تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1402 - 16:28
کد خبر : 217910

دانلود زیرنویس فیلم The Divorcee 1930 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Divorcee 1930 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Divorcee 1930 زیرنویس فیلم طلاق یک فیلم درام پیش‌کد آمریکایی محصول ۱۹۳۰ است که توسط نیک گریند، جان میهان و زلدا سیرز بر اساس رمان همسر سابق نوشته اورسولا پاروت در سال ۱۹۲۹ نوشته شده است. کارگردانی آن بر عهده رابرت زی لئونارد بود که نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی

دانلود زیرنویس فیلم The Divorcee 1930 زیرنویس فیلم طلاق یک فیلم درام پیش‌کد آمریکایی محصول ۱۹۳۰ است که توسط نیک گریند، جان میهان و زلدا سیرز بر اساس رمان همسر سابق نوشته اورسولا پاروت در سال ۱۹۲۹ نوشته شده است. کارگردانی آن بر عهده رابرت زی لئونارد بود که نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی شد. این فیلم همچنین نامزد بهترین فیلم شد و بهترین بازیگر زن را برای ستاره اش نورما شیرر دریافت کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Divorcee 1930 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Divorcee 1930 تد، جری، پل و دوروتی بخشی از جمعیت نیویورک هستند. تصمیم جری برای ازدواج با تد، پل را درهم می شکند. او مست می شود و رانندگی می کند و باعث تصادف می شود که چهره دوروتی را مخدوش می کند. پل از سر گناه با دوروتی ازدواج می کند. تد و جری سه سال است که با هم ازدواج کرده اند و در شب سومین سالگرد ازدواجشان متوجه می شود که او با زن دیگری رابطه کوتاهی داشته است. تد به جری می گوید که این “معنی” ندارد. جری ناراحت، و با دور شدن تد در یک سفر کاری، شب را با بهترین دوستش، دان، می گذراند. پس از بازگشت تد، او به او می گوید که “حساب های ما را متعادل کرده است” و نام دان را مخفی کرده است.

دانلود زیرنویس فیلم طلاق ۱۹۳۰ تد به طرز ریاکارانه ای خشمگین می شود، و آنها با هم بحث می کنند، که با ترک تد به پایان می رسد و زوج درخواست طلاق می دهند. در حالی که جری برای فراموش کردن غم هایش به مهمانی می رود، تد الکلی می شود. پل و جری با یکدیگر برخورد می کنند و او متوجه می شود که او هنوز او را دوست دارد و حاضر است دوروتی را که با او در یک ازدواج بی عشق و رنجش به سر می برد ترک کند تا با او باشد. آنها دو هفته را با هم می گذرانند و برای آینده ای با هم برنامه ریزی می کنند.

زیرنویس فیلم The Divorcee 1930 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Divorcee 1930 دوروتی می‌آید تا با جری در خانه‌اش صحبت کند، اما پل به طور تصادفی با جری برای شام ملاقات می‌کند و این سه برای یک مبادله ناخوشایند ملاقات می‌کنند. علی‌رغم استدلال‌های خوب پل، ناامیدی دوروتی برای از دست ندادن او، جری را مجبور می‌کند تا تصمیم خود را برای ترک با پل ارزیابی کند. در نهایت، جری اعتراف می کند که از ترک ازدواج اول خود پشیمان است. او تصمیم می گیرد ببیند آیا شوهرش آشتی می کند یا نه، و برای بار دوم پل را به شدت ناامید می کند.

زیرنویس فیلم طلاق ۱۹۳۰ چند هفته بعد، جری در سومین تلاش خود برای یافتن تد در پاریس، سرانجام او را در یک مهمانی شب سال نو پیدا کرد. پس از یک تبادل مودبانه، تد از واکنش خود قبل از طلاق ابراز پشیمانی می کند. جری احساسات واقعی خود را به تد می گوید و آن دو نیمه شب برای شروع سال جدید و احتمالاً زندگی جدیدشان با هم می بوسند.

زیرنویس The Divorcee 1930 - بلو سابتایتل

زیرنویس طلاق ۱۹۳۰ در ۸ مارس ۲۰۰۸ توسط Warner Home Video (به همراه A Free Soul با بازی نورما شیرر) به عنوان یکی از پنج فیلم پیش کد موجود در “Archives TCM – Forbidden Hollywood Collection, Vol. 2” بر روی DVD منتشر شد. مجموعه جعبه دی وی دی. فیلم های دیگری با همین عنوان در سال های ۱۹۱۷، ۱۹۱۹ و ۱۹۶۹ اکران شدند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn