تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 - 18:21
کد خبر : 232122

دانلود زیرنویس انیمیشن Chang An 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن Chang An 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس انیمیشن Chang An 2023 همچنین به عنوان 30000 مایل از Chang'an شناخته می شود، یک فیلم پویانمایی...

دانلود زیرنویس انیمیشن Chang An 2023 همچنین به عنوان ۳۰۰۰۰ مایل از Chang’an شناخته می شود، یک فیلم پویانمایی سه بعدی درام تاریخی چینی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی Xie Junwei و Zou Jing است. این داستان دوستی چند دهه لی بای و گائو شی را دنبال می کند، در بحبوحه گذار سلسله تانگ از اوج شکوفایی به آشوب ناشی از شورش به رهبری آن لوشان، یکی از ژنرال های مورد علاقه امپراتور ژوانزونگ. این فیلم توسط Light Chaser Animation Studios، Alibaba Pictures، Tianjin Maoyan Weiying Culture Media، Weibo Corporation، با همکاری China Film Co., Ltd. تهیه شده است. این فیلم در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۳ در چین به نمایش درآمد. این فیلم به مدت ۱۶۸ دقیقه به نمایش درآمد. همچنین با In This Corner (و سایر گوشه‌های جهان) به عنوان طولانی‌ترین فیلم انیمیشن منتشر شده در سینما گره خورده است.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس انیمیشن Chang An 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس انیمیشن Chang An 2023 در ۸ ژوئیه ۲۰۲۳ در سرزمین اصلی چین و در ۲۵ اوت در هنگ کنگ و ماکائو منتشر شد. سپس این فیلم در ۶ اکتبر ۲۰۲۳ در ایالات متحده و کانادا اکران شد که توسط رسانه نیو ویژن توزیع شد.

زیرنویس انیمیشن Chang An 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Chang An 2023، وب سایت تأثیرگذار نقد فیلم چینی، به این درام امتیاز ۸.۳ از ۱۰ را داده است که یکی از بالاترین ها برای فیلم های انیمیشنی با اکران گسترده است.

زیرنویس  Chang An 2023 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن چانگ آن ۲۰۲۳ با فروش ۱.۸۲۳ میلیارد یوان در باکس آفیس چین، دومین انیمیشن پرفروش چین را به خود اختصاص داد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn