تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 18:59
کد خبر : 226259

فیلم زندگی و دیگر هیچ

دانلود زیرنویس فیلم And Life Goes On 1992 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم And Life Goes On 1992 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم And Life Goes On 1992 فیلم زندگی و دیگر هیچ فیلمی ایرانی به کارگردانی عباس کیارستمی است...

دانلود زیرنویس فیلم And Life Goes On 1992 فیلم زندگی و دیگر هیچ فیلمی ایرانی به کارگردانی عباس کیارستمی است که در سال ۱۹۹۲ منتشر شد. این فیلم در بخش نگاه مشخص در جشنواره فیلم کن در سال ۱۹۹۲ به نمایش درآمد. این فیلم دومین فیلم از سه گانه کوکر کیارستمی محسوب می شود.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم And Life Goes On 1992 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم And Life Goes On 1992 یک کارگردان سینما و پسرش پویا سفری را به سمت کوکر آغاز می‌کنند، جایی که تقریباً نیمی از خانه دوست کجاست؟ انجام شد و به دنبال اطلاعات در مورد ستاره تصویر بود. در نیمه اول، آنها به دنبال بزرگراهی به روستا هستند، زیرا بیشتر جاده ها در اثر زلزله آسیب دیده یا مسدود شده اند. در همین حال، این دو با چند نفر از مردم محلی (که شاهد زلزله نیز بودند) همسایه می شوند و اغلب مسیر را می پرسند.

دانلود زیرنویس فیلم زندگی و دیگر هیچ ۱۹۹۲ آن دو پس از چندین بار تغییر مسیر، سرانجام به یکی از روستاهایی می رسند که فیلم در آن فیلمبرداری شده است. از یکی از بازیگران دیدن می کنند و مدتی با او همراهی می کنند. کارگردان و پسرش از روستای ویران شده بازدید می‌کنند و داستان‌های بیشتری از کسانی که جان سالم به در برده‌اند می‌شنوند، در میان آنها یک زوج جوان متاهل که بسیاری از بستگان خود را در این فاجعه از دست داده‌اند اما تصمیم گرفتند به هر حال ازدواج کنند (از آنجایی که مرده‌ها مرگ خود را پیش‌بینی نمی‌کردند). یکی از صحنه های این زوج نقطه کانونی سومین فیلم از سه گانه کوکر کیارستمی، در میان درختان زیتون است.

زیرنویس فیلم And Life Goes On 1992 - بلو سابتایتل

زیرنویس And Life Goes On 1992 بعداً کارگردان و پسرش کودک دیگری را پیدا می‌کنند که در این فیلم نقش آفرینی می‌کند و او را به چادرهایی می‌برند، جایی که مردم پوشیپا (روستای همسایه کوکر) در آنجا زندگی می‌کنند، زیرا خانه‌هایشان ویران شده است. مردم تلویزیون خوبی دارند و برای تماشای یک مسابقه مهم فوتبال جمع می شوند. پسر کارگردان می‌خواهد بازی فینال جام جهانی فوتبال را با بچه‌های دیگر تماشا کند، بنابراین پدرش او را به قصد اینکه بعداً برای بردنش برگردد آنجا رها می‌کند. او با دیگر شاهدان زلزله صحبت می کند و روحیه ای که آنها مجبور به ادامه زندگی خود شده اند را تحسین می کند.

زیرنویس فیلم زندگی و دیگر هیچ ۱۹۹۲ او از کنار مردی رد می‌شود که تانک حمل می‌کند و از تپه بزرگی بالا می‌رود تا زمانی که موتور شروع به گرم شدن بیش از حد می‌کند و او نمی‌تواند ادامه دهد. او از وسیله نقلیه پیاده می شود و به بالا نگاه می کند و دو پسر را در جلوتر می بیند (احتمالاً یکی از آنها رهبر است). مرد با مخزن به او کمک می کند موتور را دوباره راه اندازی کند. در حالی که مرد تانک دار به سمت بالا می رود، ظاهراً کارگردان آنجا را ترک می کند. ماشین کارگردان قبل از اینکه دوباره از تپه بالا برود چندین متر می دود و بعد از اینکه او آن را طی کرد، کارگردان مرد با تانک را بلند می کند. پس از این صحنه، تیتراژ پخش می شود.

زیرنویس And Life Goes On 1992 - بلو سابتایتل

زیرنویس زندگی و دیگر هیچ ۱۹۹۲ دومین فیلم از سه گانه کوکر است. فیلم اول، خانه دوست کجاست؟، داستانی نسبتاً ساده است که در آن به دیوار چهارم احترام گذاشته می شود. پس از زلزله ۱۹۹۰ ایران، کیارستمی برای کشف سرنوشت بازیگران کودکی که در فیلم خانه دوست کجاست؟ به منطقه آسیب دیده سفر کرد. این سفر تا حدی در کتاب و زندگی ادامه دارد که داستان را با واقعیت ترکیب می کند، تخیلی شده است. فیلمبرداری اپیزودی از این فیلم با موضوع Through the Olive Trees است که به همان سبک مستندسازی نسخه قبلی خود در سه گانه ساخته شده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn