تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 - 16:58
کد خبر : 218133

دانلود زیرنویس فیلم Hold Your Man 1933 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Hold Your Man 1933 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Hold Your Man 1933 زیرنویس فیلم مرد خود را نگه دار یک فیلم درام عاشقانه آمریکایی محصول ۱۹۳۳ به کارگردانی سام وود نامشخص و با بازی جین هارلو و کلارک گیبل، سومین فیلم از شش فیلم مشترک آنهاست. فیلمنامه آنیتا لوس و هوارد امت راجرز بر اساس داستانی از لوس ساخته شده

دانلود زیرنویس فیلم Hold Your Man 1933 زیرنویس فیلم مرد خود را نگه دار یک فیلم درام عاشقانه آمریکایی محصول ۱۹۳۳ به کارگردانی سام وود نامشخص و با بازی جین هارلو و کلارک گیبل، سومین فیلم از شش فیلم مشترک آنهاست. فیلمنامه آنیتا لوس و هوارد امت راجرز بر اساس داستانی از لوس ساخته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Hold Your Man 1933 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Hold Your Man 1933 ادی هال، کلاهبردار کوچک، از آخرین قربانی خود و یک پلیس در اولین آپارتمان قفل نشده ای که می تواند پیدا کند، پنهان می شود. معلوم می شود که توسط روبی آدامز، زنی بدبین با تعداد زیادی دوست پسر، اشغال شده است. وقتی بیرون آمدن امن است، ادی می خواهد با نجات دهنده زیبایش بهتر آشنا شود. اگرچه او ابتدا مقاومت می کند، اما در نهایت عاشق او می شود.

دانلود زیرنویس فیلم مرد خود را نگه دار ۱۹۳۳ شریک ادی، اسلیم، نقشه‌ای می‌اندیشد تا یکی از تحسین‌کنندگان متاهل روبی را در موقعیتی سازش‌آمیز بگیرد و از او باج‌گیری کند، اما ادی در آخرین لحظه متوجه می‌شود که نمی‌تواند تحمل کند که دخترش درگیر یک چیز بدی باشد. او به آپارتمان روبی نفوذ می کند و قربانی احتمالی را مشت می کند و به طور تصادفی او را می کشد. ادی فرار می کند، اما روبی دستگیر می شود و به مدت دو سال به یک مدرسه اصلاحی محکوم می شود. معلوم می شود یکی از هم زندانیان او کولی آنجکون، دوست دختر قبلی ادی است.

زیرنویس فیلم Hold Your Man 1933 - بلو سابتایتل

زیرنویس Hold Your Man 1933 وقتی ادی از یک کولی آزاد شده متوجه می شود که روبی فرزندش را باردار است، او را ملاقات می کند. اما، به عنوان یک فراری، باید وانمود کند که آنجاست تا زندانی دیگری را ببیند. حتی با وجود مشکوک شدن مقامات، ادی مصمم است با روبی ازدواج کند تا فرزندش نامشروع نباشد. با نزدیک شدن پلیس به داخل، او به جای فرار، وزیری را که به دیدن دختر سرکشش می رود را متقاعد می کند تا با آنها ازدواج کند.

زیرنویس فیلم مرد خود را نگه دار ۱۹۳۳ پس از آن، ادی دستگیر و روانه زندان می شود. وقتی بیرون می‌رود، روبی و پسر کوچکشان از او استقبال می‌کنند. روبی اعلام می کند که ال سیمپسون، که خودش می خواست با او ازدواج کند، شغل قانونی برای ادی پیدا کرده است.

زیرنویس Hold Your Man 1933 - بلو سابتایتل

زیرنویس مرد خود را نگه دار ۱۹۳۳ منتقدان می‌دانستند که استودیو سعی می‌کند کیک خود را داشته باشد و آن را نیز بخورد، با ارائه رفتاری رسواکننده در اوایل فیلم، که پس از آن با مجازات‌هایی که شخصیت‌ها بعداً متحمل می‌شوند توجیه می‌شود – الگویی که در شرایط بومی تبدیل می‌شود. کد تولید. منتقد فیلم ورایتی نوشت: «سکانس‌های قبلی دارای مقدار زیادی زنجبیل هستند، اما جزئیات وحشتناک با نهایت احتیاط و در عین حال حداکثر تأثیر را منتقل می‌کنند». و فرانک نوجنت در نیویورک تایمز نوشت: ” گذار ناگهانی از عاشقانه های عاقلانه عاقلانه به توبه عاطفی، تکانی ایجاد می کند.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn