تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 12:27
کد خبر : 230995

فیلم باب مارلی: یک عشق

دانلود زیرنویس فیلم Bob Marley: One Love 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Bob Marley: One Love 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Bob Marley: One Love 2024 فیلم باب مارلی: یک عشق یک فیلم درام موزیکال بیوگرافی آمریکایی...

دانلود زیرنویس فیلم Bob Marley: One Love 2024 فیلم باب مارلی: یک عشق یک فیلم درام موزیکال بیوگرافی آمریکایی به کارگردانی رینالدو مارکوس گرین است که با همکاری ترنس وینتر، فرانک ای فلاورز و زک بالین فیلمنامه را نوشته است. این فیلم بر اساس زندگی باب مارلی خواننده و ترانه‌سرا رگی است، از اواسط دهه ۱۹۷۰ تا زمان مرگش در سال ۱۹۸۱. در این فیلم کینگزلی بن آدیر در نقش مارلی، در کنار لاشانا لینچ در نقش ریتا مارلی و جیمز بازی می‌کنند. نورتون در نقش کریس بلکول.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Bob Marley: One Love 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Bob Marley: One Love 2024 در سال ۱۹۷۶، در میان درگیری های سیاسی که زندگی روزمره در جامائیکا را تحت تأثیر قرار می دهد، باب مارلی اعلام کرد که در کنسرتی برای ترویج صلح در میان جناح های متخاصم اجرا خواهد کرد. هنگام آماده شدن برای کنسرت، مارلی، همسرش ریتا و چند نفر دیگر از اعضای گروهش توسط مهاجمان هدف گلوله قرار می گیرند. ریتا و مارلی در بیمارستان بستری می شوند، اما زنده می مانند و به موقع از جراحات خود برای کنسرت بهبود می یابند. پس از اجرا، مارلی، که از اینکه هموطنانش قصد کشتن او و همسرش را دارند، ناراحت بود، قبل از اینکه از صحنه خارج شود، زخم‌های گلوله‌اش را به جمعیت نشان می‌دهد. او به ریتا می گوید که فرزندانشان را به دلاور در ایالات متحده ببرد و پیش مادرش بماند، زیرا او و بقیه گروهش به لندن می روند.

دانلود زیرنویس فیلم باب مارلی: یک عشق ۲۰۲۴ مارلی پس از تلاش برای ارائه یک مفهوم آلبوم جدید، از ریتا می‌خواهد که دوباره به او و گروه در انگلستان بپیوندد و با الهام از موسیقی متن فیلم Exodus و موقعیت خود، او و گروه شروع به ضبط آلبوم خود می‌کنند. همین نام این آلبوم به یک موفقیت تبدیل می شود و به محبوبیت بیشتر موسیقی رگی و جنبش راستافاری در سراسر جهان کمک می کند. هنگامی که شرکت ضبط یک تور در اروپا را برنامه ریزی می کند، مارلی همچنین قصد دارد در سرتاسر آفریقا توقف کند تا الهام بخش مردم آنجا باشد. این منجر به اصطکاک با ریتا می شود زیرا او و مارلی در مورد مسئولیت های او و خیانت های او و ریتا بحث می کنند، علاوه بر این که از ترویج صلح در جامائیکا دست کشیدند. مارلی همچنین با مدیر دان تیلور بر سر یک اختلاف مالی درگیر می شود.

زیرنویس فیلم Bob Marley: One Love 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Bob Marley: One Love 2024 بعد از اینکه عفونت ناخن پا باعث نگرانی ریتا و تهیه کننده رکوردش کریس بلکول شد، بعداً مارلی به سرطان پوست نادر تشخیص داده شد. مارلی در مواجهه با مرگ و میر خود، با ریتا و تیلور آشتی می کند و سرانجام تصمیم می گیرد در سال ۱۹۷۸ به جامائیکا بازگردد، جایی که جمعیتی در فرودگاه از او استقبال می کنند. در بازگشت به خانه، مرد مسلحی که به او و دیگران شلیک کرده بود می‌آید و طلب بخشش می‌کند، که مارلی می‌گوید که “انتقام نمی‌گیرد”. بعد از اینکه مارلی اولین آهنگی را برای ریتا و بچه ها درباره آشتی می دهد، سرانجام او را آماده اجرای کنسرت صلح می داند. این فیلم در حالی به پایان می رسد که مارلی و گروهش آماده می شوند تا دوباره برای جمعیت جامائیکایی با آهنگ “One Love” اجرا کنند. یک مونتاژ پیش از اعتبار، کلیپ هایی از مارلی واقعی و گروهش را در حین اجرا نشان می دهد، که مشاهده می کند که سران هر دو حزب سیاسی جامائیکا روی صحنه به آنها ملحق شده اند، همچنین نشان می دهد که مارلی و گروهش توانسته اند برای جشن گرفتن در زیمبابوه برنامه اجرا کنند. استقلال کشور قبل از اینکه در سال ۱۹۸۱ بر اثر سرطان بمیرد.

زیرنویس فیلم باب مارلی: یک عشق ۲۰۲۴ در Carib 5 در کینگستون، جامائیکا در ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ به نمایش درآمد و توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده در ۱۴ فوریه ۲۰۲۴ اکران شد. نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد و در سراسر جهان ۸۶ میلیون دلار فروخت.

زیرنویس Bob Marley: One Love 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس باب مارلی: یک عشق ۲۰۲۴ باب مارلی: یک عشق نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد، آنها بازی بن آدیر را تحسین کردند اما احساس کردند که فیلم “بیش از حد امن” است. در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۴۳ درصد از ۱۶۴ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۵.۴/۱۰ مثبت هستند. اجماع این وب سایت چنین است: “کینگزلی بن آدیر در نقش اصلی کار تحسین برانگیزی انجام می دهد، اما “باب مارلی: یک عشق” در نهایت یک فیلم زندگی نامه استاندارد است که موضوع درخشان خود را رعایت نمی کند. متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۳۶ منتقد، امتیاز ۴۳ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده نقدهای “مختلط یا متوسط” است. تماشاگرانی که توسط CinemaScore مورد بررسی قرار گرفتند به فیلم نمره متوسط “A” در مقیاس A+ تا F دادند، در حالی که نظرسنجی شده در PostTrak ۹۱٪ امتیاز مثبت را به فیلم دادند و ۸۰٪ گفتند که قطعاً فیلم را توصیه می کنند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn