تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 13:52
کد خبر : 233121

دانلود زیرنویس فیلم Adagio 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Adagio 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Adagio 2023 یک فیلم درام جنایی ایتالیایی به نویسندگی و کارگردانی مشترک...

دانلود زیرنویس فیلم Adagio 2023 یک فیلم درام جنایی ایتالیایی به نویسندگی و کارگردانی مشترک استفانو سولیما و با بازی پیرفرانچسکو فاوینو، تونی سرویلو و والریو ماستندریا است.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Adagio 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Adagio 2023 این فیلم ۲۴ ساعت در رمی را نشان می دهد که در اثر آتش سوزی و خاموشی خاموش شده است. مانوئل، پسری ۱۶ ساله، یک روز عصر به مهمانی ارژیاستیک نفوذ می کند که در آن الکل و مواد مخدر در مقادیر قابل توجهی در گردش است. وظیفه او این است که وزیر حاضر در آنجا را به سوء استفاده از روسپیگری کودکان متهم کند. با این حال، در حین فیلمبرداری از هدف خود، متوجه می شود که ساختمان دارای دوربین های مخفی است و از این ایده که اندکی قبل از اینکه از او در حال خروپف کردن کوکائین فیلم گرفته شود، شوکه شده، فرار می کند.

دانلود زیرنویس فیلم آداجیو ۲۰۲۳ فردی که او را مجبور به انجام این وظیفه کرده است، واسکو، یک پلیس فاسد است که مطالب سمعی و بصری او توسط برخی افراد عالی رتبه در ازای دریافت مبلغ هنگفتی سفارش داده شده است. در مواجهه با فرار مرد جوان، او با خشم پرواز می کند و شروع به شکار او می کند. مانوئل به پولنیومن، دوست قدیمی پدرش دیتونا و مانند دومی، یکی از اعضای سابق باند ماگلیانا پناه می برد. مرد که اکنون نابینا است، موافقت می کند که به پسر کمک کند و او را نزد کاملو، یکی دیگر از آشنایان قدیمی جنایت رومی که اخیراً به دلیل بیماری لاعلاجش از زندان آزاد شده، می فرستد. اما دومی مانوئل را بدرقه می کند و ترجیح می دهد از آخرین روزهای زندگی خود با همسرش لذت ببرد.

زیرنویس فیلم Adagio 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Adagio 2023 در ایستگاه پلیس، در حالی که در تلویزیون می گویند سیاستمداری که او در مراسم عیاشی فیلم گرفته است به دلیل رسوایی استعفا داده است، مانوئل با یکی از پسران واسکو ملاقات می کند و هدفون هایش را به او می دهد. مرد جوان متشکرم در خارج، خاموشی و آتش سوزی همچنان ادامه دارد.

زیرنویس فیلم آداجیو ۲۰۲۳ در قسمت اول تیتراژ پایانی، پولنیومن، کاملو و دیتونا با دو عکس از دوران طلایی آنها همراه با چند صحنه کوتاه که پایان غم انگیز اجساد آنها را نشان می دهد، به یاد می آیند: دو نفر اول به سردخانه منتقل می شوند، در حالی که دیتونا به جای آن است. توسط یک انبار زباله همراه با ماشینی که در آن قفل شده است له شد.

زیرنویس  Adagio 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس آداجیو ۲۰۲۳ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۵۰ درصد از نظرات ۸ منتقد، با میانگین امتیاز ۶.۳/۱۰ مثبت است. متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۴ منتقد، امتیاز ۶۴ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده نقدهای “به طور کلی مطلوب” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn