره موافقت می‌کند و خانه‌اش را به عنوان وثیقه برای تضمین وام می‌گذارد. او بعداً نمونه اولیه اولین Game Boy را می بیند و متقاعد می شود که باید با یک کپی از تتریس ارسال شود. راجرز به اتحاد جماهیر شوروی سفر می کند تا شرکت دولتی را که دارای حقوق است بیابد، اما با رد و بدگمانی مواجه شد. تهدید و ارعاب به دنبال جاسوسی او توسط KGB دنبال می شود. پس از اصرار زیاد، راجرز با الکسی آشنا می شود که در ابتدا بی اعتماد است و می ترسد با او صحبت کند یا دیده شود، اما در نهایت دوستی برقرار می کند.

زیرنویس فیلم Tetris 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Tetris 2023 در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۸۱ درصد از ۱۳۱ منتقد، با میانگین امتیاز ۶.۶/۱۰ مثبت هستند. اجماع این وب‌سایت چنین است: «در حالی که بازی به اندازه بازی اعتیادآور یا سریع نیست، تتریس روایتی سرگرم‌کننده و جذاب از داستان یک کلاسیک ۸ بیتی ارائه می‌کند». متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۲۹ منتقد، امتیاز ۶۱ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است.

زیرنویس Tetris 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس تتریس ۲۰۲۳ اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم SXSW در ۱۵ مارس ۲۰۲۳ داشت و در ۳۱ مارس ۲۰۲۳ توسط Apple TV+ منتشر شد. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد، اگرچه انتقاداتی از انتخاب بازیگرتون در نقش راجرز وجود داشت.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn