تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 12:32
کد خبر : 231000

انیمیشن گمشده

دانلود زیرنویس انیمیشن The Missing 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن The Missing 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس انیمیشن The Missing 2023 انیمیشن گمشده یک فیلم پویانمایی علمی تخیلی بزرگسالان فیلیپینی....

دانلود زیرنویس انیمیشن The Missing 2023 انیمیشن گمشده یک فیلم پویانمایی علمی تخیلی بزرگسالان فیلیپینی به نویسندگی و کارگردانی کارل جوزف پاپا است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. کارلو آکوینو اریک را به تصویر می کشد، یک انیماتور بدون دهان که مادرش از او خواسته است تا عمویش را ملاقات کند، که منجر به بازگشت بیگانه ای می شود که در کودکی با او روبرو شده بود و قصد داشت او را از زمین دور کند. جیو گاهول و دالی د لئون نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند. گمشده با استفاده از روتوسکوپی و انیمیشن سنتی، سومین انیمیشن بلند پاپا پس از Manang Biring (2015) و Paglisan (2018) است.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس انیمیشن The Missing 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس انیمیشن The Missing 2023 اریک در فیلیپین به عنوان انیماتور زندگی می کند. او یک آپارتمان خوب اما کثیف، یک شغل با درآمد خوب و پسری دارد که دوست دارد. با این حال، چیزی که در مورد اریک برجسته می شود این است که او به معنای واقعی کلمه دهان ندارد.

دانلود زیرنویس انیمیشن گمشده ۲۰۲۳ یک روز از مادرش روزالیندا تماسی دریافت می‌کند و از او می‌خواهد که به دیدن عموی گمشده‌اش برود. تازه فهمید که عمویش چند روزی است که مرده است. در حالی که او هنوز در شوک است، یک بیگانه آشنا از راه می رسد که می خواهد اریک را از زمین دور کند. این اتفاق باعث می شود که او گذشته خود را به یاد بیاورد و خاطراتش را باز کند.

زیرنویس انیمیشن The Missing 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Missing 2023 این تولید از بنیاد سینمالایا بودجه دریافت کرد و توسط آژانس های دولتی CreatePH Films، شورای توسعه فیلم فیلیپین و کمیسیون ملی فرهنگ و هنر حمایت شد. همچنین از سرمایه‌دار تایلندی Purin Pictures کمک مالی دریافت کرد. Iti Mapukpukaw توسط Project 8 Projects تولید می شود و توسط GMA News and Public Affairs و Terminal Six Post تولید می شود.

زیرنویس انیمیشن گمشده ۲۰۲۳ از تکنیک انیمیشن روتوسکوپی استفاده می کند. این فیلم با حضور بازیگران در چهار روز فیلمبرداری شد، در حالی که کار انیمیشن یک سال و هفت ماه با حضور تیمی متشکل از ۹۰ انیماتور به طول انجامید. فیلمبرداری کارلو آکینو، گیو گاهول و دالی دی لئون در ۳۰ نوامبر ۲۰۲۲ آغاز شد.

زیرنویس The Missing 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس گمشده ۲۰۲۳ در جشنواره فیلم مستقل سینمالایا در ۵ آگوست ۲۰۲۳ نمایش داده شد و بهترین فیلم و جایزه ویژه NETPAC را از آن خود کرد. اولین نمایش بین‌المللی آن در جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز ۲۰۲۴ در ۷ ژانویه ۲۰۲۴ در کالیفرنیا، ایالات متحده بود.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn